İkinci çocuğum olacak. Tüplerimi bağlatmak istiyorum ama eşim karşı çıkıyor. Neden çocuk yapmama hakkım yok?

Ben 3 yıllık evliyim bir kızım var 1 Buçuk yaşında ve bir ay sonra da ikinci bebeğim doğacak. Ben tamamen tüplerimi bağlamak istiyorum ve artık hamile kalmak istemiyorum. Çok kararlıyım daha 25 yaşındayım iki küçük bebekle ve bu zor ekonomi döneminde yıpranıyorum zaten. Ki bence 2 çocuk hiç de az değil. Ama eşimi ikna edemiyorum ve onun onayı olmadan yapılmıyor bu ameliyat. Ki doktorum ile de konuştuk keisnlikle onu aklından çıkar daha 25 yaşındasın ve iki çocuğun var diyor. Olabilir yani ne olmuş belki ben yarın öbür gün bir sorun yaşasam eşimle ya da eşime bir şey olsa ölümlü dünya bu kadarına iyi bakabilecem kendi başıma. Ama yok kabul ettiremiyorum bu benim hakkım değil mi? Ve iki çocuk da sezeryan yani çok zorlandım ameliyat olmak zaten zorlu. Offf 🤦🏻‍♀️ sizce ben yanlış mıyım? Lütfen günümüz şartlarında düşünün.
Güncellemeler
+1 yıl
Diğer korunma yollarında eşimle sorun yaşıyoruz. Ben hap veya iğne alıp hormon bozuklukları kıllanma sivilcelenme sorunları yaşamak istemiyorum. O da prezervatif kullaniyo sözde ama sevmiyo zaten onun yüzünden ben korunurum diyip ilişki anında bu seferlik bir şey olmaz dediği için ikinci bebek çok erken oldu. Bu yüzden tam koruma istiyorum en temizi tüpleri bağlatma.
İkinci çocuğum olacak. Tüplerimi bağlatmak istiyorum ama eşim karşı çıkıyor. Neden çocuk yapmama hakkım yok?
Cevapla