Çocuk pembe rengini seviyor, ben de giydiriyorum. Ama babası kızıyor. Çocuk etkilenecek diye korkuyorum. Nr yapmalıyım?

Çocuk pembe rengini seviyor, ben de giydiriyorum. Ama babası kızıyor. Çocuk etkilenecek diye korkuyorum. Nr yapmalıyım?

Çocuk bir renkte etkilenmez korkma elime giysin bu kadar yani tutucu olmayı korktuğunuz durumu tahmin edebiliyorum ama emin olun siz ne kadar böyle bir şeyin önüne geçmek isterseniz de öyle bir şey varsa bu çocuk onu yapar çocuğu tutmayın istediğini giysin.
Ben de küçükken oyuncak arabalara bayılırdım. Sevdiğim için babam bir sürü oyuncak araba alıyordu. Bi de ben koyu mavi ve yeşili çok severdim. Hep bu renklerden alırdı. Ablama da alırdı oyuncak araba, o başka renk istemiyor diye hep pembe aldı ona ve hiç oynamadı. Bizim ailede tavla oynayan yok ve ben tavla aşığıydım. Dedemin yanına gidip gidip izlemiştim o oynarken. Öğrenmiştim kendi kendime oynuyordum. Her zaman tespih istemiştim ama annem izin vermemişti iyice erkek oldun başımıza diye. Hala da içimde kaldığını söyleyebilirim. Silah oyuncak istiyordum, erkek kuzenimin oyuncak silahlarıyla oynardım. Taso vardı ben küçükken gidip gidip taso alırdım. Sınıftaki erkek çocuklarıyla yere oturur taso oynardık. Ve o hevesler bir süre sonra gidiyor. Hala koyu mavi çok severim ama küçüklükteki gibi aşığı değilim. Hala oyuncak araba severim ama oynamam, süs olarak kalması daha iyi. Tavla hiç hatırlamıyorum nası oynadım naptım vs. tüm kuralları unuttum. Taso hala severim satılıyor mu bilmiyorum ama görürsem mutlaka alırım. Tespih hayalim kaldı bi onu da yapacak bir şey yok. Yeni hedefim çakı almak 😂✌️. Ve eşcinsel falan değilim. Tamamen zevk meselesi. Pembe giydi diye ileride eşcinsel olacak diye bir şey yok. Hatta pembe renk erkeklere aşırı yakışıyor, bilmiyorum ben beğeniyorum
Nasil bir zihniyet bu.. pembe erkekler giyemez mi yani? Renkleri Tanrı yarattı şimdi başkası öyle giyiyor diye o da giyerse aynı olmaz. Ay yemin ederim bu yaklaşımlardan bıktım ben. Herkes istedigini giyer. Hep siyah giyip dolaşsa daha mı iyi ya öf. Babasına psikolojik yardım gerek bence çocuğa yazık onun da psikolojisini bozacak bu gidişle.
çocuğu etkilemesine izin vermiyorum. babası bana kızıyor çocuğa değil. çocuğa yansıtma diyorum. çocuğa yansıtmadan çözeceğim olayı. ben d esenin gibi düşünüyorum.
Iyi yapıyorsun ama çocuklar evdeki gerginliği falan bir şekilde anlıyorlar. Mutlaka psikolojik bir yardım alınması gerek
Öncelikle babayı ikna etmek lâzım. İkna edemiyorsanız çokta üstünde durmayın bence. Her ailede aşırı olmadığı sürece bu tarz anlaşmazlıklar ve sıkıntılar olabiliyor önemli olan tolere edebilmek. Neticede her çocuk ona hayat veren anne ve babaya alışmak katlanmak durumunda.
Cevap
85Cevap
Selam gadası 🙃
Babası yokken pembe giyinebilir. Çünkü bende pembe rengi çok seven bir insanımdır. Bu durumda sen eşinle konuşman gerekiyor.
Rengin cinsiyeti olmaz. çocuk özgürce istediği ve sevdiği renkleri giymeli
Bu şekilde kısıtlayarak daha çok dikkat çekici hale getirebilirsiniz. Yasaklanan her zaman cazip gelir. Giysin hevesini alsın.
