Eşimin ilk evliliğinden çocuklarına bakıyorum ama bana anne demiyorlar. Neden böyleler?

Yaşım 20. Eşimin ilk evliliğinden çocukları bizim ile kalıyor ve ben onlara annelik yapıyorum annelerinden çok ilgileniyorum gene bana anne demiyorlar neden? Anelik doğurmak değildir bence

Eşimin ilk evliliğinden çocuklarına bakıyorum ama bana anne demiyorlar. Neden böyleler?
Cevapla