Şimdiki aklım olsaydı asla doğurmazdım berbat birşeymiş beni kınamayın ama zorlandım kaçıp gitmek istiyorum gidemiyorum vicdanım sızlar şimdiki aklım olsaydı direk yumurtalıklarımı bağlatır sonsuza kadar anne olmazdım şimdiki aklım olsaydı çocuk doğuracağıma kedi beslerdim
Çocuk kadar berbat bir şey yok bize yanlış öğrettiler çocuk doğurmayı anne baba olmayı başarı olarak öğrettiler bence gereksiz birsey çocuk doğurduğuma bin pişmanım
Kural tanımıyor kendi dediğini yaptırıyor bana zaman kalmıyor çok ısrar ediyor laftan sözden anlamıyor sakinlikle anlatıyorum anlamıyor takıntılı uğraşamam ben bununla uyumuyor uyusada bende dinlensem 5 yaşında bana kök söktürdü
Bu kıyafeti giymem diye kavga ediyor bir defasında okula dilenci gibi gitti dediğini yaptırıp
Saçını tarayım toplayım gel diyorum sen gel diyor dayanamıyorum hiçbirşeyine dayanamıyorum
İnatçı birseyi yapmayacam diyince yapmiyor takıntılı ödevini yaptırıyorum yapıyor öğreniyor ama ödevin kenarlarını boyuyor takıntılı olduğu için ödevini yaptırmak istemiyorum beni yoruyor zamanımı çok harcıyor bana hiçbir şey kalmıyor
Çok pişmanım tüm hayatımı etkiledi ben kimseye kendimi adayamam babasıda bakıyor ama ben ikisinide bırakıp kaçmak istiyorum
Huysuz inatçı takıntılı agresif baskın bir çocuk uğraşamam şunu yap dediğimde istemediği birseyse bana ne alacaksın şunu alacaksan yaparım diyor istekleri bitmiyor sürekli istiyor
Boğuluyorum bu hayatın içinde ona katlanamıyorum çok pişmanım bunaldım
El bebek gül bebek büyüyor buna rağmen resimlerde mutlu değil gözlerinin içi gülmüyor öğretmen gruba resimlerini atıyor çocukların. Diğer çocukların gözlerinin içi gülüyor ama benim çocuğum gülmüyor evde neşeli de çok sıkıldım ondan ona yetişmekten onun baskınlığından anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi keşke doğurmasaydım doğmasaydı sürekli onu düşünmek istemiyorum uğraşmak istemiyorum söz dinlemiyor ben sıkan bunaltan birisi de değilim
Birisi yanlışlıkla çarpsa düşman oluyor intikam hayalleri kuruyor ben onunla uğraşamam
parkta beni saatlerce alıkoyuyor sevmediğim birisi geldi parka gidelim dedim gitmedi diretti
Ben yapamıyorum ne yapacam bilmiyorum ama artık o çocukla ugrasmak istemiyorum çok yoruldum ben kimseyi çekemem
Hiç bir dediğimi yapmıyor hep onun dediği oluyor
Dediği olmayınca sokakta arkadaşlarının yanında dövüyor beni
Keşke doğmasaydı ya da babası baksın üvey ana elinde büyüsün ne halt yerse yesin çünkü çekmek istemiyorum onu hayat boyu çekemem cahil cesareti bir hata yaptım klavuzluk yapan kimsede olmadı bana şu yaşıma kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer