Doğumdan sonra vücudu bozulan eşinize karşı ne düşünürsünüz?

Doğum yapalı 6 ay oldu. Hamileyken 17 kilo aldım, 50'den 67'ye yükseldi kilom. Şimdi 58 kiloyum ama göbeğim hiç gitmedi (sezaryen oldum), bacaklarım, selülitlerim vs. Vücudum resmen balinaya döndü be 😱 Göğüslerim de süt boşalınca ve emzirince, sağınca sarktı doğal olarak. Neyse işte bir çocukla çöktüm resmen. Niye böyle oldu ki ya? Çok kafama takıyorum, aynaya bakmak istemiyorum. Kocam sevdiğini, beğendiğini söylüyor ama benim asla içime sinmiyor bu halim. Gün içinde de sürekli hareket halindeyim. Ne çok ne az yiyorum, orta yani beslenmem ama tahmin edeceğiniz üzere düzensiz bebeğimden dolayı. Benim durumumda olan var mı? Ya da eşleriniz bu durumda olsa nasıl karşılardınız?
Doğumdan sonra vücudu bozulan eşinize karşı ne düşünürsünüz?
Cevapla