Hamile eşinize karşı ne hissediyorsunuz, ona nasıl davranıyorsunuz?

Hamile eşinize karşı ne hissedersiniz beyler? Tabi ki karşıdakinin davranışlarına göre çok şey hissedilebilir ama kastettiğim genel olarak ne hissedersiniz. Savunmasız durumda olduğu için içten içe şefkat ve merhamet mi, ponçik bir panda gibi göründüğü için tatlı mı, daha dolgun göründüğü için çekici mi yoksa şişman ve duygusal tavırları yüzünden bezdirici mi? Hamilelik döneminde ona olan davranışlarınız nasıl olur?

Hamile eşinize karşı ne hissediyorsunuz, ona nasıl davranıyorsunuz?
Cevapla