2.5 yaşındaki çocuğum bana anne diye hitap etmiyor. Son zamanlarda fazla rahatsız olmaya başladım. Ne yapmalıyım?
Önceden küçük daha diye gülüp geçiyordum. Ama artık normal insan gibi konuşup herkese hitap etmesi gerektiği gibi ediyor. Bana da nadiren anne diyor. Kaç gündür güzelce söylüyorum uyarıyorum bana anne de diye. O an anne diyor, sonra tekrar ismimle hitap ediyor. Artık adımla hitap etmesini istemiyorum. Ne yapsam, nasıl davransam?...
Önceden küçük daha diye gülüp geçiyordum. Ama artık normal insan gibi konuşup herkese hitap etmesi gerektiği gibi ediyor. Bana da nadiren anne diyor. Kaç gündür güzelce söylüyorum uyarıyorum bana anne de diye. O an anne diyor, sonra tekrar ismimle hitap ediyor. Artık adımla hitap etmesini istemiyorum. Ne yapsam, nasıl davransam?...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar