Davayı o açtı ailesi ve benimle inadı yüzünden buluşuyoruz yemeğe getiriyor kızımla beni. Ona seni çok seviyorum kızımiz var barışalım millet ne der diye dusunuyorsan bu kadar gurur fazla dedim evimize gidelim dedim bugün olmaz dedi. Elini tutmak istedim geri çekti. Beni seviyorsun biliyorum diyorum susuyor. Özledim seni diyorum ozleyebilirsin diyorr sizce ne yapmalıyım bu adamla ömür geçer mi gurur ve ailesi yüzünden bence birde çok gezmeyi özgürlüğü Seven biri napmaliyim kızım için gururumu ezdim bugun
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aynen aynen çok seviyor seni ya anlayın artık şunu erkeğin çok sevdiği evlilik ilişki falan bitmez ama kadın severse bitme ihtimali yüksek. Siz evlisiniz birde çocuğunuz var ve saçma sapan olaylar ne kadar basite alıyorsunuz sevgiyi ya bu kafayı asla anlamayacağım. Sen bir kadın olarak asla yapmaman gereken şeyleri yapmışsın. Gururun her zaman önde gelmeli hele böyle bir insana karşı kesinlikle. Seni sevdiği falan yok inanmak istediğiniz şeye değil gerçeğe inanın ! Bu kadar kör olmayın ya. Seviyormuş sevse yanındaydı millet ne kötü şeyler yaşıyor da daha çok sımsıkı bağlanıyor siz saçma işler peşindesiniz pes cidden pes..!
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sen yuvanı kurtarmak için mücadeleni veriyorsun ve bunu takdirle karşılıyorum ama ne var ki anladığım kadarıyla eşin kendisi için ''dışarıdan gelecek olan tepkiler ne der'' için yaşıyor. Sen yine de mücadelenden son ana vazgeçme. Seni seviyorsa ve sadece ailesinin kıymetini bilecek kadar kendine inanırsa döner sana. Dilerim döner sana ve yuvasına..
07 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle teşekkür ederimm ben hayatında yokken başka kadınlarla birlikte oluyor ama bunu affedemem sanırım. Benleyken yapması mümkün değil çünkü ben ona her şekilde fazlaydim
Soran+1 yılVe hafta sonları ebe geç geliyor neden dediğimde ben ağır isye çalışıyorum sen karisamazsin beni anlamiyosun falan diyor. Arkadaşlarıyla daha çok seviyor takılmayı. Ve aşırı anneci
Soran+1 yılKızın zaten daha 10 aylık babasinin tanimiyo bizi 3 aylıkken kızım bıraktı daha dava günü yeni geldi bu ay
Yani gururunu ezdiğin halde oralı olmamış işte, daha da zorlamak doğru değil gibi geliyor. Yok hani o boşanmak istemiş de pişman olmuş, o gelmiş senin ettiğin bu lafları sana ediyor olsa okey ama değil yani tam tersi.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sanki ben suçluyum gibi o naz yapiyor manipüle ediyor beni bilmiyorum ya
Sen bu adamla tekrar birleşmeyi düşünüyorsan yazıklar olsun dedim sana. Elini geri çekiyor, olmaz diyor, susuyor, özleyebilirsin diyor. Anacığım sen direk şutla bu herifi.
