Çocuğumu diğer çocuklarla kıyaslamam beni kötü anne yapar mı?

Çocuğumun kreş öğretmeni çocuklarımızı diğer çocuklarla kıyaslamanın yaratacağı etkilerle ilgili bir konuşma yaptı bizlere. O andan beri kendimi sorguluyorum. Acaba farkında olmadan çocuğumu diğer çocuklar ile kıyaslıyor muyum diye. Eleştirel bakmaya çalışıyorum anneliğime. Farkında olmasam da yaptığım anlar oluyor galiba. Bunu düzeltmek için uğraşacağım.
Çocuğumu diğer çocuklarla kıyaslamam beni kötü anne yapar mı?
Çocuğumu diğer çocuklarla kıyaslamam beni kötü anne yapar mı?
Cevapla