Ya dalgamı geçiyorsunuz bune kafasıdır ya istiyen istediği rengi giyer renklerin cinsiyetimi var ne alaka yani ben pembe rengi de giyiyorum mor rengide renklerin cinsiyeti yoktur kafanızdaki bu tabuyu yıkın artık ay ozaman kızlarda siyah renk giymesin olur mu öyle saçmalık
Psikolojide renklerin anlamlari vardir. Bu nedenle kizlar pembe erkekler mavi severler. Pembe sıcaklığı temsil eder sevgiyi duyguyu, mavi zihni mantigi temsil eder. Beynin sag ve sol lobu gibi. O yüzden eger buna izin vermezseniz cocugunuzun kişilik gelisimini etkilersiniz cocuk rengi değil karakterini kendini yanlışmis gibi algılar. Bir bastirma söz konusu olur. Bu durumu babasina açıklayın. Cocugunuzu oldugu gibi kabullenin. Önemli bir konu. İstedigini giysin
kimbilir kimden esinlendi. ne yapcan yapcak bir şey yok. artık su akar yolunu bulur. ilerde nonoş olacagı varsa da olucaktır sanmıyorum ki engellensin. takip edeceksin. benim basıma gelsin istemem. gerci pembe giyince nonos da olmaz hani de. ne bilim o yasta erkek cocugu kızlardan nefret etmesi lazım kız gibi olan seylere asırıı nefretle bakması lazım. yani şüphelendim
Erkek çocuk giyim sektörü renklerin çocuklar üzerinde olumsuz bir etki yaratmıyacağından hem fikir olduğu için pembe renkte erkek çocuk gömlek tişört kapri vs.. gibi ürünleri üretiyor Demek ki..
Kız kıyafetleri giymediği sürece bir sorun teşkil etmez bence..
Bu tabu yıkılalı cok oldu. 20 sene önce erkekler kırmızı bir sey de giymezlerdi. Müdahale etmeyin ama diger davranışlarını da gozlemleyin. 1 tane pembe tişört olabilir, hediye mavi, gri, siyah alın ve çeşidi artırın. Sevdiği çizgi film karakteri filan varsa onun baskılı olduğu ürünler alıp ilgisini çekin. Asla kızmayın veya erkek adam bunu giymez demeyin, gereksiz inat yaparsınız ve kendinden şüphe etmesini sağlarsınız.
Aslında baba biraz fazla tepki göstermiş gibime geldi sekiz yaşındaki çocuk pembe giymisse ne olcak ki? Ama arada çocuğunun gönlünü al bazen ondan yana çal ve oyna çaktırmadan. Cunku şimdi kisitlanirsa ilerde daha başka türlü acısı çıkar. Oglunuzla Huzurla geçsin ömrünüz🙏🏻🌸
baba biraz haklı
evet tabiki pembe giyebilir sorun renkte değil
ama yönelimi kötü etkilenebilir
şimdi damlar lgbtciler ama gerçek bu
kadın
erkek
diye iki tane cinsiyet var
ve ona göre yetiştirilmeliler
çocukluktaki faktörler de etkiler
tabiki cinsel yönelimi doğuştan farklı olanları dışlamiyorum allah şifalarını versin bu bir sınav
renklerin cinsiyeti yoktur ayrica diyelimki cocuk erkeklerden hoslaniyor bu kizilacak veya kotu bir sey degil hastalik hic degil
@k1tty4zra0 hastalık değil evet ama normal da değil
şimdi bilimsel tartışamicam bir sürü makale linki atmam gerekcek ama onu okumicaksın
büyük ihtimalle sosyal medayada bu lgbt propagandasından etkilenen zavallı bir ergensin
bu soruyı da sırf bu amaçla sorduğun belli