013 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum ama kızma aşırı üzülüyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim zaten evliykende kanklariyla vakit geçiriyordu en çok geceleri eve geç geliyordu her haftasonu neden dediğimde kafa dağıtıyorum diyorki benlede geziyordu ama benle maxxx 2 saat onlarla gece yarıları dışarda. Sen kimsin karışma dediği zamnlarda oldu ve aşırı anneci asla o ne derse o
Soran+1 yılBiliyorum günlük ilişki yaşadığına adım kadar eminim hissediyorum
Soran+1 yılOzaman hadi ordan gitsin ya benle barisinca ben ogrencem ağzına sicarim diye korkuyor
Soran+1 yılVe bence evlilik olgunluğu ona göre değil
Soran+1 yılEvlenmem diyor asla diyor gece hayatı adamı evlilik değil
Soran+1 yılDoğru ya en azından 20 ayim geçti derim seneler sonra boşananlar var öyle değil mi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
47Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılher şey eskisi gibi olunca ne olacak gadası
02 Yorumla
Soran+1 yılAynı şeyleri yaşatacaksa gerek yok zaten
- +1 yıl
Şu an her şey iyi olacak der geri dönünce 3 ay sonra eskisinden daha kötü olarak devam eder
o kadar üzerine düşmene, yuvanı kurtarmaya çabalamana rağmen sergilediği hareketler beni burada okurken aşırı rahatsız etti. yorumlara verdiğin cevaplara baktım gece hayatına düşkün evlilik adamı değil demişsin. kendine yazık ediyorsun, kendine değer ver ve bas tekmeyi :)
21 Yorumla
Soran+1 yılKendime değer veriyorum aşırı ama evlilik çok farklıymış gerçekten evladım olduğundan böyle mücadeleci olduğum kesinlikle ama ben adım attım o atmadı bunu asla unutmam akrep kadını olarak bu bir erkeğe yaptığım en büyük aptallikti kendimce. Hayirlsii
Bence sizin bu saatten sonra içiniz rahat olsun. Ve artık evliliğimi kurtarıyorum gibi fedakarlık duygusunun altına sığınmadan karşı taraftan bir hamle beklemeniz en doğrusu. İlişkide karşılıklı fedakarlık olur. Kendisi de yapmıyorsa yapacak bir şey karar sizin..
11 Yorumla
Soran+1 yılArtık adım atmiycam bekliycem ya geri gelmesini uğraşmasini ya da dva gününu. Açmadım aramış kızın için arıyorsan bekle gününü diycem benim iicn ariyorsan konuş diycem
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle sizin adınıza gerçekten üzüldüm ama bir kadın ve anne olarak sizin üzerinize düşeni yapmışsınız zaten fazla da ısrarcı olmak sizi daha çok üzer bazen ne yaparsanız yapın olmaz nasipten öte yol yok derler hakkınızda hangisi hayırlısi ise o olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsiri aileye duskun insan oldugunu dusunuyorum. Bu tiplere gore hep hakli olan ailesidir, sen hep ezilmeye mahkumsundur, bugun bundan dolayi yarin baska seyden dolayi hep seni ezecektir diye dusunuyorum. Evet bosanmak zor ama bu sekilde yasamak bence daha zor.
Bosandigimda ilk baslarda cok karkardim cekinirdim, simdi iyi ki diyorum. Karar senin canim.
12 Yorumla
Soran+1 yılDaha iyisi geliyor mu daha mutlu oluyormusun
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle daha mutluyum
+1 yılKesinlikle dönme o eve ana kuzusu bir adamla ömür geçmez kıymet bilmez. annesine ya da ailesine karşı seni koruyamıyorsa zaten tarafını seçmiştir. yazık etme gençliğine. barışırsan en fazla 3 ay iyi olursunuz sonra yine eskisi gibi olur. yıllar sonra keşke boşasaydım pişmanlığı yaşar durursun. iş buraya kadar gelmişken aklın varsa kaç kurtar kendini. çünkü ana kuzusu bir erkeği asla ama asla de-ğiş-ti-re-mez-siiinn!!!
11 Yorumla
Soran+1 yılZaten bana kimse beni değiştiremez sen bana karisamazsin diyor geç gelince eve
+1 yılValla canım sana tek şey diyeyim emin ol o adam seni istemiyor ve hayatında başka biri var %100eminim ve sen yokken başkasıyla beraberdir erkekler doyumsuzdur barışma ne hali varsa görsün ya insan herşeyi geçer bir kızı var kızı için yaşamak ister o onu bile geçmiş daha sen onun yanına ne diye gidip onu seviyorum diyosun deme o seni öyle görünce daha çok nazlanır hadi ordan et defolsun.
19 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın biri olduğuna zaten eminim çünkü 6 aydır boş duramazdi biri değil cinsellik için birileri karşılıyor bence net. Artık arasada açmam zaten
- +1 yıl
Açma vallahi açma sana tek tavsiyem olsun bide senle bişey konuşabilirmiyim gerçekten mevzumuz aynı?
