Evliyim, ailem maddi olarak hiç destek olmuyor. Eşimi de evlatları olarak görmüyorlar. Böyle yapmaları normal mi?

Merhaba arkadaşlar 30 yaşında evliyim evleneli 1 yıl kadar oldu. 4 kardeşiz en küçüğüm. Kendi ailem hep kendilerini düşünerek hareket ediyor. Fındıktalar şu an hiç sordun mu? ne yapacaklar, edecekler vs biz eşimle ev aldık ayrıca hamile hiç evi alırken ederken hiç bişey sormadılar borç içindeyim zaten çocuğuma beşik, araba vb. şeyler alıyorum onları dahi sormuyolar alabiliyor musun maddi durumun nasıl vs vs hiç sormak yok haliyle eşimle zaten araları iyi değil artık dayanamıyorum aramak gelmiyor içimden her aradığımda yok şuna şu kadar verdik buna bu kadar verdik şu şu kadar olmuş hep kendi dertlerini söylüyorlar ama hiç bana sormuyolar zorlandığımı bildikleri halde. ne tavsiye edersiniz? ayrıca da annem beni evladı olarak görüyor ama gelinini hiç bi şekilde evladı olarak görmüyor sen benim evladımsın o değil vs vs çirkef çirkef konuşuyor ve bu hareketleri ne yazık ki bana yansıyor ben eşime elimden geldiğinde yansıtmamaya çalışıyorum ana kuzuluğundan çıkmak istiyorum.

Evliyim, ailem maddi olarak hiç destek olmuyor. Eşimi de evlatları olarak görmüyorlar. Böyle yapmaları normal mi?
Cevapla