Teşekkürler KS :)
Çocuğunuza isim koyarken kökenine dikkat ediyor musunuz?
Teşekkürler KS :)
Çocuğunuza isim koyacağınız zaman Türkçe, Arapça , Farsça ya da başka bir kökenli olmasına dikkat ediyor musunuz?
%10-15 lik laik Milliyetçi kesim dışında, Kimse dikkat etmez. Ama ben çocuk yapmaya karar verirsem dikkat ederim.
Özellikle erkeklerde :Mete, Atilla, Kürşad, Gökhan, Timur, Gürkan, Uğur, Umut, Tuncay, Batuhan, Tarkan Oğuz vs gibi güzel isimlerimiz var.
Kızlarda ise: Gizem, Gökçe, Dilek, İpek, Tomris, Ceren ve Çiçek gibi güzel isimlerimiz bulunmakta. Aslında çok fazla var da aklımda olan, bunlar
Türkçe isime, muhakkak önem veririm. Saydığım isimler de Türkçe
Ben genellikle dini isimler koymayı severim mesela kız çocuklarına = Havva Hacer Meryem Sare Fatma Ayşe Hatice Gülsüm Zeynep Asiye Rukiye Belkıs Amine Esma vb gibi isimler
Anlamına dikkat ederdim sadece, çünkü bu çocuğun karakterine yansır.
Cevap
5Cevap
çocuğum olursa tabiki Türkçe kökenli olmasına dikkat edeceğim. benim ismim Farsça kökenli ama yine de severim tabi aslında daha çok anlamını seviyorum
Türkçe olmasına dikkat ederim, zira Aybüke koymak istiyorum ve kökeni Türkçe.
Oğlum olduğunda mecburen babamın adını verdim tüm sülele üstüme geldi ama kızım oldu ben verdim. Evet etnik kökeni e baktım ASENA koydum adını
İsim arıyorum bende henüz bulamadım..
Kökenine ve anlamına önem veriyorum
Kökeni ne olsun istiyorsun
Türkçe, ya da farsça
Kız isim önerilerin varsa alabilirim :))
teşekkür ederim.
rica ederim
Ismin kökeninde ziyade anlamı önemli bir de cagrisimi, insan kıyamette o isimle cagrilirmis
Türküm çocuğuma da Türk kökenli isim koyarım. İsteyen istediği ismi koymakta Özgür.
Tabiki ederim. Türkçe isim koyarım. Hatta birgün çocuğum olursa diye belirlediğim bir isim bile var. şu an herkes yabancı degisik isim koymaya çalışıyor Leo vs ne gerek var Türk ün Türk ismi olur ve çok güzel Türkçe kökenli isim var :)
Neden? Arapça kökenli olursa Arap mı oluyoruz?
Tamam ama Türküz diye Türkçe isim koyma zorunluluğumuz yok ki. Bir ismin kökeni ne olursa olsun kulağa hoş geliyorsa ve anlamı güzelse koyulabilir
abrek ve perit
yegenlerimin ismi :)
Değişik bir isimleri var
cerkes isimleri ikizler
Dikkat edeceğiz inşallah 😂
Anlamına bakarım
Arapça Farsça olmamasi benim için önemli
Neden ki?
ismim türkçe, türk’ün ismi türkçe olur.
Niye Arapça kökenli olursa Arap mı oluyoruz?
Evet türkçe isimler mükemmel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?