Beş ay önce doğum yaptım. Eşim durup dururken ikide bir "Çok çöktün. Kendine bak artık. Anama benziyorsun." diyor. Bana ev işlerinde de çocuk bakımında da yardımcı olmuyor. Hem bütün işleri bana yıkıp hem güzel ve bakımlı olmamı nasıl bekleyebilir? Ben de insanım. Her şeye gücüm yetmiyor. Dün akşam konuşmaya çalıştım. "Sen böyle biri değildin. Ne oldu sana?"dedim. Küçümseyerek "Sen de böyle ayı gibi değildin."dedi. Canıma tak etti artık. Ne yapacağım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılKocana, cennetten dünyaya düşmüş milli meleğimizin doğum sonrası halini göster.
Doğum sonrası kilo normal ama siz bu kilolardan kurtulmak için hiçbir şey yapmıyorsanız o zaman sorun sizin olur.
048 Yorumla- +1 yıl
Pardoon? Ne saçmalıyosunuz belki böyle memnun bide sizin gibilere kendimizimi beğendircez böyle düzgün karakter bulupta bunayanlar için git güzel ama o** olan birini bulsun o zaman dıttırsın gitsin donuna kadar almazsam en adi...
- +1 yıl
Helall
Cevap sahibi+1 yıl@MssÇÎLEKLÎŚUT Paylaşımımdan bu düşünceyi mi çıkardın gerçekten :D
Okuduğunu anlamamışsın bir kez daha anlayarak oku.- +1 yıl
"Ama siz bu kilolardan kurtulmak için hiç bir şey yapmıyorsanız o zaman sorun SİZDE olur" bence çok doğru anladım R yapmayı kes başındaki laf salatası umrumda değil sen direk kilo alınabilir insanlık hali ama kocan için kilo vermezsen senin sorun olur demişsiniz gramda yanlış anlamadım ben nasıl mutluysam öyle olurum g**tü yiyorsa aldatmaya s**ktir olup aldatsız o zaman avukatım konuşucak onunla artık ciğeri beş para etmeyen karaktere önem vermeyip güzel diye o**pularla düşüp kalkan adamlar için gram kendimi sevdirmeye uğraşmam bence sen ne demek istediğimi anlamadın erkenden bunadın galiba kelimeleri anlamadına göre? ya da bu kadar cahilce yorumda bulunduğuna göre.
- +1 yıl
@dobraerkek1 eyvallah abi bi kız dçyapsa adam yazsa işitmiycemiz laf kalmaz erkekler daha baskın hani kız erkek eşitliği ama bunu diyenin çoğu kendi başına geldinde işte böyle yapıyorlar ben hiç ayrım yapmam haksız bizde olsak deriz karşı tarafda olsa kusura bakmasınlar karakter önemli tipine bakıp temiz yüzlü dedimiz insanlarda vurdu allahın yarattı ama kalbi güzel olan insanlarda yüz güldürdü
- +1 yıl
Değişilmesi gereken kötü bir karakteriniz vs yoksa dış görüşünüz vs kimse için kendinizi değiştirmeye beğendirmeye çalışmayın boşuna size sizden hak ettiği değeri veren yine kendinizdir.
- +1 yıl
Beden kadına ait kardeşim kocası dahi olsa böyle bir söz söylemeye hakkı yok vücut onun vücudu böyle düşünüyorsa herkes yoluna bakar kadına eziyet edip kalp kirmanin alemi yok hak neyse onu diyorum iki yüzlüde değilim senin yorumuna arkadaşın dediklerini yazacaktımki zaten o gerekeni yapmış benim bir şey dememe gerek kalmadı
- +1 yıl
🤝👏👏
Cevap sahibi+1 yıl@MssÇÎLEKLÎŚUT Aptal olan bile anlar sen hala anlamamışsın.
Yaşadığın travmanın acısını sana yaşatandan çıkar. Sağda solda insanlara saldırarak bir şey elde edemezsin.
