Kendisinden 48 yaş büyük Patrick Grady ile evlenen Meltem Miraloğlu hamile!

Kendisinden 48 yaş büyük Patrick Grady ile evlenen Meltem Miraloğlu hamile!

95 yaşında yaşlı bir adam doğumhanenin kapısında beklemektedir.
Doğumhaneden çıkan doktor, yaşlı adama şöyle bir bakındıktan sonra sorar :
─ İçeride doğum yapan bayanın yakını mısınız?
Yaşlı adam cevap verir :
─ Evet, eşiyim ben onun.
Doktor şaşkınlıkla tekrar sorar :
─ Ama bayan 35 yaşında !
─ Emin misiniz eşi olduğunuza?
Yaşlı adam cevap verir :
─ Tamam işte, eşiyim ben.
─ Neden şaşırdınız?
─ Ben baba olamaz mıyım yani?
Yaşlı adamın sinirlendiğini gören doktor, ona sakin bir şekilde cevap verir :
─ Yoo, aklıma birden dedem geldi de.
Yaşlı adam sorar :
─ Ne olmuş dedenize?
Doktor cevap verir :
─ Kendisi avlanmayı çok severdi.
─ Sürekli ava çıkardı.
─ Fakat yaşlanınca artık zorlanmaya başladı.
─ Bir gün ava çıkacakken kendisini aman yapma dedeciğim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye uyardık.
─ Kendisi bizi dinlemedi, ısrar etti ve hazırlandı.
─ Ee, tabii yaşlılık, çıkarken tüfek yerine baston aldı eline.
─ Ben de kendisiyle birlikte gittim avlanmaya.
─ Ormanda epeyce bir yol yürüdükten sonra bir geyik gördük.
─ Dedim ya, dedem yaşlı.
─ Bastonu omzuna koydu, doğrulttu ve geyiğe bastonla ateş etti.
─ Geyik o anda vurulup yere düştü.
Bunu duyan yaşlı adam, doktorun lafını keserek itiraz eder :
─ Olur mu hiç öyle şey !
─ Başkası vurmuştur onu !
Doktor gülümseyerek yaşlı adama şöyle der :
─ Ben de onu demeye çalışıyorum işte.
─ Başkası vurmuştur.
Aklıma bu fıkra geldi 😂😂😂
Cuk oturmuş 😂😂😂😂😂😂😂
Oturtmayı severim 😎😎😂😂
Yazıyı okuyunca aklima bu fikra geldi direk 🤣🤣🤣
84 yaş bayağı ileri bir yaş tabii ki. Ama çocuğun hızına erişebilmek için evde bir kaç bakıcı filan vardır, aşçısı , temizlikçisi filan. Bu adam yabancı , kesin sporunu filan yapıyordur, pek fazla bir cinsel hayatlarının olduğunu düşünmüyorum zaten. Fakat arada ki yaş farkı değil jenerasyon farkı var o büyük saçmalık olmuş işte. Cinsel yönden düşünmesek te , ne konuşabilirler ki ortak bir mevzu olarak. Bu çok önemli işte , cinsel açıdan düşünmemek lazım bazı konuları , ortak paylaşım ne olabilir bunu düşünmek lazım..
bu kızın zaten bir dizisi vardı şimdi unuttum ismini demek oradan meyilliymiş koymuş kafaya bir dede ile evlenmeyi, olgun seviyorum diyenler lütfen bu kadar abartmasınlar bu olgun değil bir diğin kartlaşmış artık.
geç yaşta baba olmak bu adam için yaratmaz. para konuşuyor şuanda bu durumda çünkü. dede ölse her şey kadına kalacak ve cocuğa kalacak. gider genç biri ile evlenir bebek zaten baba sevgisini ondan da tadar ancak çocuğuna seçeceği baba çok iyi ve merhametli olması gerekir bunun için.
devir böyle olmuş artık kim kimi yolarsa gençlerden beklentilerimiz var dedikte bu kadarını da demedik. tamam mantıklı ama ömrünü vermeye değmez böyle kart horozlara. yazık diyorum sadece ve abartmasınlar şu olgun sevdasını...
