Boşanma aşamasında olduğum eşimle ara ara buluşuyoruz. Bebeğimiz var, barışsam mı?

Davayı o açtı ailesi ve benimle inadı yüzünden buluşuyoruz yemeğe getiriyor kızımla beni. Ona seni çok seviyorum kızımiz var barışalım millet ne der diye dusunuyorsan bu kadar gurur fazla dedim evimize gidelim dedim bugün olmaz dedi. Elini tutmak istedim geri çekti. Beni seviyorsun biliyorum diyorum susuyor. Özledim seni diyorum ozleyebilirsin diyorr sizce ne yapmalıyım bu adamla ömür geçer mi gurur ve ailesi yüzünden bence birde çok gezmeyi özgürlüğü Seven biri napmaliyim kızım için gururumu ezdim bugun

Boşanma aşamasında olduğum eşimle ara ara buluşuyoruz. Bebeğimiz var, barışsam mı?
Cevapla