Ve hala cinsiyeti bilmiyorum cinsiyet partysi yapilacak diye aksiliklerden dolayi yapamadik bi türlü ama artik dayanamiyorum sizce göbek sekline göre kiz mi erkek mi?
Bebeğim olacak 3 aya, sizce göbek şekline göre kız mı, erkek mi?
Yuvarlak göbek kıza sivri göbek erkeğe delalet derler. Bir de kız bebekler annenin güzelliğini alır hamilelikte cirkin olur derler, erkeklerde tam tersi. Hamilelik sürecinde güzelleştiysen erkek diğer türlü kız ama göbeğin yuvarlak duruyor bence kızın olacak
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Öncelikle hayırlı olsun, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ayrıca size demek istediğim bir şey var lütfen kendi fotoğraflarınızı kaldırın çünkü burada o kadar pis zihniyetli insanlar var ki hiçbirine güvenip de buraya resim atmaya gelmez. İyi günler dilerim