Merhaba allah bebeği analı babalı büyütsün inşallah. Dualarım bu yönde ancak gerçekler böyle olur mu inan ki bilmiyorum. Maalesef bayanın eşi bir tık yaşlı. İleride bebek babasız kalabilir. Ancak anne ve babanın o çocuk için elinden geleni yapacağından eminim.
Cevap
70Cevap
Babanın yaşının çok olması ilerde çocuğun babasız kalma ihtimalini yükseltiyor ama inşallah sağlıkla gelir.
Çok iğren. bir şey bu tarz insanların psikolojisi iyi değil tedavi olmaları lazım.
Kadın 84 yaşındaki dedeyle evlenmiş. Saygı duyuyorum ama ben evlenmezdim dedeyi bilmem ama o kadının nasıl o adama isteği geliyor onu anlamadım bide çocuk yapıyor.
Yanlış anlaşılmasın saygı duyuyorum ama tuhaf geldi biraz bana çocukta bakalım bu dede' den mi? Eğer dede' den ise helal olsun tam on ikiden vurmuş.
Para var para 💰💰💰💰💰
Para olsa ne olacak o dedeyle Bir ömür geçer mi
Dedenin ne kadar ömrü olabilir ki 😂😂
100 yaşına kadar yaşabilir. Belli olmaz bu dede pek gidiciye benzemiyor kalıcı sanki 😅
Yine de bişey kalmamış 16 yıl. Kadın 36 yaşında 52 yaşında yer parayı işte 😂😂
Bu adam bu kadına binemez
Son mermiyi tüp bebek için kullanmış işte 😂😂😂
Dede ile evlenmen senin hayatın ama küçücük masum bebeğe bunu yapmaya hakkın yok. Dede ölecek babasız kalacak senin onunla bununla yaşadığın ilişkilerden hırpalanacak sağlıklı bir birey olsaydın zaten deden yaşında adamla evlenmezdin anne de zort eee nolacak bu yavrucaga
Diyecek bir şey yok Aslında çok diyecek bir şey var da söylemeye değmez diye düşünüyorum bu bir aşk değil hiçbir kuvvet bana arada bu kadar büyük bir yaş farkı olan bir ilişkide aşk olduğunu ikna edemez farklı bir amaç ile yapılmış bir evlilik ve sonrasında bir hamilelik olduğunu düşünüyorum
Düşüncesi belli… Varis varsa malda ona kalıyor, küçük bir çocuk parayı malı mülkü yönetemeyeceği için anne kolay yoldan malın sahibi olmuş oluyor.
Abi oha ya! Valla midem bulandı🤢
Torunun yaşında kız, hadi onu da geçtik 84 yaşından sonra baba olup da napacaksın?
O çocuğa yazık bir kere, 5-10 yaşından sonra çocuk babasız büyüyecek.
İNSANLIKTAN çıkmak için gerçekten vargücümüzle çabalıyoruz, maşallah!🤢
Yani tabii ki belli bir noktadan sonra problem haline gelecektir çünkü şöyle bir şey söyleyeyim hayatınızda var olan kişi yani Baba dediğiniz kişi sizden kat kat büyük yaşta olduğu zaman bir de onu mesela siz küçük yaşta kaldınız o daha büyük yaşta öldü bu sefer de siz genç yaşta babasız kalmış olursunuz Bence her şeyin bir doğru zamanı var ama olduktan sonra da tabii yapacak bir şey yok
Hayat devam ediyor dizisinde Çocuk gelini canlandırıyordu. Rolünü gerçekleştirmiş. tebrik ediyoruz sanatçı arkadaşımızı. Eğer seri katil falan rolü üstlenseydi adam bile öldürürmüştü bu kaci. Türk sinema sektörüne sesleniyoruz , bu kadına rol falan vermeyin hayatına uyguluyor.
