iş bulamadım bulduklarım da beni fiziksel olarak gerçkten çok zorladı bide daha önce hiç çalıişmadığım için ilk başlarda çekiniyordum korkuyorum
eski sevgilimleyken daha rahat bazen fevri davranıyordum o da toplum içinde davranışını bilmiyorsun demişti geçen gün annemle telde konuşuyorken de bana kızıp sen diğerleri gibi olamadın büyü artık seni çekmekten bıktım dedi
okuduğum üniversitede de 2 sene okulum uzadı
acaba gerçekten ben dedikleri gibi olabilir miyim
belki yaşadığım tüm sorunların kaynağı budur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Herkesin gelişim hızı ve şekli farklıdır, bu şekilde düşünmek yanlış. Sorumluluk alma ve disiplinli olmada sıkıntı çekiyor gibisin ama şu zamana kadar ki olan hatalarını tecrübe olarak görüp kendini geliştirirsen bence zamanla bu durumlar düzene girecektir. Anne babalar bazen ağır ve heves kırıcı ifadeler kullanabilir ama sen bunu takıntı yapmak yerine kendine fayda sağlamaya odaklan.
ama belki haklılardır
kendi kendime yetemiyorum kendi paramı kazanamıyorum kariyerim de bile ilerleyemiyorum ne istediiğimi bilmiyorum ne yapacağımı da kararlı biri değilim onlar gibi
boş yaşıyorum gibime geliyor bazen dizi film cizgi film izliyorum bunları yatıştırmak için bir arkadaşım bile yok hepsi kazık atıyor veya ben arkadaş edinemiyoruö
hep beni sevsinler diye bekliyorum ama olmuyor
Dış etkenler seni böyle olmaya itiyor olabilir. Negatif olaylar senin her şeye olan dikkatini dağıtır ve isteğini azaltır. Gördüğüm kadarıyla daha 21 yaşındasın ve bir geçiş dönemine geliyorsun denilebilir, böyle şeyler olur. Karamsar ve kendini suçlayıcı psikolojiden çık ve negatif olayları sabırla karşıla.
bilmiyorum hep böyleydim 16 yaşımda da aynıydım 17 19 şimdi de öyleyim 21im ama hala bazı şeyleri yapmiş biri değilim
arkadaşım yok
sağlıklı olarak bir insanla ilişki kuramıyorum demekki
hobilerle uğraşmıyorum
kendi kira yemek paramı bile çıkaramıyorum
kendi alanımda kendimi geliştiremiyorum ama boş hayaller kuruyorum bi gün o olcak bu olcak diye
Kendini veya çevrendeki suçlamak ve karamsar bir bakış açısına sahip olmak seni daha da kötü etkileyecektir. Yaşında henüz gayet genç. Çevrendeki bazı insanlara bakıp kendini aşağıda gibi hissetme. Senin de hayatın bir şekilde düzene girecek, bu psikolojiyle kendini üzme.
sadece artık ne yapacağımı bilmiyorum her şey fazla geliyor üstüme üstüme geliyor bazı şeyler yok bazıları eksik bazıları fazla herşeyi bırakıp kaçmak istiyorum ama yapsaam da geçecek gibi değil
Sanmam öyle olacağını
nedden öyle diyorlar o zaman bana
Takma kafana millet herşeyi der
Yal kaç ki
21
Ne okuyorsun
mühendislik
İyi
ee
Mühendislik bende
güzel
Ee
18 misin sen
Hayır 23 neden kii
cevaplarından öyle hisettim
Kdşapzpcpvp abarmta
yo öyle hisettim tarzından
Yok kız