allah büyük
bu şeytanlar sizin zihninizi yıkıyor
ama allah her şeyden büyük
allahım sen şifa ver bize amin
üzülüyorum sadece
gençliği
cinsiyetleri vs nasıl hale getirmeye amaçliyolar
ne ergeni ne seytani ne anlatiyosun normal olan biseyi kotu biseymis gibi gostermeniz cok ironik bi durum ayrica kimse Allah hakkinda bir sey soylemedi sanki
sanki Allaha sirk kosuyormusum gibi konusuyosun bide burada
@k1tty4zra0 ya senle ne alaksı var
ben lgbt propagandası yapanlara diyorum
@GörüşSahibi boş ver aşkım cahile gerçeği anlatamazsın
@myonduck aynen lgbt çok iyi demeyince cahil olunuyor dimi
allah sizi islah etsin amin
cümleten hepimizi amin
@feyziiihüsnü çok cahilim çok ühühühğ :(
gerçekler de neyse hey rabbim
sen akıl ver sen fikir ver amin
Kanka sana saçma cevap verenlere cahil dedim
@feyziiihüsnü kusura bakma kardeşim
dalgınlığıma denk gelmiş
hayırlı geceler
😁😁😁
Sana da kardeşim. Dokror bile bas bas bağrıyo Cerrahpaşa tıpda 4 bin genç bekliyor cinsiyet değiştirmek için ve bunların hiçbirinde bir sorun yok medyanın halinden dolayı diye bu karı da oğluna pembe giydirmeye devam etsin
@feyziiihüsnü allah çocuklara yardım etsin en çok onlara üzülüyorum :(
yurt dışında böyle horman tedavisi ile çocukların cinsiyetleri değiştiriliyor sırf erkek çocuk oyuncak bebekle oynadı diye
çok korkunç şeyler oluyor
bunlar hala uyusun
Çok korkunç
Lgbt ile renk ne alaka?
@bRokeHeaRth_____ hayır yani baba neden karşı
mesele biraz oraya bağlandı
insanlar eşcinsel insanlsrı savuncaz diyr saçmaladı
tabiki onlar da insan nr yapiyorlards yapsınlar allah ile onlar arasında
ama şu muhabbrt baydı artık
erkek etkek gibi olmasın ne vat bilmem nr
propagandaya alet oluyorlar
bilimsel olarak bile bilinir ki küçük yaşlardan cinsel kimlikler oluşur
bu pembe olayı masum gösterilmeye çalışılsa da öyle değil işte
Bunu burada değil de bir uzmana sormalısınız
Bu uzman da hem bilim adamı olmalı hem de dini bilgisi olmalı
Burada insanlar bir yerde bununla ilgili bir şey okumadıkları halde sadece kişisel fikirlerini yazarlar
Siz en doğrusunu öğrenmek istemez misiniz?
🙏🙏👍👍👍👍
Eee benim bi arkadaşımın tarzı da böyle. Pembe tişört giyer, mor mont giyer. Küpe de takar. Hem de bunları giyen yetişkin insan, çocuk değil. Cinsel yönelimi falan da farklı değil. Kız arkadaşı olan gayet erkek gibi erkek. Çocuğunuz ileride havalı ve tarz sahibi olucak belliki😎 bırakın nasıl istiyorsa öyle yapsın, ileride kafasında daha çok soru işareti olur acaba neden bana bu rengi giydirmiyolar diye daha çok araştırır. Bence ne kadar üstüne düşmezseniz o kadar iyi olur sizin açınızdan
Al ya çocuğun cinsiyeti mi olur ama şey diyim bir pembe alıyorsan iki erkksi tonlar al. Amaç çocuğun içinde kalmasın ve Büyüdükçe içinde ukte kalamzsa zaten kendisi giymek istemez kısıtlamayin. Çocuk değil mi bugün onu giyer sıkılır diğerini giyer..
