AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
En güzel duygu ama geç kalmış gibisin sanki he biraz
Kime göre neye göre?
Eğer dogurganlıktan vuracaksan ailemde 41 yasinda doguran var , 17 sinde evlenip Şu an 32 yasinda cocugu olmayan da.
Bırak Allah karar versin birseylerin zamanının dogru olup olmadigina ya da gecip gecmedigine olur mu... yargıdan bahsederken tam da bunu kastetmiştim.
Ben seni yargılamadan 41 yaşında doğum yaptın diyelim 10 yaşında sen 51 oluosun senin için güzel bir duygu ama çocuk için hiç güzel bir duygu değil
Bu seni hiç ilgilendirmez.
Benim ruhumu görüntümü yaşımdan daha genç olan hayallerimi içimi yaşayısımi kafa yapımi biliyor musun ki?
Mesela 50 yasinda biri cocuguyla dansa gitmeyebilir ya da bir rock konserine ben giderim. Eglenirim onunla da. Herturlu ayak da uydururum. giyinirim kuşanirım ne genc annen var ablan gibi de dedirtirim. Artı oglumun aevgilisi bile sanabilirler beni:) insanlarin hayatlari hakkinda yorum yapmayin rica edicem ya . Kim neyi nasıl istiyorsa oyle yasasın. Sen evlen kendi cocugunu karinı yaşamini düsün boş ver başkalarinı.. çocuklarıni 🙂
Sen nasıl bi kadınsın anlamadım düşüncemi söyledim naparsan yap 20 tane yap mq
Düsünceni kendine sakla ve mümkunse kendi hayatini yaşa.
Cok dert ediyorsan 18 inde dogurup cocugunu sokaga atanlara birseyler soyle. Anne olmak icin can atan ve onu cook guzel yetistirecek olan birinin hayallerini baltalamaya calişma okey.
Tamam uzatma bak işine
Ayıp da değil günah da bak mesela ben de istiyorum ama güvenilecek bir tane insan yok
Di mi 😑
Aynen öyle
Düşüncen sana özel tabiki neden olmasin anne olmak istiyorsan ol ve cocugunu sen buyut bencede
Tesekkur ederim:)
Kesinlikle öyle, istediğinizi yakın sakin kimsenin derinleriyle yasama, bu hayat senin
Kendinden en fazla kaç yaş ufak birini düşünürdün peki? Kadınlar belli bir yaştan sonra hamile kaldıklarında çok hızlı yaşlanmaya başlıyorlar.
Yoo valla tanıdığım cok fıstık anneler var:)
Ben de cillop gibi hatunum😄
33 34 olabilir 4 5 yaş farkı cok onemsemiyorum.
Karşındaki erkekten ne beklerlerdin mesela? Nasıl bir karakteri olmalı sence?
Evlenip boşanması senin için sorun olur muydu?
Ya da çocuğu olması?
Tercihin bekar biri mi?
Çocuk olayında olumsuzum. Evlenip ayrılmıs olabilir ama.. yine de buyuk konusmam istemem
Ne ararım önce begeni hoslanma sonra sadık olması muhim. Sadakat yoksa ben de yokum. Deger vermeli saygi duymalı her iki tarafta. artı tutku isterim tutku olmadiginda cok düz mononton olur. Guzel severim guzel sevilmek de isterim. Maddi acidan oyle cok gozum yujseklerde degil ama bir evi olmalı en azından. Iyi sartlarda yasadım para erkehi guclu kilan birsey bence. Ama oyle kesin şu bu olsun diyemiyorsun cunku hayat bu ne gosterir bilinmez.
Neden bu yaşa kadar evlenmedin peki?
Son derece doğal bir istek olması gereken bir istek
Düzen senin asgari ücretle çalışip çocuklarıni yanlış yetistirmeni ister
Çok doğru bir karar kimsenin lafına bakma bu senin hayatın sürekli çalışıp kendine ve hayatına yetememek cok kötü bisey
Tam da anlatmak istedigim bu.
