Bir an önce doğsaydı demem beni kötü bir anne mi yapar?

25 haftalık üçüz hamileyim ve gerçekten artık nefes alırken bile zorlanıyorum, geceleri uyuyamıyorum. Arkadaşımın yanında bir an önce doğsalardı dedim bana yaşayamayacak bebekler için böyle denir mi falan dedi. Bu beni kötü bir anne mi yapar?

Bir an önce doğsaydı demem beni kötü bir anne mi yapar?
Cevapla