aynen öyle çocuk sonuçta
Abla sen eşini hangi mağaradan buldun da evlendin? Çocuğun pembe giymesine kattığı anlam ne ki böyle gerici reaksiyonlar gösteriyor? Ben söyleyim, senin eşin istekli bir homofobi. Başka anlamı olamaz bunun
Ne alakası var ya etkilenecek vs bende pembe pantolon ve gömlek giyiyorum ne etkilenmesi çocuklara fikirlerinizi yükleme yapmayın bırakınca özgürce renkleri bari seçsinler unutmayın o da bir birey kara cahillik yapmayın
babası öyle düşünüyor ben değil
Anladım sen destekle çocuğu arkasında dur
Kız çocuğu olmama rağmen ben de pembeden nefret ederdim hiç giymedim. Bence üstüne gitmeyin neyi seviyorsa onu giysin. Babasına da susmasını, ters tepeceğini başbaşayken anlatın.
Umarım size hersey yakışır
Çocukların cinsiyet ayrımı yapılmaksızın, renk renk giyinmeleri taraftarıyım lakin pembe renginde kızlar ağırlıklı kullanıldığıda aşikar. Bence bunu bir uzmana pedagoga sormakta fayda var diye düşünüyorum🤔
Giydirme pembe felan çocuğa farklı sebepleri var babası sonuna kadar haklı ayrıca çocuğun internette ne izleyip ne oynadıgını araştırın cünkü önemli bir konu...
Hayır durum farklı olabilir erkek cocuklarını ufak yaşlarda cinsiyet lerini kendileri seçmesi için kafa yapısını degiştiren eğilimler var bişey bilmeden eleştirmek çok basit ya da dalga geçmek bilmeden bence gülmeme dalga gecmene gerek yok önce arastır ögren sonra seni dinlemek isterim
şöyle ki senden daha fazla bilgiye sahibim bu konuda escinsellik gibi karsi tarafa olan ilginin 2 sekli var birisi dogustan gelen ikincisi sonradan kazanilan durum dogustan gelen zaten kendini 3-5 yaslarinda gostermeye basliyor digeri daha ileri yaslarda etraftan veya dizilerden ozenti ile ediliyor pembe renk kizlarindir mavi erkeklerindir diye bir sey tabi ki yok herkes istedigi seyi elbette giyebilir ve dogustan elde edilen escinsellige soyle bir ornek verebilirim bazi ailelerde babalar veya anneler cok baskici ve escinsellige onyargilidir cok linclerler sevmezler ve cocugada baski yaparlar bu konuda iyi bir sey degil diye ama çocukları escinsel olabilir boyle durumlarda televizyonlarda cikip cok fazla insan var ailem beni reddetti diye konusan insanlar
Dogustan gelen escinsellik veya erkegin kendini kiz gibi hissetme durumu pembe , mor giymekle kazanilmiyor zaten bazi aileler cocuklarini bu zihniyette yetistirdikleri icin ne pembe giydiriyorlar ne mor ama erkek kendini kiz gibi hissetmeye devam ediyor? bunu fark eden aileleri daha baskici olarak cocugun psikolojisini bu cok yanlistir diye ayip bir seydir diye bozuyorlar ve cocuk toplumdan dislaniyor
@lydestina benim anlatmak istediğim o Avrupa medeniyetler denilen ülkelerde yaşayanlar hepsi değil tabikide şuanda erkek cocukları ve kendi çocuklarını eşcinsellige bile bile özendirerek yetiştiriyorlar kücük yaşlarda ve bazı yapılar şuanda bunun için çocukların ilgisini çekecek videolar ve sözde eğlenceli cizgi filmler oyunlar yapıldı ben bundan bahsetmiştim yoksa Si. di. k yarıstırmaya calısmıyorum hanfendi
Ve su konuda var karsi tarafa eğilimi olmayan bir erkegede konusulan pembe, mor kizindir erkek kadindan cok daha zeki ve gucludur diye kucuk yaslarda zihniyetine sokarsan ileride erkekler kendilerini kadinlardan daha ustun olarak gormeye basliyorlar o aile psikolojisiyle gelen kadina siddet olsun karsi tarafa saygisizlik olsun hepsi geri zihniyetli aile yuzunden olan seyler bazi ailelerde kadinlarin konusma hakkina bile sahip degiller neden kucuk yaslarda belki de normal olan cocugu aileleri yanlis yollara sokarak psikolojisini bozuyorlar
ve ben soyle dusunuyorum evet kucukken ozendirerek yetistirmek belki sonradan elde edilen escinsellige girebilir ancak benim cocuklugumda hic bir baski gormedim ve etrafimda cok fazla kiz arkadasim vardi ama ben kizlara karsi bir hoslanti veya ilgi hissetmiyorum sen ne kadar kucukken baski yaparsan yap ne kadar cizgi film izlettir renkleri ayristir ama cocugun icinde varsa zaten gizli olsa bile ayni cinsten hoslanmaya devam edicektir
Aynı noktada anlaşabildigimize sevindim...
çocuğumun tableti bile yok. normal oyunlar oynayan bir çocuk. internete bir şey izlemiyor. pembe giymek neden kötü bir şey. gerçekten bu zihniyet çok tehlikeli.
Yani aslinda bu yaklaşım yanlış. Erkek için de pembe giyisiler var. bende arada giyerim. Şu an zaten bir çok ürün erkek ve kadin paylaşımlı. Bence eşiniz abartmamali
gerçekten abartıyor ama bu algısını yıkmaya çalışıyorum
Bunu bir sekilde yikmanizin yolu aslinda size kalıyor. Eşinize unisex bir şeyler hediye edin. ya da giyiyorsa bunu ona örnek verin. ya da satis mağazalarında bunlari ornek gösterin. Suda var bakin pisikologlar cocuklarin eğitimi için bazi şeyleri anlamalari adina ondan sevdiği seyleri uzak tutmamamizi söylüyor. Yoksa çocuk ona yöneliyor.. aslinda bir çok örnek var. gerisi sizde bence
Ben çocuğuma her renk giydiririm çünkü rengin cinsiyeti olmaz , bırakın giysin. Renkler kadın erkek diye ayrılmaz. Doğada bir sürü canlının erkeği daha renkli ve gösterişlidir bu çok doğal
8 yaşındaki çocuk renkleri cinselliği ne bilsin. Birinde görüp hoşuna gitmiştir. Aile içi uyum da önemli, babayı karşıya almak da iyi değil. Orta yolu bulun. İçinde pembe rengin de olduğu karışıklı renkli birşeye sanırım baba da itiraz etmez..
Ne olmuş istiyorsa bırakın giysin cinsiyetin rengi mi olur saçmalamayın bıyık bırakmaktadır erkeklik olmuyor sonuçta cemil ipekçi, freddie mercury, elton john, hepsinin bıyığı vardı. Kerimcan durmazda bırakıyordu bir ara
Bıyık bırakmaklada olacaktı
Siz dogrusunu yapiyorsunuz emin olun.
Babasi ilede bunu en guzel konusacak sizsiniz ona bunlari dayatmanij ilerde cocugun piskolojisine kotu gelecegini izah etmelisiniz en guzel anlatimi gene yapacaksa zaten siz yaparsınız. Umarim sizi ve oglunuzu anlar
umarım canım, çok teşekkürler
Rica ederim
Eşinize bu kafadan çıkması gerektiğini renklerin unisex olduğunu anlatmalısınız.. Çocuğunuza değil eşinize odaklanın ve zihniyetini başarabildiğiniz ölçüde güncelleyin
Bibbebe çocuk giyimi tasarımcısı olarak diyorum renklerin cinsiyeti yokkk her gördüğünüz gökkuşağı LGBT değil gemi çapası haç değil domuz deseni ecnebilik değil lütfen bu kafadan çıkın Allah aşkına ya
Çocuğa ne yaptıracağınızdan çok babasının zihniyetinin değişmesi gerek, eşinize renklerin cinsiyetinin olmadığını, kızların mavi erkeklerin pembe de sevebileceğini, böyle düşüncelerin saçmalık olduğunu söyleyin. Ve oğlunuz 8 yaşında? Lgbt bireyi mi olucak pembe hoşuna gidiyo diye🤔8 yaşındaki çocuk nereden bilsin hislerini lgbt'yi... Demek ki seviyo giydiriceksiniz
Ona başka renklerinde olduğunu ve renklerin bir anlamı olduğunu öğretin. Pembe rengin kadınlara özel olduğunu ve erkek adam olmak istiyorsa belirli renkleri tercih etmesi gerektiğini anlatın.
Renk ayrımcılığı yapmayın ne istiyorsa giysin bende pembe badınyada gömlek giyerim. Cinsiyet ayrımcılığına girer bu
babası yapıyor ama izin vermeyeceğim
Siz bilinçli bir annesiniz gerekeni yapacağınıza inanıyorum
Mal yobazlar sizin gibi aileler çocuk yapıyo türkiye gelişmiyo işte
Anne baba olmak çocuğu giyeceği rengi dahi seçmek değildir ki
Birey oda..
Kocan geri kafalı , assin bu kafayı.
Pembe giyerek çocuk gay olmaya karar vermez
hala böyle cahiller kaldı mı kusura bakmayın şu türk halkı her şeye bi cinsiyetçilik bi adaletsizlik katıyo gerçekten artık bıktım usandım rengin cinsiyeti mi olur yok pembe kız rengi yok mavi erkek rengi böyle saçmalıklara artık bi son verin
Bir erkek pembe, kırmızı giyemez diye bir standart yok önce eşinizle bunu konuşmalısınız.
Asıl yasaklar olursa muhtemelen daha çok giymek isteyecektir.
Öncelikle renklerin cinsiyeti olmaz. Tıpkı çizgi filmlerin, oyuncakların gibi. Bir kız çocuğunun mavi giymesi (mavi toplum tarafından eril görüldüğü için söylüyorum yoksa ben asla bu düşüncede değilim) ne kadar normalse bir erkek çocuğunun pembe giymesi de normaldir, cinsiyetini renkler belirlemez. zaten böyle bir şey varsa renkten de oluşmaz. o yüzden bırakın ne isterse onu giysin. unutmayın ki nereden sıkarsanız oradan patlar.
Siz doğru olanı yapiyosunuz babasının eğitilmesi cinsiyetci yaklaşımların artiik olmadigini özellikle renklerin cinsiyetinin olmadığının öğretilmesi gerek tabi nekadar anlarsa orası muamma
8 yaşına babam ders çalışmayınca tokat atar döverdi :D Şimdi ise anksiyete tedavisi alıyorum.
İnsanlar bilinçlenmiş bu hoşuma gitti ama aklıma o anlar gelip duruyor.
Bi renk bulacan babasına o rengin pembe olmadığına ikna edicen oğlunu da o rengin pembe olduğuna ikna edecen var ya değişik isimli araninarasi renkler onlarla çözersin bu işi 🤣🤣
Bak ablacim cocuk bu diye bisi yok kücük yasta alisiyolar önce pembeye alisir sonra küpeye sac tokasu takmaya makyaja derken kadin olur Allah korusun, ben cok duydum bu isler böyle basliyor ve iyi dgil
içinde varsa engellemek neye yarar, ben baskılasam da pembe giymesindeki amaç oysa bir gün yine kendi yolunu bulur.
Hyr ben icinde varsa demedim, ama bunlar genel de iyi degil ben dini acidanda bahsediyorum bende bilmiyordum ztn bi oglann pembe demesi ilginc ki erkek cocuklari kiz rengi der ona
rengin cinsiyeti olmaz bende pembeyi ve moru severim :) ama erkekliğimden de bir şey kaybetmedim :)
katılıyorum, böyle düşünmek lazım
Pembe neden giymesine izin vermiyor babası
Çocuğu kısıtlayarak iyi bir şey yapmıyor çocuk bu sefer başka şeylere de meyilli olur
çünkü babası geri kafalı. ama ben çocuğumun psikolojisinin bozulmasına izin vermeyeceğim.
Bir çocuk, bir renkten neden etkilenir? Renklerin cinsiyeti yoktur, bir bir.
