
Herkesin çocuğu olmamalı. Maddi sorumlulukların dışında, gerçek bir anne ve baba olabilmek için gereken yükümlülüklere sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Herkesin çocuğu olmamalı. Maddi sorumlulukların dışında, gerçek bir anne ve baba olabilmek için gereken yükümlülüklere sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Bazı insanlar sanki ebeveyn olmak için dünyaya gelmiş gibi. Bende onlardan olurdum bence bu yüzden ehliyet gerekirse bunu ilk alacak insanlardan biri olurum diye düşünüyorum. Hatta belki ileride bu sistemi ortaya koyan kişi de ben olurum çünkü her canı çeken çocuk yapıyor. Sonra neden böylesine boş bir kuşak var? Acaba neden, anne baba olmaktan bile kaçan insanlar olduğundan olabilir mi? Acilen yürürlüğe getirilmesi gereken bir madde bu ehliyetle ebeveyn olmak ¢
Evet tabii ki çok iyi anneyim. O ehliyet 23 ve 18 yıl önce alındı.
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim ablam
Komik gelmesin ama şunu söylemeliyim. Evlenmeden önce kesinlikle böyle bir ehliyet çıkarılmalı Gerçektende öyle Ailelerin çocuk yetiştirmekden bi halt anladığı yok kafası güzel bi nesil gumbur gumbur geliyor
Eskiler çok mu sağlam da yenisi sağlam olsun?
Src ve psikoteknik hediye ederlerdi yaninda eminim
sjsbsldns
Cevap
21Cevap
Kesinlikle belki de en iyi anne ben olurdum
Evet olabilirdim
Bence bir an önce istenmesi gereken bir durum.
Sanırım almazdım. Kendi iç dünyamda sorgulamamla iyi bir anne olacağımı düşünmüyorum.
Ehliyetin şartlarına bağlı. Atıyorum, sevgisiz büyümüş çocuklar ebeveyn olamaz gibi bir kuralı olsaydı, olamazdım.
Sevginin ne demek olduğunu ve ne kadar değerli olduğunu sevgisiz büyüyenler de bilir. Bence.
Bilhassa sevgisiz büyümüş ve o eksikliği yer yer hissedenler bilir azizim.
çok iyi bir ebeveyn olacağımı düşünüyorum, minik patatesim/patateslerim çok şanslı..
Tarlada doğurursan bi ihtimal 😄
Hhahshsjsjewıdjjsjs acayip iyi yakaladın
Ama sevimli bir söz oldu. Bencede sen iyi ebeveyn olursun ve umarım kızartma yapmasın onlardan ahahshj
hahshshsh yapmam yapmam öyle şeyler merak etme anneleri yer onları o halde de 😂
Sen patatesi çok mu seviyorsun 😄
yani evet ama o niyetle yazmamıştım genelde kuzenim beni patatesim diye sever sevgi sözcüğü bizde 😁
Hm ne güzel 😄
evett:))
Umarım ilerde minik patateslerin olur 😄
umarımmm hayırlısıı bakalım daha çook var
Hayırlısı tabiki :))
☺☺🙏
Minik patatescikler çok şanslı :)
@Blueyesss20 😂😂😂
Keşke böyle bir şart olsaydı. Doğurmakla anne olunmuyor. Eve para getirmekle de baba olunmuyor. Çocuğuna iyi bir ebeveyn olamayacak kimse anne baba olmasın. Ben iyi bir anne olurdum sanırım...
Katılıyorum. Sirf çocuk sahibi olmak icin cocuk yapilmamali. Bakimi okulu ileriki hayati planlanmali. Onlari dunyaya biz getirdiysek tum sorumluluklarida bizdedir.
