2.5 yaşındaki çocuğum bana anne diye hitap etmiyor, ne yapmalıyım?

2.5 yaşındaki çocuğum bana anne diye hitap etmiyor. Son zamanlarda fazla rahatsız olmaya başladım. Ne yapmalıyım?
Önceden küçük daha diye gülüp geçiyordum. Ama artık normal insan gibi konuşup herkese hitap etmesi gerektiği gibi ediyor. Bana da nadiren anne diyor. Kaç gündür güzelce söylüyorum uyarıyorum bana anne de diye. O an anne diyor, sonra tekrar ismimle hitap ediyor. Artık adımla hitap etmesini istemiyorum. Ne yapsam, nasıl davransam?...
2.5 yaşındaki çocuğum bana anne diye hitap etmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla