İlkokula giden kızımın kaşlarını aldım. Ben kötü bir anne miyim?

Kızım ilk okul 3. Sınıfa gidiyor kasları çok gür ve birleşik arkadaşları martı recep ivedik diye dalga geciyorlarmis. Hergun okula gitmeyeceğim diye ağlıyordu. Sürekli karnım ağrıyor hastayım diyordu. Öğretmeniyle konuştum öğretmende sınıfta herkesin içinde arkadaşınızla dalga geçmeyin diye kızmış bu sefer daha da cepe almışlar. Aynı ben gibi bende çok akran zorbaligina uğradım 30 yaşındayım hala daha ozguvensizlik eziklik duygusu var bende sadece ortasını aldım o kadar mutlu oldu ki kızım bugün sorun çıkarmadan okula gitti yanlış mı yaptım bilmiyorum
İlkokula giden kızımın kaşlarını aldım. Ben kötü bir anne miyim?
Cevapla