7 haftalık gebeyim tüp bebek tedavisi sonucu oldu. Dün az miktarda kanamam geldi açık pembe. Ne olabilir?

Kızlar zor durumdayım acil yardım. Tüp bebek tedavisi sonucu 7 haftalık gebeyim pazartesi kontrolüm vardı ama dün açık pembe kanamam oldu hemen doktorumu aradım iğne verdi sonra ilçede olan özel bir kadın doğum doktoruna gittik. O da depo iğne yaptı. Alttan baktı ikizmiş çok hafif kalp atımı duyuldu ama çok korktum. Şu an çok şükür kesildi. Kesilmeden biraz kahverengi akıntı geldi acil yorumlarınızı bekliyoruö

7 haftalık gebeyim tüp bebek tedavisi sonucu oldu. Dün az miktarda kanamam geldi açık pembe. Ne olabilir?
Cevapla