Seninle tartışmayacağım çünkü kendi kafanda kurduğun senaryoya takılıp kalmışsın. Ailene sabır diliyorum.- +1 yıl
Sana göre kadınlar sadece erkekleri mutlu etmeye gelmişler gibi konuşuyorsun bunu ifade ettigindede yanlış anladınız travma yaşamışsiniz hadi ya ordan bal gibi de anladık ne dediğini kıvırma
- +1 yıl
R yapma sanatına bakar mısınız ama yazdığın yazının arkasında dur ben dururum yazdın şeyi söyledim farkındaysa canım yapan sensin şu an dede bi travmamın olmasına gerek yok ama şöyle söyleyeyim böyle canım saçma yazan erkeklere fobim var bunu travma sayabilirsin senin gibi mal şeyler yazanlara ne kadar canım oldunu dile getirmeden yapamıyorum huyum kurusun dünya senin etrafında dönmüyor yani aynen karakter sahibi olması gerektini söykerkende ben aptal oluyorum zaten mala bak karşındaki aynaki demekki baktında kendini görüyorsun aptal yazdına göre? Benimle zaten tartışamazsın aslanım çünkü haklıyım seneryo dediğinde senin eline kalemi aldığın senaristliğindir belirteyim.
- +1 yıl
Saxxlak saçma* of kelimelerimi düzeltiyor ya
Cevap sahibi+1 yıl@dobraerkek1
"Sana göre kadınlar sadece erkekleri mutlu etmeye gelmişler gibi konuşuyorsun"
Element uydurulur da bu kadar uydurulur. Gerçekten normal değilsiniz.
- +1 yıl
Yazmış olduğun şeyin oraya kadar vardığının farkında olmaman ne kadar üzücü toplumun duzeltilmesi gerekiyor ama umarım senin gibilerin kafası düzelir kadının herhangi bir şeyiyle uğraşmamayi ogrenmelisiniz artık.
Cevap sahibi+1 yıl@dobraerkek1
İlla her yazdığım şeyi, açık açık anlayabilesiniz diye uzun uzadıya mı yazmam gerekiyor? Yazdığım şey oraya varmıyor arkadaşım neden anlamıyorsunuz. Siz kendiniz anlamak istediğiniz gibi anlam yüklüyorsunuz. Türkçe dili de bir cümleyi, kelimeyi lastik gibi uzatmaya ve istediğin yere çekmeye müsait bir dil olduğundan bunu yapıyorsunuz. Sizin kafa yapınıza sahip bir çok insan ile tanıştım, tartıştım bu yüzden ben sizi anlayabiliyorum. Sabah sabah işimin arasında size bir şeyler anlatmaya çalışmamdaki amaç kendimi açıklamak değil, ben zaten kendimi bilen bir insanım, ne yazdığımı da çok iyi biliyorum. İnsanların söylediklerini sürekli kötü yorumlamaya çalışıyorsunuz. Bunun farkına varın diye yazıyorum. Hala anlamıyorsanız senin için de yapacak bir şey yok.- +1 yıl
Kilolardan neden kurtulmaya çalışsın insan vücut onun vücudu sen Türkçeyi kullanabildiğini düşünüyorsun ve bunun Türkçe ile alakası yok nerden kiviracagini bilmiyorsun sen dahada yazamam ugrasamam seninle
- +1 yıl
Tartışmanın saçmalığına bak arkadaşım ya bu kadın doğumdan önce bu kiloda değilse şuanki kilosundan kendide menmun değildir tamam adamın söyleme tarzı ayıca olmuş ama kimsede gelip sizin için bedenimizimi değiştiricez gibi aptal aptal şeyler söylemesin o zaman çocuk yapana kadar bakımlıydınızda çocuktan sonra heh ben kendimi buna kakaladım artık kasmaya gerek yok mu diyosunuz? Kadınının kocası kabaca söylemiş ama gerçekci olmuş 1 sene böyle gitsin o adam aldatır ondan sonra erkekler şöyle erkekler böyle ee sen ne yaptın kardeşim bu süreçte? Adam güzellik istiyorsa uğraşma evle kendine bak 3 günde bir temizlik yapıyosan haftada 1 yap bırak tozlansın etraf
- +1 yıl
Kafaya bakarmisin ya :) pırıl pırıl
- +1 yıl
Yok kardesim evli değilim ama kadının kendi hayatıni ona çirkin bir şekilde dayatmaya hakkın yok sen hayatin bütün zorluğunu kadınım üzerine yükle sonrada deki güzel ol ee kendini begendirmek için temizlikçi falan yapmayacak sen laf yapmazsin annen kaynanalik yapar kadina bu ülkedeki herkesi rahat biraktilar ama kadinlari rahat bırakmadılar sadece senin dayatman değil kadin kime yetişecegini şaşırıyor.
- +1 yıl
Kime yorum yaparım yapmam sana kalmış aslan parçası istediğim sekilde yorum yaparım benimle de emri vaki konuşma kardeşim olan bu zorunuza giren ne? İşinize gelmiyor ne alaka şimdi diyerek
- +1 yıl
Yaa sen anlamıyorsun sanane kardeşim kadının aldığı kilodan dünyaya hayat veriyor kadın ulan aldığı kiloyu verir vermez ne alaka ya kendine saygısı yok falan kadın kiloda alır obezde olur niye kendine saygısı olmasın Allah seninle evlenecek olan kadına yardim etsin senin gibilerin kafasına gerçekten acıyorum bazen kendi kendime algılama kapasitesi bu kadar diyorum darlama diyorum şunun ufacık beynini. sanki herkes durmuş bizim yorumlarimizi okuyor olduğum gibiyim ben olduğum gibi olduğum için siz erkekler sizin gibi düşüncede olmadimi yaranma olarak algiliyorsunuz gerçekten nasıl bir ailede yaşadın büyüdün merak ediyorum herhalde baban durmadan annenle dalga geçmesini izleyerek büyüdün ne bilim siddet falan gördün belkide ne diyim Allah yardım etsin yoksa kadının vücudunun üzerinde söz hakkı sahibi olmani düşündürecek kafa başka bir aile yapısında olamaz ne diyim Allah ıslah etsin seni ve senin gibileri.
- +1 yıl
Kelimelerime dikkat edeceğim adama bakarım adam mi diye sen benimle konusurken kelimelerine dikkat etmezsen bende etmem yaşımın adamiyim da sen rahat ol sen çok biliyorsun dimi konuşmayı beykoz sahili ne alaka gerçekten bu senin konuşmayı biliyor olan halin mi. Bu arada kadın yazmış buraya soru sormuş ve ben kadina cevap vermedim elemanin teki yazmış bende ona cevap vererek yazdım istediğim sekildede yorum yaparım bu seni hiç alakadar etmez sen kendi işine bakabilirsin sen kendin gelip dan diye düştün ortaya
- +1 yıl
Benim sorunum yokki sen dadandın
- +1 yıl
İyide muhalefet olmaya geliyorsun sen kardeşim senin yazmış olduğun şey direk bize söylemekti söylemek istediklerini post it altina değil direk posta yorum yapabilirdin buraya değil:)
- +1 yıl
Hahahahahah efsane adamsın yemin ederim bayiliyorum sizin gibilerle uğraşmaya ne sinir ne stres kalıyor 😁
- +1 yıl
Hayır oyuna giricem boş vaktimi sana harcıyorum tartışamıyoruz bile ucuda biyere bağlanmicak tarafsız biri gelip şu yazıları okusa noktayı koyucak zaten severek biriyle evleniyosun 2 sene sonra sevdiğin kadından alakasız birine dönüşüyo doğal olarak eski haline dönmesini yani kendisi olmasını istersin burada kimse kimseyi değiştirmeye çalışmıyo kadın zaten değişmiş kocası kendine gel diyor sadece nasıl konuşucağını bilmiyor
- +1 yıl
Bencede birisi gelip burayi okusa taraf belli olur sen sadece kadının dış görünüşü için evlenirsen böyle yorum yaparsın tabi keşke kadının içiylede ilgilenseniz sadece dış görünüşüne değil:) sen zaten boş vaktinde oyun oynarsin başka bir şey yapacağını tahmin etmezdim :)
- +1 yıl