İkincisi, kocanın erkeklik anlayışı hanzo bir kişilikse normal bir tepki veriyor demektir.
Babası suçlu
Çocuğuna zorla güzellik yapıyor
Eşine söyle
Zorla güzellik olmaz
Pembe bende giyiyorum ne olmuş
Geri kafalı insanlar.. cinsiyet farketmeksizin herkes her renk giyebilir. Kızlar mavi de giyebilir erkekler pembe de
Renkleri de cinsiyetleştirmeyin... Pembe de giymek isteyebilir kırmızı da... Bu normal bi durum
Pembede bir renktir.. pembe panterde erkektir.. pembe illa kız rengi değildir...
katılıyorum
Pembe giyince gay mi olacak sanıyor o nasıl bir mantık
ben gidiyorum zaten, babasının gereksiz paranoyaları işte.
Ben eşime pembe thsort aldıgım da oldu o da giydi yani nolcak. Eşin böyle yaptıkça çocuk için korktugu seyi daha dikkat çekici hle getirebilir
ayni rengi sürekli giymesinin normal olmadigini ve diğer renkler gibi onu da arada giyebileceğini soyleyin uygun bi dille
Pembe giyince lgbt bireyi mi olunuyor ne alaka tamam korkusunu anlıyorum ama saçma yani kocanın yaptığı
Abi renk bu ya isteyen giyer pembenin kızı erkeği yok kocanı mağaradan mı aldın getirdin anlamadım ki
Sana ne benim yorumumdan? Bu bir. İkincisi pembe kız rengi değil. Kız çocukları mavi giyince erkek olmuyorsa , erkek çocukları da pembe giyince kız olmazlar
Daha yorum yapma lütfen. Kalbini kırarım
Bence giymesin o yaşlarda ona adepte olabilir kimse duyar kasmasın ama bence giymesin yoksa ilerde kız elbisesi giyer
İroniyse komik değilse daha komik
Ciddi
PUHAHAHAHAHA
Çoğu eş cinsel küçük yaşlarda anne baba sorumsuzluk yüzünden oluyor
Eşcinsel misin? Değilsin. Bilmeden konuşmak kolay
Çok iyi ebeveynlere sahip olan eşcinseller tanıdım.
Boş laflar boş adamlar silahım yok diye bi laf var tam sana uyuyor
Aptal
Babası ile konuşun lütfen yasaklar ilgi çekici kılar durumu
Ayrıca renklerin bir çocuğun kişiliğini değiştirme etkisi yüzde Bir yani bırakın giysin
Erkekler pembe giyemez diye bir şey mi var yok giysin bence burada sorun kocanız onu ikna etmelisiniz
Dışarda sakallı adamlar bile pembe t-shirt giyiyor adamlar nonoş gibi de değil rengin cinsiyeti olmaz
Destek çıkmalısın banada küçükken arkadaşlarım dalga geçmişti mavi boya kullanıyom diye küçükdüm işte ağlamıştım
Bu onun istediği bir şey ne kadar engellerseniz o kadar içinde yaşar her şeyi. Patladığında tamiri kolay olmaz
Yahu renklerin cinsiyeti mi olur. Bu ne sacma dusunce
Babasına erkekligin pembe giymeyle bozulmayacagini ama bu kendi zihniyetiyle bozulacagini anlatabilirsn
umarım anlatabilirim canım
Çocuk bu giysin renge göre düşüncelere girmek nedir yahu Allah aşkına
ben de senin gibi düşünüyorum
Çocuğu etkileyen tek şey eşinizin yanlış baskısı, yetiştirilme ataerkil toplum erkektir diyerek kalıplaştırılan şeyler kendimizi keşfetmemizi etkiliyor
Çok doğru söylüyorsun papatyıaaa
Şu zihniyet ne zaman düzelir acaba olan güzelim çocuklara oluyor sonunda..
değiştireceği inşallah
O daha çocuk giydir bazen bende erkek rengi maviyi seviyorum bunda bir zıtlık yok
Annesi gibi küpe takacağına, babası gibi bıyık bıraksın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?