Dediğine çok katılıyorum herkes anne baba olmamalı 😑😔😔 ama benden çok güzel anne olur bide çocuk gelisimi adayıyım çocukları seviyorum cok
olurdum zira iyi bir baba oldum
ama düşüncenize yürekten katılıyorum anne baba olmadan kesinlikle eğitimden geçirip sonra sınava tabii tutlmalıyız
Beni bilmem ama annem ve babam net olamazdı yani hatta çocuk yapmasınlar diye ayrı hücrelere falan kapatılırlardı
Ben psikolojik testi az bir puanla kaçırırdım, fiziksel testten direkt kalırım. Olamam kısacası.
kesinlikle olurdum adim gibi eminim bundan... ama olmak istermiydim ebeveyn sanırım istemezdim sorumluluk ağır yükü ağır
Bence bu gerekmeli. Nerde bir cahil cühela, kendini yetiştirmemiş insan varsa mitoz bölünme gibi çoğalıyor. Günahlarını da çocukları çekiyor
Ben o ehliyeti alalı 12 yıl oldu eminim yeniden başvursam seve seve verirler
Olurdum ama 10 yıl önce değil belki 2 yıl önce alirdim
Bu dediğin ehliyet keşke gerçekten olsaydı bence çok daha düzgun insanlar olurdu
Büyük ihtimalle ehliyeti verebilecek bir yeterlilikte olurdum
Keşke öyle bir şey olsa valla keşkeeee çok aşırrı şart
Ben o ehliyeti hak edecek olanların hiç birinin şu an evli olmadığına sonuna kadar eminim
sanmıyorum ben daha kendim kafamı toparlayamadan bir çocuğun bebeğin giremem.
Herkesin çocuğu olmamalı kesinlikle katılıyorum.
Evet, olabilirdim...
Öğrendiğim medeni insanlık kurallarını, merhametten yoksun bırakmadan disiplinli bir şekilde çocuğuma öğretirdim...
Çoğu insanoğlu sınıfta kalırdı. 😃 Şu anlık benim açımdan olmazdı. Böyle bir dünya için...
Olabilirdim çünkü yeterli merhamete koruyucu iç güdüye ve sevgiye sahip olduğumu gerekli rehberliği yapabileceğimi düşünüyorum
Şartlar neler olurdu mesela?
Psikolog değilim nereden bileyim.
Peki o zaman... Ben alırdım çünkü sorumluluk bilen ve çocukları "benim çocuğum, başkasının çocuğu" diyerek ayırt eden insanlardan değilimdir (o kadar çok önemser severim) böyle toksik kişilerde var. Yetiştirmeye gelince çok açık görüşlü ve yargısız biriyimdir bunu da yapılırsa testlerde kanıtlardım.
Türkiye'nin %80'i ebeveyn ehliyeti alamazdı
Alamasın ne olacak? En azından daha düzgün bir toplum yetişirdi. Ama bunun da torpilini çıkartırlardı sjsnslsls iki bağış yapıp ehliyet alınırdı.
Bu konuda çocuk sahibi ailelere denetim de yapılmalı. Geleceğini düşünen bir millet bunları çeker.
Doğru 🤣
Olurum olurum dedim mi olurumm
Sjdnskdöd
Kdkdkdkd aynn böylr
😂😂
Araba sürebiliyorum ama otobana daha yalnız çıkmadım :) yani fırsat olmamıştı.. şimdide sürmek istemiyorum yani arabayı ödeyecek durumda değilim vede hiç uğraşamam
Yanlış soruya mı yazdııııın yoksa soruyu mu yanlış okudun anlamadım 😅 çok uykusuz kalıyorsunuz hep ondan xjsnsl
😥 😴 uykuluyum:)
Uyu o zaman:D
Ehliyetiniz var mı? Diye sorabilirsin niye uzattın 😂😂
Zaten bir ebeveynim. Nerdeyse bütün yasantim cocuga endeksli, calisma saatlerim bile.
Kayılıyorum herkes anne baba olmamalı
Ehliyetim var olabilirdim
Olurdum, âlâsını olurdum.
Olurdum, hatta en yüksek puanı alabilirdim.
Rahat olurdum sanırım
Olurdum sanırım çocuk seven biriyim
bana verirlerdi ama ben sınava girmezdim
Olabilirdim diye düşünüyorum.
Hayır, ehliyete başvurmazdım
Olamazdım. Bu yüzden isteniyorum da zaten.
Yaptım oldu diyen çok var bana göre değil
Olmazdım. Ehliyetim yok.
Şartlarına göre değişir
Bu soruyu çok aramışsin😀
Evet
Çoğu kişi ehliyetsiz olurdu
Evet.
Evet
Alırdım
Olurdum
Olurdum.
hayır
Hayır
çok iyi olurdum)
Olurdum
Tabi ii
Şu an değil hayatımı yoluna koyunca
evet
Olurdum.
hayır
Henuz sahip degilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?