Kocası neden kendine gel desin sen ayi gibisin diyen bir koca var ve kadın bu adamin çocuğunu doğurmuş yanında olmasi gerekir ev işindede anlayışiylada davarlik akıyor kadının kocasinda resmen yazık üzülürüm böyle kadınlara anca
- +1 yıl
Allahım kansermisin arkadaşım sen? Kadının kocasını bende kınadım sen okumadanmı cevap veriyosun bana? Ben diyorumki gerçekci olun kilo aldıysan adamın hoşuna gitmez zaten bu normal değilmi? Söylesene den boş zamanlarında ne yapıyosun? Mesela ben oyundan para kazanıyorum bu senin ağzına sakız olucak bi malzeme değilki
- +1 yıl
Ya yırtık dondan çıkar gibi gelen sensin kanser olan benim :) ben zaten gercekciyim eşim benim çocuğumu doğuruyor ve kilo alıyor ister verir ister vermez bu benim karisacagim durum değil 😁 ben boş zamanlarimda kitap okurum film izlerim borsa ile uğraşırım grafik okurum ve ayriyeten mühendisim 😁
- +1 yıl
Oooo dünyayı kurtardı mühendis bey bende küçük esnafım ayakkabı satıyorum hemde orjinal bile değil replika. Mesleğinle önde olmayımı düşündün az önce sen? 😂 burada yırtık dondan ben tek başıma çıkmadım biri görüş atmış kız cevap vermiş sende benim gibi yırtık dondan çıkıp atlamışsın bi farkımız yok
- +1 yıl
Keşke dünyayi senin gibi zihniyetli insanlardan kurtarabilsem esnafa her zaman saygım vardir benim oyun oynarak para kazanana yok :) ki senden zaten öndeyim asla yetişemezsin sen bana :) en son dediğine katiliyorum olabilirsin çıkmış olabilirim ama burada senin benden daha fazla kanser yapma ihtimalin olduğunuda yok saymamak lazim 🤗
- +1 yıl
Hahahahahahahahahahhahahahahahahhaja 😁😁😁😁 tamam kanka
- +1 yıl
Tamam dedim ya oğlum 😁
- +1 yıl
🤗🤗
- +1 yıl
Bana bir şey ispatlamak zorunda değilsin la sakin ol 😁
En İyi Cevaplar
+1 yılNe yapacaksın? Kendine bakacaksın ama kendine kendin için bakacaksın ve icabında bu ayıya had bildireceksin, asıl ayı kendisi, yahu ayıya hakaret ediyorum resmen, ayı dahi dişisine böyle kaba davranmaz.
Kendisi bir bebeğe vücudunda ev sahipliği yapsın, aşersin, regl olamasın 9 ay, bebeğini emzirsin, emzirirken içi kıyırsın, emzirme dönemi bitsin ve kilolarını halen vermeye, korumaya çalışsın, başlı başına canından bir can çıkarmak kolay mı ya? Senin kilona takılı kalacağına sana binlerce kez teşekkür etsin, sen canında onun canını taşıdın, ona en değerli hediyeyi verdin.
Gece uykusuz kalan sensin, uyku düzenin henüz yerine oturmadı bebiş küçük olduğu için, bu ne bekliyor böyle?
Sen ne zaman üzülürsen git yavrucuğuna sarıl, o adama da iki kelimeyle haddini bildir ,"beni beğenmemek senin sorunun, sana kendimi beğendirmek zorunda değilim, ben kendimi beğeniyorum"de ve muhattap olma onunla, onu duymamayı öğren, onun söylediklerini ciddiye almadığını görsün, tepkisiz kal, önemseme, senin eşin hasta ve seni de hasta etmeye çalışıyor, senin hasta olmadığını görürse de daha çok yüklenir ama sen inatla sakinliğini korursan sana attığı o eleştiri okları kendisine dönecek, kendi kendini yiyecek.
Sakın onu ciddiye alma, bırak havlasın, kendini kuvvetlendir, sen annesin, çocuğun için sapasağlam dur, öncelik evladın, ev işlerini yapabildiğin kadar yap, kendini dinlendir fırsat buldukça.
Seni yeren birisiyle konuşmaya çalışma, zayıflayacaksan dahi sağlığın için zayıfla, eşin için değil! Eş değil o!!!
Sana destek olandır eş, seninle takım olabilendir.
Evin içinde yürüyüş yapabilirsin (malum havalar soğuk, yavrun küçük, lütfen kendini mutlu et, sen öyle bir güzelliğe sahipsin ki, ne zaman mahzun olursan yavruna sarıl, çocuğuna odaklan)
Kocan olacak hayvan elin oğlu, at onun sözlerini çöpe, seni ilgilendiren çocuğun.
Kimsenin seni üzmesine izin verme, bu senin elinde.
Kendini iyileştir, kitaplar oku, kişisel gelişim videoları dinle, en sevdiklerinle zaman geçir, onlara git, onlar gelsin sana.70 Yorumla
Bazısı sanki kendisi doğum yapmışta lohusa kendisiymiş gibi davranıyor. Dengesiz tavırlar, kalp kırıcı sözler vs. Bunun sebebi bence henüz baba olmaya hazır olmamaları, böyle bir durumda nasıl tepki vereceklerini şaşırıyorlar her şey istedikleri gibi gitmeyince birine bütün yükü yıkıp sonra en masum kendileriymiş gibi geçip baş köşeye oturuyorlar.
Bu geçici bir süreç, evin yeni düzenine alışınca huyları biraz daha duruluyor ya da biz alışıyoruz. 5 aylık bebeğin az çok uyku düzeni oturmuş olmalıdır, o uyurken kendinize biraz vakit ayırın.
40 Yorumla
+1 yılNe kadar ayıp ne kadar terbiyesiz bir hayvan ile evlisin. Allah yardımcın olsun böyle eş sulu bir dayağı hak ediyor benim gözümde.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
37Cevap
+1 yılBöyle Merhametsiz ve Bencıl insanlar Baba olmayı haketmiyor! 😔
Benden sana abla tabsıyesı öncelikle kendine odaklan.. özgüvenını güçlendırıcek calısmalar yap bunu bebiğini emzırırken yapbilirsin bu kıtap olur sesli kitap olur.. veya video olur..
Kendını iyi hissediğin ve mutlu olduğun gibi davran.. sonra Bebeğinin ihtiyacı doğultusunda planla gününü En son ev işleri.. arada destek iste kendini eş sanan kişiden yardım iste! hiç cekınme!
o akıl etmıyorsa destek olması gerektıgını sen yönlendır onu.
onun dişinda geri cek kendini.. eşine karsı kin beslememen için kendini koruman ıcın.. Kırıldıgındada acıkca söyle içine atma..
yoksa dahada kırıcı olacaga benzıyor..
Saglıcakla kal 🌺20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCennet mahallesinde çok sevdiğim bir replik vardır. Pembe maymundan geldi diyor adam, o da diyor ki
“ulan ben hiç değilse kalkıp gelmişim sen Maymun olarak kalmışsın”.
sizinki de o hesap.. Sana ayı gibi diyormuş ama sen yarın öbür gün zayıflar fıstık gibi olursun. Ama o ömür boyu ayı olarak kalmaya devam edecek 🙂
70 Yorumla
+1 yılEşin hiç anlayışlı değil belliki doğumdan sonra birçok kişi kilo alır anam gibi oldun neysede ayı gibi oldun demesi son derece yanlış seni robot sanıyor galiba tüm herşeyi tek başına yapmak çok zor ve yorucu kendisi peki ne yapıyor ayı gibi oldun derse bir daha sana çektim diyebilirsin ayılar ayılarla evlenir de
10 Yorumla
+1 yılAy inanamıyorum kıyamam ben sana kuzum ya … bu nasıl çirkef pis bir adam ya bilmiyorum dini inancın var mı ama islamda nikahın düşmüş oldu şu an aslında.. çok tehlikeli laflar ortada çocuk var yoksa boşan derim çünkü adam sana saygı duymuyor ve seni sadece dış görüntün için sevmiş..
