Doğum yaptığımdan beri eşim bana çok kötü davranıyor, ayı gibi oldun dedi. Ne yapacağım?

Beş ay önce doğum yaptım. Eşim durup dururken ikide bir "Çok çöktün. Kendine bak artık. Anama benziyorsun." diyor. Bana ev işlerinde de çocuk bakımında da yardımcı olmuyor. Hem bütün işleri bana yıkıp hem güzel ve bakımlı olmamı nasıl bekleyebilir? Ben de insanım. Her şeye gücüm yetmiyor. Dün akşam konuşmaya çalıştım. "Sen böyle biri değildin. Ne oldu sana?"dedim. Küçümseyerek "Sen de böyle ayı gibi değildin."dedi. Canıma tak etti artık. Ne yapacağım?

Doğum yaptığımdan beri eşim bana çok kötü davranıyor, ayı gibi oldun dedi. Ne yapacağım?
Cevapla