Evlenip anne olmak ve çocuk büyütmek istiyorum, bunun nesi garip?

37 yaşımdayım ciddi ciddi evliligi anne olmayı istiyorum. Bir kız arkadasim kadın her yaşta çalışmalı diyor o kocasından ayrı ve çocuguna annesi bakıyor kostur koştur eve gidiyor bazen izin alamıyor isyerinden. Gosterisi okul etkinlikleri bitmiyor haliyle. Ben çocuğuma bunu yaşatmak istemiyorum. Evet kararlıyım düzgün aklıma kalbime uyan sorumluluk sahibi sevdigim deger verdigim bir beyle evlenip anne olmayı istiyorum. Kim ne der umrumda degil. Yok hayat müşterek yok kadım bir erkege bağli kalmali vs soylemleri... insan icinden geleni yaşamalı. Aksam işten gelip cocuguma yetememek , gece eşim beraber olmak iatediginde yorgunum demek istemiyorum. Nasip.

Evlenip anne olmak ve çocuk büyütmek istiyorum, bunun nesi garip?
Cevapla