14 Yorumla- +1 yıl
@Mirill düşmüş olabilir bazı kelimeler nikah düşürecek kadar ağır oluyorlar iyice araştırsın yine de ama dikkat etmeli
- +1 yıl
@Mirill hayır https://m.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=1445 buradan okuyabilirsin babanın evine dön lafı bile çok tehlikeli
+1 yılOHA şaka yapıyorsun ayı gibi oldun nedir ya sende ona “sende Ö…küz gibisin ben sana bişey diyomuyum” deseydin dünyanın en gereksiz varlıkları bunlar ya lafa bak mal onun çocuğunu doğurdun sen işte bunlar gibileri evlendirip koca diye koyuyorlar erkek mi bu şimdi Sümsük sinirlendim gece gece ya 😡🤬
10 YorumlaBöyle bir eşi Allah düşmanıma vermesin destek olucağına köstek oluyo sizde aynısını ona diyin sen eskiden daha zevkli giyinirdin bune falan kısasa kısas yani uzun lafın kısası ya da ayrılın bitsin gitsin şiddet sadece temasla olan bir şey değildir bunun size uyguladığı sözlü şiddettir kendinizi ezdirmeyin
10 Yorumla
+1 yılEşiniz biraz haddini fazla aşmış, bu konular kırıcı dille söylenmemeli. Rahatsız olmuş olabilir, neticede tanıştığınızda böyle değildiniz. Lakin 5 ay doğum sonrası için de aşırı erken bir süreç kendinizi toparlamanız adına. Gerçek bir konu var ki, genlerden midir nedendir bilemiyorum, Türk kadınları cidden evlilik, hamilelik sonrası kendilerini aşırı salıyorlar, biraz özen lazım. (Sizi kastetmiyorum, dediğim gibi 5 ay çok erken)
10 Yorumla
+1 yılÇok büyük haksızlık ya sen ona evlat veriyorsun onun dediklerine bak çok yazık umarım eşin kendine ceki düzen verir böyle düşünceleri çok yanlış dogum sonrası kilolarin kolay verilmedigini herkes bilir zordur inşallah oda anlar nediyelim allah onun dilini ıslah etsin
10 Yorumla
+1 yılSeni görsel olarak beğeniyor seviyorsa yanlış bı evlilik yapmışsınız size değer veriyorsa sizi fitnese ya da spora yazdimali ev işlerinde çocuk bakımında desteklemeli eş olmak böyle bir şey ben yanlız yaşıyorum her işimi kendim yapıyorsam oda yanlız olsaydı yapmiycakmiydi en azinda eşi çocuğu ailesi var yapmalı bence hakeret sözcükleriyle kirmamali yanlış yolda ilerliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFarkında mısın bilmiyorum ama kocan narsist bu kelimenin anlamını araştır cunku söylediği ve yaptığı şeyler tam olarak bunu gösteriyor kocan böyle olduğu müddetçe evliliğinde huzur olmaz böyle bir insanlada omur geçmez bence en mantıklı şekilde boşanmayi bir düşün derim
10 Yorumla
+1 yılHem ona cocuksun veriyorsun hem sana böyle diyor daha güzel kelimelerle kendini ifade edebilir ne demek « ayi gibi oldun » yani kırılmamak elde degil.. üzülme cidden takmamaya calış morelini bozma verirsin zamanla kilo❤️
20 Yorumla
+1 yılAdamın bu şekilde konuşması yanlış. Sana yardımcı olmalı. Bu konuda haksız kendisi. Lakin ben bu sitede o kadar çok kız görüyorum ki aynı şey adamda olsa yani adam kilo alsa vs falan anında bas tekmeyi, aldat, boşan vs gibi şeyler söylerler.
10 Yorumla
+1 yılOhaa. Okuduklarım karşısında gerçekten şaşkınım ve ortada ister çocuk olsun ister başka bir şey ne olursa olsun bana saygısızlık yapan adamla aynı çatı altında yaşayamam.
10 Yorumla
+1 yılsende ayninsi ona se kilo veririsin hic dert etme dogum yapmisin cocugun kucuk san yardim etsinee sende kendine vakti ayirirsin kendien baksin kilo verip bakim yaptir sacini boyat cild bakiniba git ilerde yaslaninca bu seni hic begenmezys üzüldüm haline sen baska coguk yapma bundan kendi gleecegini garantile
10 YorumlaNasil igrenc yaratikalrla evleniyorsunuz siz ya. SEN FE NE EV İSİ YAPİYOSUN S**ALAK MİSİN! yapma hem yeni dogum yapmisin ne yasiyosaniz %90 ı sizin yuzunuzden bu arada.
00 Yorumla
+1 yılİlk önce o öyle söyledi diye kendini kötü hissetme ona inat mutlu olmaya çalış madem öyle diyor sadece kendine ve bebeğine vakit ayır yapma yemeğini yapma işini süslen pislen otur evde geldiğinde seni böyle bakımlı güzel görünce illa ki diyecek bu evin hali ne? Yemek neden yok? Vs vs sende de dediklerinde haklısın ev işleri ve senin için kendimi çok ihmal ettim bende kendime vakit ayırdım de ! Böyle gülerek kavga vs değil sessiz sakınce sonra al bebeğini onla ilgilen
00 YorumlaMuhtemelen kilolarından kurtulmak için bir şey yapmıyorsun. Sırf ona inat gerekirse ev işlerini bırak spora başla. O * gününü göster de kçında dolansın
00 YorumlaBöylelerine ne denir? Aslında çok şey denirde, soğuk davranın kırıldığınızı anlasın. Sizi el Üstünde tutacağına neler yapıyor. Çok kaba hareketler
00 Yorumla
+1 yılHem çocuk doğurmanı isterler hem de mükemmel olmanı🤦🏼♀️ zihniyetine yazık! biraz sabır lazım düzelmesi için
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeni doğum yapmış sayılırsın. Vucut kendini yeni toparlıyor. Kocan afedersin de ayının teki . Söylediği lafa bak. Kendi dogurmadiklari için söylemesi kolay oluyor tabi. Sen kiloyu verirsin ama kocanın karakteri düzelmez
10 YorumlaHer iki taraf için söylüyorum insan eşini nasıl kırabilir ya birde bu denli umarım aranız düzelir ben eşime böyle konuşamam çok utanırım
10 Yorumla
+1 yılİnşaallah şakadır diyeceğim ama böyle bir konuda böyle bir ortamda neden şaka yapasın? Eşini kötülemek de istemiyorum hiç hoş bir şey değil.
00 Yorumla
+1 yılSende ona anan da seni doğurduğunda öyle ayı gibiydi de.
10 Yorumla
+1 yılBu hayvanı bulmak için çok uğraştın mı bari 😂
10 YorumlaBu hanzoları çok mu arıyorsunuz ya bir şey diyemiyorum artık
10 Yorumla
+1 yılÇok üzücü sana yardımcı olması ve desteklemesi lazım
10 Yorumla
+1 yılAnama benziyorsun nedir ya
Diyecek çok şey varda işte 🤦🏻♀️10 YorumlaÖküzle evlendiğini fark edenler kulübüne hoş geldin merhaba nasılsın canım
00 YorumlaBöyle adamları baba yapmayacaksın işte saygısız 😠en anlayışlı olması gereken zamanda duruma bak
00 Yorumla
+1 yılTerbiyesiz asıl ayi kendisi üstelik ruhundaki ayilik kalıcı..
00 Yorumla
+1 yıl😂 siz cidden yaninıza ne tür insanlaelr yakıstırıyonuz hayretle izliyorum ya
01 Yorumla- +1 yıl
Evet dimi abla ya🙄
Fitness e git zayıfla squat yap sonra jartiyer mini etekle sokakta gez bak nasıl burnu sürtüyor
04 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Kadın ev işlerinden kendi bakımına vakit bulamıyor sen fitness diyosun
+1 yılmaalesef kadınlar bı çocuk doğruyo kendini salıyor adamlar haklı yani hiç Kusura bakmayın
03 Yorumla- +1 yıl
sanki adamlar manken kadinlar napsin kocalari paara vermiyor nasil bakim yapsin kadin
- +1 yıl
Bide adamlara bakmak lazım o kadınların yanına yakışıyorlarmı acaba diye Allah’ın kokuşuk öküzleri
- +1 yıl
bncede kendo tipinr baksinlar manken gibi aramasinlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenden daha delikanlıyım bu doğum yapma durumu sende olsaydın acıdan ölürdün de bide ona asla yardım etme soğuk davran mesafeli ol
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllah iyi insanlarla karşılaştırsın ne karaktersizler var ya asıl ayı da kendisi bu arada
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. biz ne desek boş alcan karşına konuşcan başka çaresi yok
02 Yorumla- +1 yıl
Onu adam yerine koyup muhatap olmaya gerek yok
- +1 yıl
@Mathildaa88 o zaman nasıl çözülecek sorunlar konuşmadan?
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 855 cevap paylaştı.
+1 yılİyide bu adami siz secip evlendiniz yani ne ekersen onu biçersin öyle değil mi Allah herkese hayırlı es nasip etsin o nasil insan öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle diyen biriyle hala evliysen kendine saygın yok demektir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılevi anası temizlesin çocuğa anan baksın sen de hayatına bak
00 Yorumla
+1 yılAbla sende ona deki senin ananda seni doğururken böyleydi de. eğer bir zaman sonra şiddet varsa direk boşan abla yani.
00 YorumlaKanka güzelleş ve boşa onu ruhunu daha fazla emmesin
10 Yorumla
+1 yılBu konu üstüne çok şey söylenir ama çok ofkelendim şu an.
10 Yorumla
+1 yılCidden Allah iyi merhametli insanlarla karşılaştırsın ya
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEv işleri için bir kadın tut kendine bak ama ona yüz verme …çeksin cezasın Allah’ın öküzü.. parasını ye kendine bak süründür peşinde ancak bundan anlıyor bu öküzler
10 Yorumla
+1 yılböyle özel şeyleri herkesle paylaşma sana yardımcıbolacak bir kaç arkadaşıma soylesen yterli
00 Yorumla
+1 yılBiraz dikkat edebilirsin hepsi bu
10 YorumlaYanlış adamla evlenmişsin
10 Yorumla
+1 yılintikam zamani gelicek
10 YorumlaS. Et başından ne bekliyorsun
10 YorumlaDüzelmez o, bu lafların üzerine zaten beklenmez
00 Yorumla
+1 yılAyı olan kendisi kusura bakma.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. ben olsam fena kavga ederdim
00 Yorumla
+1 yılIşte evlenmeyı düşündüğün adamı ıyı secmek gerek
00 Yorumla
+1 yılFarkında yani davrandığının
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşun bu tavırlara devam etmesin
00 Yorumla
+1 yılAdam hakaret etmiş sana savun kendini cevap ver
00 Yorumla
+1 yılBence asıl ayı kendisi.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 667 cevap paylaştı. Adam haklı. Anası bile senden daha güzel
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 468 cevap paylaştı. Başka biri ile takılıyor olabilir
00 Yorumla
+1 yılbencil ve düşüncesiz bir eşin var maalesef
00 Yorumla- Devamını Gör (26)
Devamını Gör(71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Doğum yaptığımdan beri eşim bana çok kötü davranıyor, ayı gibi oldun dedi. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer