• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Evlenip anne olmak ve çocuk büyütmek istiyorum, bunun nesi garip? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2023
Yapay Zekaya Sor
Evlenip anne olmak ve çocuk büyütmek istiyorum, bunun nesi garip?
Cevapla
İş Soruları Çocuk Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
43 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

106

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • LoLoManyag
    LoLoManyag Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    En güzel duygu ama geç kalmış gibisin sanki he biraz

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kime göre neye göre?

      Eğer dogurganlıktan vuracaksan ailemde 41 yasinda doguran var , 17 sinde evlenip Şu an 32 yasinda cocugu olmayan da.
      Bırak Allah karar versin birseylerin zamanının dogru olup olmadigina ya da gecip gecmedigine olur mu... yargıdan bahsederken tam da bunu kastetmiştim.

      Yorumla
    • LoLoManyag
      LoLoManyag
      +1 yıl

      Ben seni yargılamadan 41 yaşında doğum yaptın diyelim 10 yaşında sen 51 oluosun senin için güzel bir duygu ama çocuk için hiç güzel bir duygu değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu seni hiç ilgilendirmez.
      Benim ruhumu görüntümü yaşımdan daha genç olan hayallerimi içimi yaşayısımi kafa yapımi biliyor musun ki?
      Mesela 50 yasinda biri cocuguyla dansa gitmeyebilir ya da bir rock konserine ben giderim. Eglenirim onunla da. Herturlu ayak da uydururum. giyinirim kuşanirım ne genc annen var ablan gibi de dedirtirim. Artı oglumun aevgilisi bile sanabilirler beni:) insanlarin hayatlari hakkinda yorum yapmayin rica edicem ya . Kim neyi nasıl istiyorsa oyle yasasın. Sen evlen kendi cocugunu karinı yaşamini düsün boş ver başkalarinı.. çocuklarıni 🙂

      Yorumla
    • LoLoManyag
      LoLoManyag
      +1 yıl

      Sen nasıl bi kadınsın anlamadım düşüncemi söyledim naparsan yap 20 tane yap mq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düsünceni kendine sakla ve mümkunse kendi hayatini yaşa.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok dert ediyorsan 18 inde dogurup cocugunu sokaga atanlara birseyler soyle. Anne olmak icin can atan ve onu cook guzel yetistirecek olan birinin hayallerini baltalamaya calişma okey.

      Yorumla
    • LoLoManyag
      LoLoManyag
      +1 yıl

      Tamam uzatma bak işine

      Yorumla
  • donarumma
    donarumma Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ayıp da değil günah da bak mesela ben de istiyorum ama güvenilecek bir tane insan yok

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Di mi 😑

      Yorumla
    • donarumma
      donarumma
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • bikebikeman
    bikebikeman Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Düşüncen sana özel tabiki neden olmasin anne olmak istiyorsan ol ve cocugunu sen buyut bencede

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkur ederim:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kesinlikle öyle, istediğinizi yakın sakin kimsenin derinleriyle yasama, bu hayat senin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kendinden en fazla kaç yaş ufak birini düşünürdün peki? Kadınlar belli bir yaştan sonra hamile kaldıklarında çok hızlı yaşlanmaya başlıyorlar.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo valla tanıdığım cok fıstık anneler var:)
      Ben de cillop gibi hatunum😄
      33 34 olabilir 4 5 yaş farkı cok onemsemiyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Karşındaki erkekten ne beklerlerdin mesela? Nasıl bir karakteri olmalı sence?
      Evlenip boşanması senin için sorun olur muydu?
      Ya da çocuğu olması?
      Tercihin bekar biri mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çocuk olayında olumsuzum. Evlenip ayrılmıs olabilir ama.. yine de buyuk konusmam istemem
      Ne ararım önce begeni hoslanma sonra sadık olması muhim. Sadakat yoksa ben de yokum. Deger vermeli saygi duymalı her iki tarafta. artı tutku isterim tutku olmadiginda cok düz mononton olur. Guzel severim guzel sevilmek de isterim. Maddi acidan oyle cok gozum yujseklerde degil ama bir evi olmalı en azından. Iyi sartlarda yasadım para erkehi guclu kilan birsey bence. Ama oyle kesin şu bu olsun diyemiyorsun cunku hayat bu ne gosterir bilinmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden bu yaşa kadar evlenmedin peki?

      Yorumla
  • GalipAslanbas
    GalipAslanbas Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    Son derece doğal bir istek olması gereken bir istek

    0
    0 Yorumla
  • babhdbz
    babhdbz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Düzen senin asgari ücretle çalışip çocuklarıni yanlış yetistirmeni ister

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok doğru bir karar kimsenin lafına bakma bu senin hayatın sürekli çalışıp kendine ve hayatına yetememek cok kötü bisey

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam da anlatmak istedigim bu.

      Yorumla
  • Freedom1999
    Freedom1999 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle evlenmelisin daha geç olmadan çok geç kalmışsın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İnşallah anne olursun ama 40 dan sonra anne olmak çok zor diyorlar umarım istedin eşe ve istediğin gibi anne olursun

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak bu da bir önyargı.
      Teyzem 4q yaşında doğurdu bir tanidigimda 17 de evlendi şu an 32 yasinda cocugu olmuyor. Allahın takdiri.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben buna bişiy demiyorum olursun ama zor düşük yapma öok oluyor bir yakınım 40 yaşında hamile kaldı çok zor tedavi süreci geçirdi ve doğumda çocuğu ölü olarak doğdu bi başka yakınımda 42 yaşında anne oldu ve çocuğu da çok sağlıklı oldu demek istediğim zor oluyor ön yargı değil bence doğrular ve kötü bir şey de demedim ben

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 334 cevap paylaştı.

    İşte kadın gibi kadın ama yaş geçince aklınız başınıza geliyor

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo 3 5 senedir bu kafadayım:)

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Inanayım hadi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seni inandırmakla elime ne gecicek hadi bunu tartışalim 😄😉

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Gerek yok

      Yorumla
  • Misismyhearts
    Misismyhearts Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kuzum insanın hayatı yaşamak istediklerini kovalamakla geciyor, insanları takma herkes canının istediğini söylüyor. Onemli olan o doğru kişiyi bulmak. Sunacagin fedakarlığa, vefaya degmeli, kıymet bilmeli..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ❤🙏

      Yorumla
  • uu4uj3hko
    uu4uj3hko Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    ne dedigini anlayamadim.. cocuk sahibi olmak istiuormusun istemiyormusun

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yaşınız için tam da ideal dönem yoksa treni kaçıracaksınız

    0
    0 Yorumla
  • HinchAmarillo
    HinchAmarillo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    insanların ne dediğine göre yaşanmıyor. Hayatını kendi çiziyor kişi

    1
    1 Yorumla
    • HinchAmarillo
      HinchAmarillo
      +1 yıl

      bakireysen işte ''37 yaşında bakire misin nasıl olur?'' falan gibi abes tepkiler de verirler

      Yorumla
  • zencefil000
    zencefil000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    En doğal hakkın bu senin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • ezginazx
    ezginazx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Garip degilki bende anne olmak istiyorum esimin cocuklarini tasimak buyutmek istiyorum zaten kadinligin aslı bu?

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanki kotü birsey gibi saldirıya geciyorlar.
      Yahu kime ne. Sen caliş at anneni çocuguna hatta kocana da bak 😄
      Cidden insanlar cok garip. Boşvrr tatlım biz hayırlisini dileyip istedigimiz gibi yaşayalım.

      Yorumla
  • TopraKokusu1907
    TopraKokusu1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok güzel düşünceler kadınlar asıl anne olduktan sonra bi çok şeyi daha yoğun yaşıyorlar kimsenin geç kalmışsın demesine bakma insan hissettiği yastadir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gercekten o kafadayım.
      Erkekler ne kadar ılımlı yaklasiyor bu konuya şaşirdım :)

      Yorumla
    • TopraKokusu1907
      TopraKokusu1907
      +1 yıl

      Olmadı gerek o bayanlar biraz fazla ayrıntı düşünüyorlar

      Yorumla
  • Mr-Shelby
    Mr-Shelby Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Doğru zamanda mı anne olmak ya da hayatı biraz daha yaşamak ve yapılacakları bitirdikten sonra mı bence biraz hayatdan keyif aldıktan sonra daha mantıklı olabilir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşadım yahu kendimce. Hevesimi aldim bazi seylerden.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    O arkadaşına böyle kocaman ağız dolusu “si… git diyebilirsin.“

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkesin kendi yaşamı beni ilgilendirmez de
      Benim tercihim esime cocuguma kaliteli zaman ayırmak huzurlu bir yaşam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu noktada sonuna kadar haklısın. Benzer bir durumu benim eşim de tercih etti. Çocuğumuz olduktan sonra iş hayatına bir müddet ara verdi. O süre zarfında çocuğumuzun büyümesinde tamamen kendisi emek vardı. Bir çocuğun annesi ile büyümesi ona inanılmaz bir güven kazandırıyor. Okula başladığı zaman bunu çok net bir şekilde anlıyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne mutlu ona ve size 🙂
      Mutlu buyusun küçük:)

      Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 354 cevap paylaştı.