Soran+1 yılKızı umrunda olsa gece geç saatlerde gelmezdi eve ailesini tutup beni ezdirmezdi
- +1 yıl
Bak vallahi billahi bak herşeyi geç çocuğuna sen kendinde bakarsın o kimki hayatına kaldığın yerden devam et onu boş ver
- +1 yıl
Soran+1 yılDoğru çok çektirdi bana
- +1 yıl
Ben yazamıyom siz yazın
Soran+1 yılSana yazmam için puanım olması gerekiyormus limonişko kullanıcı adım takip edicem yaz bana tamm mii
- +1 yıl
Tamam ama bende yazamıyorum çünkü xperim 2 az yani
+1 yılÇocuğu olan evli çiftlerin ayrılığı zor olur. Sırf çocuk için sürdürülür yahut çocuğa rağmen kötü bir ayrılık olur. Nerden baksan can sıkıcı. Akıl verecek değilim, Allah yardımcın olsun.
08 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimmmmm Allah razı olsun
- +1 yıl
Sen ne düşünüyorsun peki
Soran+1 yılKafam karışık
- +1 yıl
Bi kahve iç, görüşleri oku, sonra hepsini bir kenara bırak ve düşün. Yani mümkün olsa kocana sağlam bir sopa çeksek yuvan kurtulsa
Soran+1 yılNe güzel yazmışsın belki ozaman akıllanir ama sanmam
Soran+1 yılİcicem okuycam hepsini icerken kahvemi
- +1 yıl
Aslında senin durumu kahve düzeltmez, bi sek rakı iki duble. Sonra kapısına dayanıp
'Onun bunun çocuğu, bunu bize bana niye yapıyorsun, maçan yemeyecekse yola niye çıktın benimle, şu bebenin ne suçu var zkik' diye bağıracaksın.. Neyse dellenme sen, kahveni iç
Soran+1 yılValla yaparım bak deliyimdir aslında kızım olmasına dua etsin çoktan ben neler etmiştim ona
Bir şeylerin değişeceğine inandıysan devam et ama seni ezip ailesi diyorsa olmaz zaten ince eleyip sık dokumak tabiri ile hayat senin hayat diyemem ki burada barış ya da ayrıl vebal almak istemem tercih senin.
00 Yorumla
+1 yılSizler evliliği oyuncak hale getirdiniz. Önce bir beynini ve düşünce tarzını değiştir. Boşanmak çocuk oyuncağı değil. Basit konuları büyütüp uzatmayın bnce.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen açmadım zaten farkındaysan ben çabalıyorum diyorum okumamissiniz saniirim bence okuyup öyle yorum yapın üzülen mağdur olan taraf benim Zaten
Cocuguyla ilgili degilse hic dusunme tekrar birlesmeyi. Sana ilgisi yok belli ki. hadi diyelim idare ettin boyle, peki ya cocuk?
Sen de bir omuru boyle geciremezsin. Kotu bir babasi olacagina olmasin daha iyi.01 Yorumla
+1 yılEğerki oda kızını düşünse barışır zaten ciddi ciddi konuşup tavrını net koymalısın ortaya gidişata göre durumu şekillendirmen gerekir
01 Yorumla
Soran+1 yılBu sefer aradığında diycem ben sana duygularımi fikirlerimi. belli ettim. tamamen sana kalmış diyecem yoksaki mahkemede görüşürüz en son diyeceğim
+1 yılBence biraz geri çekil
Seni böyle elinde biliyor biraz arkadaşlarla takıl. Erkekler elinde olunca kadir kıyamet bilmiyor02 Yorumla
Soran+1 yılBen hep evdeyim onun umrsamazligini yapıyor bu hafta sonu cikicam dışarı aynı mekanda görsün kankilerimle
- +1 yıl
Evet
Bsnim anladigim rahat takiliyor baskalariyla gorusmek icin kendini hirpalama öyle alismis oyle gider.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle rahat takılıyor alemci
+1 yılBir şans daha ver seviyorsan ama sanki ailesinden hala çekiniyor korkuyor gibi yine aynısı olur
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten abisi annesi ne bok derse onu yapıyor davayıda onların baskısıyla açtı eminim
- +1 yıl
Kurtarma şansız varsa kurtar kurtarmiyorsan zaman kaybı
