Dünya balık burçları için çok zor bir yer. Çevrenizdeki aksini iddia eden bir balık var mı? Sadece ben böyle olamam değil mi? 😔

Dünya balık burçları için çok zor bir yer. Çevrenizdeki aksini iddia eden bir balık var mı? Sadece ben böyle olamam değil mi? 😔

Ben balık burçlarının ş*zofreni olduğunu düşünüyorum. Gereksiz ve cocuksu davranışlar falan. Ajitasyon ve manipülasyon yetenekleri kuvvetli ve alttan bi sinsilik akıyor gözümde böyle masumane saf burçlar değiller. Sadece ağlak bi burç olduğunu düşünen tayfa insanları parmağında oynatacak kadar akılcı kişiliklerinden habersiz.
Evet evet çok yakından gözlemlediğim oldu sadece 1 kişiye dayanarak da yazmadım birkaç balık burcunu yakından hal ve davranışlarını takip ettim. İnsan psikolojisi üzerine çok fazla makale tez okurum ve bu konuda çok bilgili olduğumu düşünüyorum insanların mimiklerinden düşüncelerini okuyacak kadar iyiyim. O yüzden balık burçlarının bendeki tanımını böyle yapabilirim.
Bence de öyle olanlar da vardır ama hepsi bu derece değil bence. olgunluk konusunda gelişmiş biri de çocuksu çocuksu hareket etmezdi. Ben mesela aşırı olgun değilim ama zamanla daha çok olmaya çalışıyorum. Bu yüzden çocuksu hareket diyince bayağı hak verdim yeteri olgunluğa sahio olmadığım için kendimi biliyorum.😅
Zaten %100 hepsi öyledir demek yanlış bi genelleme olur insanın sadece burcuna bakarak karakter analizi yapamazsın doğum haritasındaki gezegenlerin açıları, dereceleri, konumları, haritandaki gezegenlerin temsil ettiği burçları ve o burçların yönetici gezegenleri de çok önemlidir. Hatta bir kişinin ismi de bize o kişinin karakteri hakkında bilgiler verir isminin denk geldiği her harfin bir numorlojik kapisi vardır bu kapiler 9 kapıdan ibarettir 9 kapinin her birine bazı harfler denk gelir ve isminin icerisindeki denk geldiği harflerin olduğu kapıların bi anlamı olur bunlarda bize o kişinin karakteri hakkında bilgi edinmemize yardımcı olur. Sadece burcuna bakarak o böyledir o şöyledir demek çok yanlış bi tutum olurdu zaten. Ama balıkların hayalperest bi dünyası olduğunu göz ardı edemeyiz.
Bakarım ama ne kadar iyi yorumlayabilirim bilemiyorum bi uzman gibi yorumlayamam yani net birseyler söyleyemem gezegen acılarından anlamıyorum çünkü ama aşağı yukarı genel bir yorum yaparım istersen numorlojik isim analizini de yaparım. Bilgilerini verirsen adin soyadın doğum tarihin ve doğum saatin doğduğun il ve ilçe bakmaya çalışırım.
Balıklarla anlaşılmıyor ama bitürlü hayalperest egolu bir burç bence ne istediğini de bilmiyor yaptığıyla konuştuğu şeyin pek alakası da olmaz genelde alınganlar
balık burçları gerçekten zor bir burç ya. ve hiç anlaşamadığım burç kardeşimden biliyorum hem duygusal oldukları yetmiyormuş gibi biraz da saflar 🙄
Bende balık burcuyum yaa ve hayır sadece sen öyle değilsin benim de bazen boş yere birden ağlayasım geliyo. Balıklar aşırı duygusal ama nazikler
Cevap
11Cevap
İnsan duygusal olabilir bu çok normal
Balık olmasam da yalnız değilsin. Duygusalız, ağlıyoruz yapacak bişi yok. Bu ara kendimi tutabiliyorum ama, sen de dene başarırsın bence.
Şaka bir yana zamanla güçlenirsin, yaşantılar güçlendiriyor, daha gençsin.
Dünyanın en s a l a k burcu balık
Bende balık burcuyum ama hiç ağlamıyom bu burç işleri hikaye kardsm hikaye
Balık burcu en zor burç.
Anlaşması aşırı zor bir burç
etrafımda birisi var
beni deli edecek şekilde hareketleri var
Balıklar şımarıklıktan yapıyor bence bunu akrep de su burcu ağlıyormuyuz bizde siz gibi zır zır kardeşim
Balıklar gerçekten ''''çok aşırı fazla epey'''' duygusal melankolik oluyorlar amaa😂😂🙈
Bende balık burcuyum ilerde sen herkese annelik yapmak isteyceksin 🙂
@hulyaesn balık burcu insanları derin ve erken olgunlaşan güvenilir insanlardır. Fakat değerleri kaybedilince anlaşılır
Ben ağlayan balık görmedim. Gayet dominant, çene kas yapısı muazzam ve ayrıca da çok takıntılı😊
Ya abartı bence yalnızken sürekli ağlama olayı falan
Off şu burçları unutun ya insanın içine bakın
Boş zamanlarında ağlayan bir de ikizler var burada 🥲
Yükselenim balık ufacık şeylere bile ağlayasım geliyor 😢
Balık burcu olmayan ben ve bana annem gibi davranan minnoş sevgilim 😂
Ağlamanın bor faydasını görüyorsan ağlayabilirsin😀
Ama gerçekten balık burçları çok alıngan oluyor aşırı ya
Süper soru seçilmeli sesli güldüm😂Adam düşünceli işte napsin
@cvk32 çünkü balik burcu ask kadini erkeği duygusal
Erkek kardeşim balık ama o kadarda ağlak değil, duygusal yapısı var o kadar yani.
Boş zamnlarda aglamak nedir yaa ( en büyük hobilerim arasinda aglamak duygusallik var)
Bence burçların Bir ilişkide bu kadar aktif şekilde değerlendirilmemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü sıkıntı yaratıyor
Rahat rahat oturup ağlayacağın bir koltuğa ihtiyacın varsa dostum biz her zaman buradayız.
Aksine duygusuz sanıyordum ben onları.
Ahahahahaha cidden balıklar ağlıyor mu ya
Ay burcum balık bnde çok melankolik biriyim
Bir balık olarak öyle kesinlikle
Flörtün burçlara çok inanıyor
Burçlara takık ilişki yorar
Duygusu olmadan neye yarar insan?
En balık Burcu olmayan balık Burcu benim
Bende balik burcuyum cokkk duygusalll yaaa pfff
bende
Duygusal olur işte ağlar.
Dişleerimi fırçalarken ağlıyorum
Vicdanımız çok diye duygusal diyorlar
Ağlamak istek değil ihtiyaçtır. 🤌🏼
Burçlara inanmıyorum ya
Akrep burcuyum aglamadığım şey yok
Akrep burcuyum ben de ama ağlamıyorum fazla :))
Burç konusu baydı
Sabahları yüzümü ağlarken yıkadığımı farkettim
Hahah bende
Agaa
Garip valla bende öyleyim ne olacak ki
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?