    Bu zamanda böyle mantıklı dusunebiliyosan anca alkışlanır

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bu kafadayım
      şu an çalişiyorum cocuga yetiş okulu vs gece olunca da yorgunum diyerek adamın istegini de biryerine tıkamak istemiyorum.
      Kaliteli huzurlu hayat dilegim.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Güçlü kadın diye diye bu düşünce rafa kalkmıştı güzel ve farklı düşünmen takdire değer bunu anlayan birinde bulursan güzel bı evlilik yaşantınız olacaktir

      Yorumla
  • Ecenaz728
    Ecenaz728 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ozaman ciddi düşünen erkek bulmalısın sonra çocuk yaparsin bende 25 yaşındayım artık evlenmek çocuk yapmak istiyorum

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ciddi dusunen biri şart.

      Yorumla
    • Atarlıacelecibey2
      Atarlıacelecibey2
      +1 yıl

      Çocuk önemli @ecenaz728

      Yorumla
    • Ecenaz728
      Ecenaz728
      +1 yıl

      @Atarlıacelecibey2 çocuk onemlide evlenecek erkek yok her altı yiyip yaslanıp genç kadın istiyorlar

      Yorumla
  • rubyjane
    rubyjane Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    19 yasında olmama rağmen anne olmak çok isterim, gayette normal

    1
    0 Yorumla
  • DanubeRiver
    DanubeRiver Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Aslında çocuk bakmak değil, çocuk sahibi olmak istiyorsunuz, bu yaşlarda herkeste görülür, tabii kadınlarda daha fazla görülüyor,

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır
      Ona emek vermek şart. Oyle olsa calismamayi dusunmezdim. Dogurup annesine baktiran cok kadın var.

      Yorumla
    • DanubeRiver
      DanubeRiver
      +1 yıl

      Anlıyorum, tabii bunları doğumdan sonra konuşmak lazım:)

      Yorumla
  • erdemzorbey
    erdemzorbey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kadınlar şairleri severler iş adamlarıyla evlenirler

    0
    0 Yorumla
  • yildizalbay379y
    yildizalbay379y Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Elbet birgün karşına bir erkek çıkar, evlenirsin çocuğun olur.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ❤♡♡

      Yorumla
    • yildizalbay379y
      yildizalbay379y
      +1 yıl

      Love ,🌷♥️♥️

      Yorumla
  • berkkkkk5646
    berkkkkk5646 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tesettürlü musunuz çok haklı dusuyon çocuk oluyi çocuğa bakan yok gece erkek istiyor yorgunluk red sonrası boşanma çok haklısın

    0
    0 Yorumla
  • imoutofmyhead
    imoutofmyhead Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Gelecek planımı yazmışsın abla kafama eserse yoğun tempoda olmayacak şekilde belki çalışırım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de oyle. Dilersem butik açarım kendi patronum olurum.

      Yorumla
  • eskigünler288
    eskigünler288 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Sanırım artık bende bir çocuk istedigimi hissediyorum

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olsun tabi:)

      Yorumla
    • eskigünler288
      eskigünler288
      +1 yıl

      Uygun birini bulsam 🙈🙈

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkeğin maddi durumu iyi olursa kadın çalışmak istemezse çalımamalı bence de.
    Ama maddi durum iyi değilse kadında çalışmalı yoksa maddi yetersizlikler şu an da boşanmaların sebebi olmuş.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet en azından bir evi olmalı yoksa cok zor İstanbul'da ozellikle.

      Yorumla
  • Black_Man36
    Black_Man36 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Helal olsun valla. Böyle düşünen akıllı kadınlar var hâlâ.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var ben o:)

      Yorumla
    • Black_Man36
      Black_Man36
      +1 yıl

      🌹🌹🌹🌹

      Yorumla
  • carlojuan
    carlojuan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ne güzel düşünce umarım iyi insanlarla karşılaşırsın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • 4KutupYıldızı4
    4KutupYıldızı4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Kimseye bakma kendine bak, milletin ne dediği önemli değil, kararlarını bağımsız al

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kafalardayım artık inan
      Olgunlasıyorum sanirım :)

      Yorumla
    • 4KutupYıldızı4
      4KutupYıldızı4
      +1 yıl

      Bence daha da geç kalma evli çocuklu ve mutlu ol 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin.
      Hayırlısı olsun.

      Yorumla
    • 4KutupYıldızı4
      4KutupYıldızı4
      +1 yıl

      İnşallah...

      Yorumla
  • derdo35
    derdo35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Her insanın hayali garip olan bir şey yok bunu garipsiyen geleceği olmayan insandır

    0
    0 Yorumla
  • melekefe1988
    melekefe1988 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sakın evlenme aklı olan evlenmez çok boktan bişey bende 32 yaşından sonra evlendim iyi tamam

    0
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 334 cevap paylaştı.

    Her kadının gönlündeki gibi olur inşallah

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin ♡

      Yorumla
  • Zombie17
    Zombie17 Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen hormon baskısı altında eziliyorsun

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Degil ya
      20 li yaslarimda istemiyordum mesela.
      32 yasindan sonra evlilik anne olmak madem niyetim var cok gecmeden olmalı kafasina geldim. Aşk kadıni degilim ama sevmek deger gormrk deger vermek ozledim o duygulari aile düzenini de seviyorum.

      Yorumla
    • Zombie17
      Zombie17
      +1 yıl

      Senin kavramlarin sorunlu önce bunu çöz derim 37 sinde bekar ve yalnız bir arkadaşın olarak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Genç yasta istesek suç geçç yasta istesek yine sorun
      Sizi niye memnun edemiyoruz 😄
      A pardon bu benim hayatımdi kime ne!
      Artı bu duygulari yasamayi istemek niye anormal olsun ki. Bence sorun sizde. Siz bekar olun karişan mi var :)

      Yorumla
    • Zombie17
      Zombie17
      +1 yıl

      Madem hersey senin hayatinda o zaman neden soru açtın?

      Yorumla
  • benfavor
    benfavor Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    Gönlüne göre olsun her şey

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaa cok tesekkur ederim amin.

      Yorumla
  • Saturnwomen
    Saturnwomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Buna kim garip diyor saçma

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya erkekler cok ilımlı guzel sözler yazmıs kadınlarin baziları saldıriya geçmiş.
      Hatta birebir yasadiğım bir olayı anlatayım. Aynı yasta bir kızla konusuyoruz evli kendinden 30 yaş buyuk evli adamla beraber. Dost hayatı yaşıyor. Ve ben evlilik anne olayıı istedigimi dile getirince şey demisti biz evde kaldık sen o hayallere girme bu dünyaya cocuk getirip napıcaksin bizi artık kimse almaz diyebildi ya. Napim dedim içimden senin gibi kart evli herif bulup dost hayatı mi yasayayım ! Hayır aksine duzgun herseyin uygun oldugu ruhlarimiz kalbimiz bana cok deger verem cocuklarimin babasi olacak biriyle keyifli bir ömür istiyorum suç mu ayıp mı? Calismak da istemiyorum cunku hep cok yoruldum evi idare et işe git anneme evde iş yaptirmadim mesela
      Calişıp haftasonlari evimi temizledim. Hemcinslerim her yerde korurken onlar neden bu kadar kötü kalpliler anlamis degilim. Teselkur ederim tatlim destegin icin.

      Yorumla
    • Saturnwomen
      Saturnwomen
      +1 yıl

      Bazen hemcinslerimiz çok kötü olabiliyorlar. Sen şimdi bu yaşta biriyle tanışıp mutlu olabilirsin. Çünkü insan hep kendi gibi birileriyle tanışır. O yüzden umudunu kaybetme. Ben de öyle yapıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ❤

      Yorumla
  • VOYSEA1035
    VOYSEA1035 Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayaller güzel, umarim gerçek olur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.

    Millete bakma. Ne istiyorsan ona yönel.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes hep ama hep konuşur. Geç yasta ogrendim kulak asmamayı. Kendi icimin istedigi gibi yasıcam bu kafadayı..

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Yalnız ülkenin gidişat iyi değil, çocuğa da yazık olur. 😀 Ben de bekarım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belki de hersey cok guzel olacak umut hep vardır :)

      Yorumla
  • KırmızıBeber48
    KırmızıBeber48 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    37 de hala bekar mısın heheyt

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buyuk konuşma henüz hikayen bitmedi yazılıyor...

