1 yaşındaki bebeğim bana gelmiyor, ne yapmalıyım?

Kizim var 1 yaşına yeni girdi hep oyun oynariz ilgilenirim güldürürum ama babannesini gorunce bide küçük görümcem var onara gidince bana gelmiyor onlardan kucağıma alinca ağlıyor evimiz de ayrı sık görüşüyoruz ama ayni evde degiliz çok zoruma gidiyor yeni değil bu durum uzun zamandir var şimdi 1 yaş sendromuna mi ne girdi bebeğim sinirli ağlıyor herşeye onlarda kiyamam diyip her istediğini ya eline veriyorlar ya da kucağına alıyorlar ne yapmalıyım ilgilenmeyen bir anne olsam anlarım ama çok oyun oynarim kizimla

Güncellemeler
+1 yıl
Evimizde ayrı derken kayinvalidemlerle birlikte oturmuyoruz demek istedim
1 yaşındaki bebeğim bana gelmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla