Kardeşim ben giderken annesi yanında olduğunda bile ağlıyor?

Arkadaşlar ben kardeşimi çok seven ve onunla çok zaman geçiren insanım. Kardeşim 16 aylık onunla oyunlar oynuyoruz. Fakat geceleri oldugunda kardesim 2 geceden beri benim ismimi söyleyip çok fena ağlamaya başlıyor. Annesini bile benim yanımda emiyor. Aslında hasta oldugunda ona bakan ve geceleri uyandıgında ona bakan annem ama bana niye bu kadar düşkün üzülüyorum ona. Biraz alıp uyutmaya çalıstım sonra biktim annesine verdim. Çok fena ağlıyor canımın içi napmalıyım siz söyleyin😥

Kardeşim ben giderken annesi yanında olduğunda bile ağlıyor?
Cevapla