Kesinlikle evlenmelisin daha geç olmadan çok geç kalmışsın
İnşallah anne olursun ama 40 dan sonra anne olmak çok zor diyorlar umarım istedin eşe ve istediğin gibi anne olursun
Bak bu da bir önyargı.
Teyzem 4q yaşında doğurdu bir tanidigimda 17 de evlendi şu an 32 yasinda cocugu olmuyor. Allahın takdiri.
ben buna bişiy demiyorum olursun ama zor düşük yapma öok oluyor bir yakınım 40 yaşında hamile kaldı çok zor tedavi süreci geçirdi ve doğumda çocuğu ölü olarak doğdu bi başka yakınımda 42 yaşında anne oldu ve çocuğu da çok sağlıklı oldu demek istediğim zor oluyor ön yargı değil bence doğrular ve kötü bir şey de demedim ben
İşte kadın gibi kadın ama yaş geçince aklınız başınıza geliyor
Yoo 3 5 senedir bu kafadayım:)
Inanayım hadi :)
Seni inandırmakla elime ne gecicek hadi bunu tartışalim 😄😉
Gerek yok
Kuzum insanın hayatı yaşamak istediklerini kovalamakla geciyor, insanları takma herkes canının istediğini söylüyor. Onemli olan o doğru kişiyi bulmak. Sunacagin fedakarlığa, vefaya degmeli, kıymet bilmeli..
❤🙏
ne dedigini anlayamadim.. cocuk sahibi olmak istiuormusun istemiyormusun
Yaşınız için tam da ideal dönem yoksa treni kaçıracaksınız
insanların ne dediğine göre yaşanmıyor. Hayatını kendi çiziyor kişi
bakireysen işte ''37 yaşında bakire misin nasıl olur?'' falan gibi abes tepkiler de verirler
En doğal hakkın bu senin
:)
Garip degilki bende anne olmak istiyorum esimin cocuklarini tasimak buyutmek istiyorum zaten kadinligin aslı bu?
Sanki kotü birsey gibi saldirıya geciyorlar.
Yahu kime ne. Sen caliş at anneni çocuguna hatta kocana da bak 😄
Cidden insanlar cok garip. Boşvrr tatlım biz hayırlisini dileyip istedigimiz gibi yaşayalım.
Çok güzel düşünceler kadınlar asıl anne olduktan sonra bi çok şeyi daha yoğun yaşıyorlar kimsenin geç kalmışsın demesine bakma insan hissettiği yastadir
Gercekten o kafadayım.
Erkekler ne kadar ılımlı yaklasiyor bu konuya şaşirdım :)
Olmadı gerek o bayanlar biraz fazla ayrıntı düşünüyorlar
Doğru zamanda mı anne olmak ya da hayatı biraz daha yaşamak ve yapılacakları bitirdikten sonra mı bence biraz hayatdan keyif aldıktan sonra daha mantıklı olabilir.
Yaşadım yahu kendimce. Hevesimi aldim bazi seylerden.
O arkadaşına böyle kocaman ağız dolusu “si… git diyebilirsin.“
Herkesin kendi yaşamı beni ilgilendirmez de
Benim tercihim esime cocuguma kaliteli zaman ayırmak huzurlu bir yaşam.
Bu noktada sonuna kadar haklısın. Benzer bir durumu benim eşim de tercih etti. Çocuğumuz olduktan sonra iş hayatına bir müddet ara verdi. O süre zarfında çocuğumuzun büyümesinde tamamen kendisi emek vardı. Bir çocuğun annesi ile büyümesi ona inanılmaz bir güven kazandırıyor. Okula başladığı zaman bunu çok net bir şekilde anlıyorsunuz.
Ne mutlu ona ve size 🙂
Mutlu buyusun küçük:)
Bu zamanda böyle mantıklı dusunebiliyosan anca alkışlanır
Evet bu kafadayım
şu an çalişiyorum cocuga yetiş okulu vs gece olunca da yorgunum diyerek adamın istegini de biryerine tıkamak istemiyorum.
Kaliteli huzurlu hayat dilegim.
Güçlü kadın diye diye bu düşünce rafa kalkmıştı güzel ve farklı düşünmen takdire değer bunu anlayan birinde bulursan güzel bı evlilik yaşantınız olacaktir
Ozaman ciddi düşünen erkek bulmalısın sonra çocuk yaparsin bende 25 yaşındayım artık evlenmek çocuk yapmak istiyorum
Evet ciddi dusunen biri şart.
Çocuk önemli @ecenaz728
@Atarlıacelecibey2 çocuk onemlide evlenecek erkek yok her altı yiyip yaslanıp genç kadın istiyorlar
19 yasında olmama rağmen anne olmak çok isterim, gayette normal
Aslında çocuk bakmak değil, çocuk sahibi olmak istiyorsunuz, bu yaşlarda herkeste görülür, tabii kadınlarda daha fazla görülüyor,
Hayır
Ona emek vermek şart. Oyle olsa calismamayi dusunmezdim. Dogurup annesine baktiran cok kadın var.
Anlıyorum, tabii bunları doğumdan sonra konuşmak lazım:)
kadınlar şairleri severler iş adamlarıyla evlenirler
Elbet birgün karşına bir erkek çıkar, evlenirsin çocuğun olur.
❤♡♡
Love ,🌷♥️♥️
Tesettürlü musunuz çok haklı dusuyon çocuk oluyi çocuğa bakan yok gece erkek istiyor yorgunluk red sonrası boşanma çok haklısın
Gelecek planımı yazmışsın abla kafama eserse yoğun tempoda olmayacak şekilde belki çalışırım
Ben de oyle. Dilersem butik açarım kendi patronum olurum.
Sanırım artık bende bir çocuk istedigimi hissediyorum
Olsun tabi:)
Uygun birini bulsam 🙈🙈
Erkeğin maddi durumu iyi olursa kadın çalışmak istemezse çalımamalı bence de.
Ama maddi durum iyi değilse kadında çalışmalı yoksa maddi yetersizlikler şu an da boşanmaların sebebi olmuş.
Evet en azından bir evi olmalı yoksa cok zor İstanbul'da ozellikle.
Helal olsun valla. Böyle düşünen akıllı kadınlar var hâlâ.
Var ben o:)
🌹🌹🌹🌹
Ne güzel düşünce umarım iyi insanlarla karşılaşırsın
Amin
Kimseye bakma kendine bak, milletin ne dediği önemli değil, kararlarını bağımsız al
O kafalardayım artık inan
Olgunlasıyorum sanirım :)
Bence daha da geç kalma evli çocuklu ve mutlu ol 🙂
Amin.
Hayırlısı olsun.
İnşallah...
Her insanın hayali garip olan bir şey yok bunu garipsiyen geleceği olmayan insandır
Sakın evlenme aklı olan evlenmez çok boktan bişey bende 32 yaşından sonra evlendim iyi tamam
Her kadının gönlündeki gibi olur inşallah
Amin ♡
Sen hormon baskısı altında eziliyorsun
Degil ya
20 li yaslarimda istemiyordum mesela.
32 yasindan sonra evlilik anne olmak madem niyetim var cok gecmeden olmalı kafasina geldim. Aşk kadıni degilim ama sevmek deger gormrk deger vermek ozledim o duygulari aile düzenini de seviyorum.
Senin kavramlarin sorunlu önce bunu çöz derim 37 sinde bekar ve yalnız bir arkadaşın olarak
Genç yasta istesek suç geçç yasta istesek yine sorun
Sizi niye memnun edemiyoruz 😄
A pardon bu benim hayatımdi kime ne!
Artı bu duygulari yasamayi istemek niye anormal olsun ki. Bence sorun sizde. Siz bekar olun karişan mi var :)
Madem hersey senin hayatinda o zaman neden soru açtın?
Gönlüne göre olsun her şey
Yaa cok tesekkur ederim amin.
Buna kim garip diyor saçma
Ya erkekler cok ilımlı guzel sözler yazmıs kadınlarin baziları saldıriya geçmiş.