    • KırmızıBeber48
      KırmızıBeber48
      +1 yıl

      Kanka gelecekteki beni gördüm sende de ondan şaşırdım 😂😂bi 10 yıl sonramsın

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄❤

  • pepperda
    pepperda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Değişik bir trollük denemesi olmuş

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke trol olsam 😄
      Şu an 3 5 yaşlarında cocugum olmasını inanilmaz isterdim.

      Yorumla
    • pepperda
      pepperda
      +1 yıl

      "gece eşim beraber olmak istediğinde yorgunum demek istemiyorum" kısmına takıldım.

      Eşinle seks yapmayı ev işleri falan gibi bir görev olarak mı görüyorsun? Ayrıca eşin işten gelince hiç yorgun olmuyor mu ya da? Sana yorgunum dediğinde bu zarar mı verecek mesela ilişkinize? Aklından ne geçtiğini anlamadım.

      Yorumla
  • ankaralı0507
    ankaralı0507 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlemwden de olur😂😂😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ona karşıyım ya hersey usulunce olmalı.

      Yorumla
    • ankaralı0507
      ankaralı0507
      +1 yıl

      Zevk için yapılır

      Yorumla
  • Mr_KaoS
    Mr_KaoS Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 88%
    +1 yıl

    Gayet normal istediğin

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence de:)

      Yorumla
    • Mr_KaoS
      Mr_KaoS
      +1 yıl

      İstediğin olur kıza zamanda inşallah. Bekarlık yorucu çünkü amaç yok yaşantıda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cidden oyle

      Yorumla
  • kadinsix
    kadinsix Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    kanka ne istiyosan onu yap baskasini dinleme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ❤

      Yorumla
  • Caannn35
    Caannn35 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bravo ya valla ne güzel düşünceler...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlilik cocuk bence dogru insana denk geldiginde guzel olaylar..

      Yorumla
    • Caannn35
      Caannn35
      +1 yıl

      Öyledir diye düşünüyorum ben de... Cesaretinize, düşüncelerinize bayıldım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bnde 27 yaşımdayım baba olmak istiyorum ama annesini bulamıyorum ki 😊

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur inşallah:)

      Yorumla
  • Tonaka_13
    Tonaka_13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 76%
    +1 yıl

    Garip olduğunu kim söylemiş ki?

    0
    0 Yorumla
  • dagistan37
    dagistan37 Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 97%
    +1 yıl

    Niye bu kadar bekledin

    0
    0 Yorumla
  • lhateyouall
    lhateyouall Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Manasız sorularda bugün;

    0
    0 Yorumla
  • aypipim
    aypipim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Hada önce hiç evlendiniz mi

    0
    0 Yorumla
  • Maskelimucize
    Maskelimucize Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 56%
    +1 yıl

    Nasip bu isler zamanı gelince bulur seni

    0
    0 Yorumla
  • Yusufurkan27
    Yusufurkan27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 89%
    +1 yıl

    Gayet hoştur. Garip bir şey yok

    0
    0 Yorumla
  • yeniçeri7
    yeniçeri7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    her şey gönlünce olsun

    0
    0 Yorumla
  • Grande43
    Grande43 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle birini bulmak zor gibj

    0
    0 Yorumla
  • mceviz
    mceviz Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl

    Sonuna kadar katılıyorum. Nasip kısmet..

    1
    0 Yorumla
  • Kemal1790
    Kemal1790 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Senin gibi aklı başında insan pek yok 👍

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğrum bu

      Yorumla
    • Kemal1790
      Kemal1790
      +1 yıl

      Aklın yolu bir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🌺🙂

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Gayet normal

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çocuk yap sende yapma diyen mi var :))

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Inşallah:)

      Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Evlenip anne olmak ve çocuk büyütmek istiyorum, bunun nesi garip?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

18 yaşındayım, evlenmeden anne olmak istiyorum. Sizce bu neden garipseniyor? 18 cevap verildi
Evlenip anne olmak istiyorum, bu istek normal mi? 175 cevap verildi
Evlenmeden anne olmak istiyorum mantıklı degilmi? 19 cevap verildi
Evlenmemek ama anne olmak istiyorum çokmu zorr? 15 cevap verildi
Artik evlenip Anne olmak istiyorum? 29 cevap verildi
Anne olmak için evlenmek istiyorum sizce saçma mı? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