Kızlar, 7 buçuk haftalık hamileyim ve 2 3 gündür çok hafif pembe renkte kanama olmakta çok fazla değil normal mi?

Kızlar, 7 buçuk haftalık hamileyim ve 2 3 gündür çok hafif pembe renkte kanama olmakta çok fazla değil normal mi?
Cevapla