Hatta birebir yasadiğım bir olayı anlatayım. Aynı yasta bir kızla konusuyoruz evli kendinden 30 yaş buyuk evli adamla beraber. Dost hayatı yaşıyor. Ve ben evlilik anne olayıı istedigimi dile getirince şey demisti biz evde kaldık sen o hayallere girme bu dünyaya cocuk getirip napıcaksin bizi artık kimse almaz diyebildi ya. Napim dedim içimden senin gibi kart evli herif bulup dost hayatı mi yasayayım ! Hayır aksine duzgun herseyin uygun oldugu ruhlarimiz kalbimiz bana cok deger verem cocuklarimin babasi olacak biriyle keyifli bir ömür istiyorum suç mu ayıp mı? Calismak da istemiyorum cunku hep cok yoruldum evi idare et işe git anneme evde iş yaptirmadim mesela
Calişıp haftasonlari evimi temizledim. Hemcinslerim her yerde korurken onlar neden bu kadar kötü kalpliler anlamis degilim. Teselkur ederim tatlim destegin icin.
Bazen hemcinslerimiz çok kötü olabiliyorlar. Sen şimdi bu yaşta biriyle tanışıp mutlu olabilirsin. Çünkü insan hep kendi gibi birileriyle tanışır. O yüzden umudunu kaybetme. Ben de öyle yapıyorum
❤
Hayaller güzel, umarim gerçek olur.
Amin
Millete bakma. Ne istiyorsan ona yönel.
Herkes hep ama hep konuşur. Geç yasta ogrendim kulak asmamayı. Kendi icimin istedigi gibi yasıcam bu kafadayı..
Yalnız ülkenin gidişat iyi değil, çocuğa da yazık olur. 😀 Ben de bekarım.
Belki de hersey cok guzel olacak umut hep vardır :)
37 de hala bekar mısın heheyt
Buyuk konuşma henüz hikayen bitmedi yazılıyor...
Kanka gelecekteki beni gördüm sende de ondan şaşırdım 😂😂bi 10 yıl sonramsın
😄❤
Değişik bir trollük denemesi olmuş
Keşke trol olsam 😄
Şu an 3 5 yaşlarında cocugum olmasını inanilmaz isterdim.
"gece eşim beraber olmak istediğinde yorgunum demek istemiyorum" kısmına takıldım.
Eşinle seks yapmayı ev işleri falan gibi bir görev olarak mı görüyorsun? Ayrıca eşin işten gelince hiç yorgun olmuyor mu ya da? Sana yorgunum dediğinde bu zarar mı verecek mesela ilişkinize? Aklından ne geçtiğini anlamadım.
Evlemwden de olur😂😂😂
Ona karşıyım ya hersey usulunce olmalı.
Zevk için yapılır
Gayet normal istediğin
Bence de:)
İstediğin olur kıza zamanda inşallah. Bekarlık yorucu çünkü amaç yok yaşantıda
Cidden oyle
kanka ne istiyosan onu yap baskasini dinleme
❤
Bravo ya valla ne güzel düşünceler...
Evlilik cocuk bence dogru insana denk geldiginde guzel olaylar..
Öyledir diye düşünüyorum ben de... Cesaretinize, düşüncelerinize bayıldım
Bnde 27 yaşımdayım baba olmak istiyorum ama annesini bulamıyorum ki 😊
Olur inşallah:)
Garip olduğunu kim söylemiş ki?
Niye bu kadar bekledin
Manasız sorularda bugün;
Hada önce hiç evlendiniz mi
Nasip bu isler zamanı gelince bulur seni
Gayet hoştur. Garip bir şey yok
her şey gönlünce olsun
Böyle birini bulmak zor gibj
Sonuna kadar katılıyorum. Nasip kısmet..
Senin gibi aklı başında insan pek yok 👍
Doğrum bu
Aklın yolu bir
🌺🙂
Gayet normal
Çocuk yap sende yapma diyen mi var :))
Inşallah:)