bir ömür gecmez fazla gurur .. vurur derler ayni evde olsaniz aynisinj yapar adam seni ist
emiyor bence istese cesareti olsa soyler01 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik yurutemiyor
+1 yılOrtada aldatma durumu yoksa ve hayatında başka bir kadın yoksa basın gidin herkesten uzak bir yere yerleşin
01 Yorumla
Soran+1 yılBende bunu dedim zaten kendisine annesi gecenin 4 ünde aradı oglum gitme diye ağladı caydirdi kocam anneci biri ailesi öncelikli ne olursa olsun
gururunu ezme gün geliyor bak fedakârlığın adi yapmasaydin zorla mi oldu oluyor ya da . karşındaki kişi seni eziyor
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
Çocuk & Ebeveyn konusunda 320 cevap paylaştı. Kolay degil ayrilmak ama fazlada ustune gitme belli ki ailesinden cekiniyor. Bu sartlarda senin israrinla barisirwaniz basina kakar
05 Yorumla
Soran+1 yılTamam gitmiycem kendimi geri çektim ben sana duygularımı söyledim. Düşün çeki düzen verceksen ver. Yoksaki mahkemede görüşürüz diycem
Soran+1 yılÇocuk var ailem sonuna kadsr destek mesleğimde var hemsireyim özelde çalışma imkanım var
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
+1 yılLütfen kendi değerini bu kadar düşürme. Bence artık onunla yemeğe gitmeyi de kesmelisin. Kendini tamamen geri çek. O istemiyorsa sen de isteme.
10 YorumlaTasın altına tek sen el uzatırsan olmaz eli uzat karsılık vermiyorsa o an zamana bırak hic karsılık gelmiyorsa da önüne bak. İkitarafta aynı duyguda olmazsa yuva yasamaz.
00 YorumlaNeden ayrıldınız bunu tam bilmeden yorum yapmak mantıksızlık olur
08 Yorumla
Soran+1 yılAilesi gece hayatı kankilerule içip eve haftasonu geç gelmesi bunlar benim sebeplerim onun sebebi ailesine saygısızlık yapmam ve her şeyini aşırı görmem karışmam. kiisitlamam
Soran+1 yılNasil davranmamı önerirsin
Soran+1 yılDiledim geçti o diyor. Hiçbir kimseye birlikte olamazsın dedim. Zaten istemiyorum evlenmek benim kızım var yeter diyor. Böyle olmaz evine gel erken dedim bana hep evinden neyin eksik diyor her şeyi alıyorum diyor fazlasıyla alıyor ama konuyu anlamıyor. Bana sürekli ne istediğinnde olmadı diyor neyin eksik evinde diyor
Soran+1 yılAnlamıyor aklını almış evde neyin eksik
+1 yılSen olması gerekeni yapmışın. Neden ailesi yüzünden?
07 Yorumla
Soran+1 yılCunkit beni hiç istemedikler. Yollamak. icin ellerinden geleni yaptılar oda bu benim karım diyip sahip çıkmadı hep annesi ailesi haklı gördü ya eltimi bile abinin karisinini bile benden önce tuttu. Onlarla tartışırken bana sus diye herkesin gözünün önünde sandalye kaldırdı o aslında saygı duydurmadinailesine
- +1 yıl
Eşi değil ve düşmanısın. Sen ELSİN, Onlar BİZve sen bu deyusu seviyorsun
Soran+1 yılYemin ederim hep beni dişlar gibi onları tuttu
Bana el gibi hissettirdi ilişkide yalnız hissettiği çok oldu yalniz ağladığım geceler çok oldu- +1 yıl
Evler ayrı değilmiydi? Yatak nasıldı?
Soran+1 yılEvler ayrı ama yinede aklı hep onlarda anası arayıp telde dolduruyor falan. Yatak ben akrep kadınıyım özel konusmak çok sevmem ama çok iyiydi
- +1 yıl
Anladım, istersen takp yapabilirsin profilimi. Akrep kadını; ateşli, arzulu ve doyumsuz olur. İyiliği ve kötülüğü unutmazlar. İnatçı ve kıskançtır. Kırmızı ve mor renki çok severler. İyi niyetlidir. Tutku ile aşk yaşar. Ancak aldatılırsa ya da kötülüğü dokunursa affetmez intikam alır ve akrep gibi sokar.
Soran+1 yılKesinlikle böyle ve peşinden koşturmaya bayılır
Sana keşke dedirttirir. Çocuk annenin mutlu olmasını ister. Sen mutluysan çocuk da mutlu ve sağlıklı bi birey olarak yetişir
00 Yorumla
+1 yılBir anne olarak fazlasını yapıyorsun. Bir erkeğin bir kadını bu kadar ezmesini anlamıyorum.
010 Yorumla
Soran+1 yılEziyor
- +1 yıl
Mantıklı değil. Sende biraz ailesine uyum göster.
Soran+1 yılGösterdim hep onları tutuyor yine
- +1 yıl
bilemiyorum ama ailesine körü körüne bağlı bir kocan var
Soran+1 yılKesin bunu bir şey yapıp bağladılar o onlara aşırı düşkün nasıl biraz uzaklaşır bilmiyotum bunun için kaç kere Nisan atmış evdekiler istemiyor diye
- +1 yıl
bu ne ya. kendi kararını veremeyecek bir tip.
Soran+1 yılNapmam lazim
- +1 yıl
Kızından destek alacaksın. Hayatını ona adayacaksın.
Soran+1 yılEş kavramı farkli benim için. Kızım her şeyim. O olmasa bana yaptığını kaldiramazdim zaten. Hayatıma yeni biri elbet çıkar demi beni seven sayan yuva çok farklı bir şey çünkü
- +1 yıl
O konu kısmet. sabretmek lazım
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.
+1 yılYavrum evladım zaten yapmışsın hayır demiş. Daha bir adım atma çek kendini geri.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇektim valla aramış kaç kere açmadım bir daha açınca diycemki ben sana adım attım sadece kızın icin arıyorsan arama mahkemede görüşürüz diycem artık yaoacak bir seyim yok diycem
+1 yılSeviyorsanız hala barış bence bebeğinizin var yazık
03 Yorumla- +1 yıl
Detaylı bilmiyorum ben eğer seviyorsanız barışın dedim
Soran+1 yıl@pretty444 çok doğru
+1 yılSen adım atmışsın şimdi sıra onda. Yüz verme, buluşma biraz özlesin seni ve bebeğini
01 Yorumla
Soran+1 yılGeri çektim kendimi ararsa bir süre açmam acincada ben sana diyecekleri dedim düşün yoksaki mahkemede görüşüruz son kez diycem
Hayir geri donme sakin kurtul cunki kisa bir zaman sonra gene pişman olursun
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle hissediyorum bende
Çocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. sen doğru olanı yapıyosun ama inatlada devam ediyosa burnu sürterek geri döner bunun başka çaresi yok
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten artık belli etmem ölsem de duygularımı
Gizli Üye(36-45)+1 yılBarıs tabıkı daha iyisi grlmez ya hrm ons karsı elnde guclu artık. Cok dert edersen rvlılık neye engel aldatırsn
02 Yorumla
Soran+1 yılBaris düzelir mi diyorsun yani
Cevap sahibi+1 yılBılermıorm kı sorumları nedır
+1 yılMilletin ne diyeceğini geçin zira evlenirken millete sorarak evlenmediniz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBelki de sen gurur yaptığını sanıyorsun hayatında başkası olabilir ondan da barışmak istemiyor olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılGünlük ilişkileri vardır
+1 yılAyyyy ne korkunc bir tip bu ya buyumemiş hala yazık sana da ona da
01 Yorumla- +1 yıl
Bence pesinde kosma artik birak gitsin o yalvaraba kadar bi daha yazma arama
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoruyu sanki o barışmak istiyor gibi sormuşsun.
o sorsun soruyu ona söyleyelim barışmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye barışmasın çokta bilmeden yorumlamn bu tarz yorum yapman hoş değil bence. ya da önce güzelce oku anla öyle yorum yap tavsiyem sana
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılErgen gibi davranıyor özgürlüğünü bu kadar seviyorsa niye evlenmiş
04 Yorumla
Soran+1 yılKaçırdı birde beni ama sürekli ben evde oturayım o arkdaslariyla gezmek istiyor
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir dünya mı varmış
Soran+1 yılÖyle valla öyle eve haftasonu geç geliyor diyorki ben ağır işte çalışıyorum kafa dağıtıyorum içiyor kankileriyle geç geliyor ebe ben yemek çamaşır bulaşık ve böyle çirkin bir kadında asla değilim mesleğimde var hemsireyim daha bebeğim küçük yeni dogum yaptım falan filan düzelir mi bu adam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılDüzelmez düzelecek diye beklersen hayatını boşa geçirmiş olursun
+1 yılHanim ablam sizin duvar icerden catlamis bir kac ay daha idare edip tekrar ayni seyleri yasaya bilirsin bence fazla usteleme Allah yardimcin olsun
05 Yorumla
Soran+1 yılAmin bende yeniden aynı seyleri yaşamaktan korkuyorum
- +1 yıl
Insanlara güvenmek onlara bel baglamak yasarken intihar demektir benim de basimdan igrenc bir sey gecti insanlarin yuzune guvenmek cok zor keske hersey yolunda olsada savrulmasan
Soran+1 yılKendi yaptı kendi yıktı yuvasını barışmak isterse kapı açtım dahada yalvarmam idrarda ermem
- +1 yıl
Gecmis olsun kimseye guvenilmiyorki artik
Soran+1 yılEvet cidden öyle Rabbim böyle nasip gördü demmkk
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka biri de olabilir. Bu kadar inatçıysa eğer çok ta üzerine düşme boş ver
00 Yorumla
+1 yılO çoktan manita yapmış kendine
Yapmadıysa kesinlikle özgürlüğü özlemiş
Her avelden koca da baba da olmaz02 Yorumla
Soran+1 yılGünlük ilişki yaşadığına eminim ve aynı şeyleri yaşayıp bağlı kalmaktan korkuyor. Aynı sorunları yaşamaktan öyle hissediyorum çünkü cinsel olarak ona fazla bir kadinim
- +1 yıl
Anlıyorum
+1 yılAllah yardımcın olsun zor. İyi olacağını düşünüyosan gurur felan yapma barış kızınız için en iyisi olur kıyamam ben o yavruya
05 Yorumla
Soran+1 yılKafam karışık
- +1 yıl
Özelden detaylı anlatrsan bir yol çizmene yardmcımolurum belki yuvanız dağılsın istemem
Soran+1 yılYazamadım belli bir puanda olman gerek falan diyor
- +1 yıl
Takit et beni yazabilirsin ozamn
- +1 yıl
Takip
+1 yılkacan kovalanir taktigine tek inanan ben olamam sanirim biraz geri cekilip onun yanasmasini beklemen gerekiyo
00 Yorumla
+1 yılÖncekikle bir psikolog olarak evlilik terapisine takılmanızı tavsiye ederim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamam da kadın daha ne desin çek beni köşede zi k mi desin. Anlamıyor mu kadın istiyorum diyor
014 Yorumla
Soran+1 yılArabayı dedim kenara çek konuşalım yok çekmedi eve bıraktı beni
Cevap sahibi+1 yılAnlamıyor mu durumunu
Cevap sahibi+1 yılİlla açık açık istemeni mi bekliyor
Soran+1 yılSevdiğimi söyledimmmm sonra diyor başka zaman gideriz evimize dedi naz yapıyor b nce ya birde gurur bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılHayır başka şey istemiyor musun
Cevap sahibi+1 yılNe anlayışsız insanlar var
Soran+1 yılBana ilgi gostermezse asla
Cevap sahibi+1 yılYani de bir yerden başlamayı bile bilmiyor
Soran+1 yılEvet odun çünkü
Cevap sahibi+1 yılKaç yıllık evlisin
Cevap sahibi+1 yılBaşkası ile mi yapayım de o anlar
Soran+1 yıl20 ay
Soran+1 yıl😁
Cevap sahibi+1 yıl20 aydır bu kadın ne yapıyor demiyor mu 🤣
+1 yılYanlış yapıyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılNapmam gerekiyor peki öneri lütfen
- +1 yıl
Dava aç olay biter
Soran+1 yılO açmış zaten
- +1 yıl
Ooo
- +1 yıl
İyi misin
bugün olmaz demiş. yani bu umut var demek.
014 Yorumla
Soran+1 yılDüzelir mi olsa bile o var kafam karisik
Soran+1 yılÖyle mi hissettin
Soran+1 yılYatıp kalktiklaro vardır severek değil ihtiyacı için günü birlik ona eminim
Soran+1 yılBen bir şey yapmadm ki değişeyim
- +1 yıl
bak yanlış cevap bu. illaki bişi var. özeleştirini yap. onunda illaki hataları var. ama şudurumda isteyen sensin. senin biraz daha özverili olman lazım ama tabi onurunla grururunu bir yere kadar kullanabilirsin aşırıya kaçmayada gerek yok. sende insansın sonuçda. çocuğun için yapıyorsun bunu anlıyorum.