of cidden yargılamak için deği tabiki Rabbim esirgesin ama ben çok etkilenmiştim hala da etkisindeyim o yaşlı adamın yavriiii diyişi falan beni bu denli etkilerken neden evlendin demezler mi üzücü bir durum madem evlenebiliyorsun bizim psikolojimizi niye bozuyorsun skamxşwözçaös
@aysprensess o kadar çok kızmıştım ki babası ismail'e el kadar çocuğu dedesi yaşta adamla evlendirdi diye. kızın içinde varmıştı zaten grandpa hayranlığı
Ya sonucta o bir diziydi bu ise gerçek hayat kadının tercihleri bizi alakadar etmez ama işte insan bir şok oluyor karşıt bir dizi yap sonra yaşlı biriyle evlen çocuk yap
Allah her şeyin en hayırlısını verir inşallah. Olmuş bir kere, inşallah çocukta sağalıklı doğar ve hiç değil Annesine hayırlı evlat olur!
Bizim yaşlılar bu yaşta, bırakın çocuk yapmayı, bu yaşta düzgün yürüyemiyoruz bile!
Allah hepimize hayırlı ölümler versin!
Cocuk icin her türlü sorun yas gectiği icin babayla yapılması gereken aktivitelerde kısıtlamalar olucak sağlık sorunları vs vs bu nedenle gerekli baba sevgisini hissedemicek bunun yanında erken yasta babasının ölümüyle yüzlesicek ne yazıkki ve akran baskısı da olucak üzerinde her acıdan cocuğun psikolojisi olumsuz etkilenicek maalesef
Fazlasıyla mide bulandırıcı ve bencilce.
Bu kız aşk hayatı değilde para için kendisini satmış kısacası. 84 yaşında biriyle ne aşkı? Bu kızdan zaten midem bulanıyordu şimdi alt üst oldu.
Kendini böyle bir evliliğe yakıştırması kötüydü, şimdi bir de hamile olması daha da kötü. Güya eşi olan kişi, nasıl bir babalık yapabilir ki? Olsa olsa ancak dede olur.
Bazı zengin erkeklerin bir çok kadından çocuğu oluyor haliyle bir aile babası gibi devamlı çocuklarıyla ilgilenemiyorlar. Çocuklar baba sevgisini zaten yarım şekilde alarak yaşıyor o yüzden yaşının geç olması çokta bişey degiştirmeyecek
Kadınlar da zengin mirası yemek için o çocuğu yapıyorlar ve ne yazık ki kimse çocukların psikolojisini düşünmüyor hanım. Bencil insanlar çocuk yapmasın aw
Tövbe tövbe bu kız da IQ düşüklüğü mü? Var deden yaşında ki adamla evlilik nedir 84 yaşında adam yuhhh problem yaratır mı evet adam yaşlı olduğu için ki evlilik zaten başlı başına problem ayıp be
Yok canım ne sorunu yaratsın. Çocuk doğana kadar babası yaşarsa kadın şükretsin. Tövbe estağfurullah. Allahım sen akıl dağıtırken bunlar şemsiye mi tuttular
Çocuk erkenden babasını kaybedecek çok bencilce geliyor bana
Kadin bence sağlıklı düşünemiyo ya da rahatsız 84 yaşındaki adamla evlenip cocuk yapmak cok bencilce yazik o çoçuğa sorumsuz anne baba..
Elbette yaratır. Her şey zamanında güzel. Yine de hayırlı olsun demekten başka yapıcak bir şeyimiz yok. Allah analı babalı büyütsün
O çocuğu yaparken ölümsüzlük iksiri içmeyi hayal etti sanırım ölümü hiç düşünmedi ya da o çocuk umurunda bile değil...
bende dün internette okudum. İçimden bunu kim önce KS yazacak diye düşündüm. sizi tebrik ederim
Ne konuşulmuştu bunun evliliği şimdi de çocuk bekliyor demek
Ne diyim adamın ömrü yetecek mi ki büyümesine acaba
KS de sürekli erkekler için "en geç kaç yaşına baba olabilir" sorusunu soranlar bu içeriği görseler ne güzel olur.
Abla olgun değil fosil seviyomuş demekki adam zenginse kaptı mirası 😂🤣
Bu kızı dizide 60 yaşındaki adamla evlendirmeleri sanırım ters etki yaptı yaşlı adamlardan hoşlanmaya başladı, ya da iyi yere kapak attım diyip adamın zaten iki ayak çukurda evlenip birde çocuk yaparsam parası nasılsa bana kalır dedi Allah gerçekten akıl fikir versin evlendiği adam hem Hristiyan hem yaşlı tövbe yarabbim insanoğlu nereye gidiyor böyle ya. Allah esirgesin.🙏
48 az 60 olmalıydı fark. Nasıl böyle bir evlilik yapabiliyorlar anlamıyorum iğrenç
Daha yaşı genç bence biraz daha bekleselerdi baba olmak için
dünyanın en iğreti kadını bu o olsa gerek para için katlandığı midesizlik anlaşılır türden değil.
Bu kadınlar yaşlı erkeklerle nasıl beraber oluyorlar hicmi mideleri bulanmiyor
Yazık çocuğa üzüldüm. 10 yaşındayken belki babası bile kalmayacak ortada
Tam buraya uygun bir fıkra geldi aklıma ama anlatmayım şimdi.
Yok artık para içinde olsa bu yapılmaz bence yazık etmiş kendisine
Ondan mi acaba gercekten bilemeyiz 84 yasinda sonucta adam
Pipisi nereden kalkacak ta çocuk yapacak
Hiç gülme gerçek ler bunlar
Bu mevzu yeni değildi ki evleneli kaç sene oldu bunlar
Adam spermini bir şişeye doldursa, şırıngayla kadının * enjekte etse yeter.
Çocuk sağlıklı doğar inşallah. Ama çocuk 18 olamadan adam olmese bari. Babasız buyur
Bunun dizisi vardı ben hatırlıyorum 😮gerçekten mi evlenmişler
Ee yuh aşırı itici mide bulandırıcı nasıl karakter yoksunu
Eyy para nerelere kadirsin 😅 çocuğa acıyorum bir yandan Allah akıl fikir versin bu kadına 🙄
Vay arkadaş ya bi kızla tanışır 10 yaş fark olur onu laf edip ayrılır millet kaç yaş fark var be 😅
Demekki kendisine dedesi yaşında ki ada mı layık gördü?
Bu kız kendinde mi dizide De yaşlı biriyle evlenmişti
İlla ki problem yaratacak konular olur. Her çocuk hassastır.
Adam ölüp gidecek çocuk babasız büyüyecek
Başkasıdir babasi başkası 😁😁😁 bu dedemin tüfek ates etmez
Bu dayak yediği için kaçan kişi idi hatırlarsanız bu da bir vaka olduğunun en somut örneği
#Hükümdar
Doğacak çocuk babasıyla daha az zaman geçirecek. Bir de babaya "senin torun mu?" diye sorulacak gıcık sorular.
İyi bari dede de çocuk yapcak kadar su kalmış
Yanlış 84 yaşında saglam sperm uretebilmesi cidden süper olay bu işin içinde başka iş olmasın
Adam yaşarsa neden olmasın ve tatlı birine benziyor ya
Ulan ne kiz be hddhdh dizide zorla vermislerdi simdi kendi yabanci birini bulmus puahahah
Bu kız hayat devam ediyor mu neydi bir dizide yaşlı adamla evlenen kız değil mi
Mide bulandırıcı bi çift, paraya dayalı ilişkileri iğrenç buluyorum ben
Erkek olursa viagrande , kız olursa viagratte olsun çocuğun ismi🤣🤣🤣
Gayet her evli çiftin başına gelecek bi olay hamilelik bebek falan. Ama adamın spermleri çok zayıftır çocuk sağlıksız olabilir.
Kız kaç yaşındkai birinden hamile kaldı onu tahmin etmeye çalışalım bence
Benim aklıma şu 80 yaşındaki dedenin bastonunu kaldırıp ateş edip geyik vurduğu hikaye geldi 😂
Benim aklıma gelen soru çocuk acaba bu adamdan mi gercektne
O yasta kaldırabiliyo mu erkekler ya
Çocuk için üzüldüm, babasız büyüyebilir…
Bu nasıl bir aşk acaba 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?