Soran+1 yılAdım attım seviyorum dedim özlüyorum dedim çocuğm sensiz büyümesin dedim istersen gelsin istemezse daha zorlamam sessiz kalicam bir süre ararsa acmiycam sonra açınca ben sana söyledim sira sende düşün diycem yoksaki mahkemede görüşüruz en son diycem
Soran+1 yılAma acınca ne değişiyor kızını soruyor kapatıyor
Soran+1 yılKüçük şehir ama ben kimseyi takmam umrumda olmaz. Mesleğimde var hemsireyim çocuğum var diye şu an çalışamıyorum kızım yasina bile girmedi. Evliyken de kocam kıskançti sonra hamilelik girdi derken 2 sene ara verdim mesleğe özele girip çalışma imkanım var ailem şükür destek ve gayet medeni insanlar
Soran+1 yılTamm sessiz kalıp bekliycem çooook teşekkür ederim iyi geldiniz
+1 yılboşan yürümuyorsa
04 Yorumla
Soran+1 yılBeni anlamıyor hep ailesi ve arkadaşları öncelikli
- +1 yıl
ee o zaman ne gerek var bu acıya
Soran+1 yılİşte kızım için diye tutturdum canım gibi
- +1 yıl
bence katlanma derim seçim senin
+1 yılboşanma sebebi nedir
06 Yorumla
Soran+1 yılOnun geç gelmesi ebe arkdaslariyla daha çok vakit geçirmesi beni ailesine ezdirmesi sessiz kalmasi vs
- +1 yıl
anladım barışınca bunları tekrar yapmamasının bi güvencesi yok sana kalmış artık
Soran+1 yılGüvenmiyorum zaten
- +1 yıl
güvenmediğin bir ilişki yürür ama seni yer bitirir
Soran+1 yılKesinlikle yok doğru dedin
- +1 yıl
buda sağlığına eetki eder hasta olursun
Çocuk & Ebeveyn konusunda 640 cevap paylaştı. belliki istemiyor yapacak birşy yok
03 Yorumla
Soran+1 yılBende istemem ozaman
Soran+1 yılŞimdi geri çekildim arasada açmıyorum
Zorla kendini yamayacak misin
00 YorumlaAllah yardımcnz olsun.
00 Yorumla
+1 yılAdam yüz vermiyorsa zor
00 Yorumlayürümez boşa uğraşma bence
00 Yorumla
+1 yılBarisirsan daha guzel olur. Bebege yazik olmasin
00 YorumlaBiten bitmiştir boş ver gitsin
00 Yorumla
+1 yılcinsellik yaşıyor musun
00 Yorumla
+1 yıldoğru yapmışsın inşallah düzelir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam icin olay bitmis sende fazla zorlama
00 Yorumlasen tanıyorsun onu
02 Yorumla
Soran+1 yılDahada benim için üzülmeyen biri için uzulmiycem ya
+1 yılSiz bosanmazsiniz
15 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle dedin adamda ne hissettin neden öyle geriden duruyor sence
- +1 yıl
Konusa biliriz istersen
- +1 yıl
Gizlisin o yuzden yazamam. Ben gizliden cikiyorum. Sen yaz.
Soran+1 yılYazamıyorum belli bir puanda olman gerekiyor falan diyir
- +1 yıl
Kutuna bakabilirsin
Barış iyiyseniz
09 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorumki düzelir mi
Soran+1 yılÖyle bir şey demiyor ben yokken başkaları vardır ihtiyaç olarak bunu hissediyorum yoksaki bensiz durmazdi
Soran+1 yılDeğil ama bensiz duramaz 6 aydır duruyor
Soran+1 yılYazamıyorum üst puanda olman lazım falan diyorr
Soran+1 yılTakip ettim yazmadn
- Devamını Gör (14)
Devamını Gör(59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Boşanma aşamasında olduğum eşimle ara ara buluşuyoruz. Bebeğimiz var, barışsam mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer