Güncellemeler
+1 yıl
Evimizde ayrı derken kayinvalidemlerle birlikte oturmuyoruz demek istedim
Kizim var 1 yaşına yeni girdi hep oyun oynariz ilgilenirim güldürürum ama babannesini gorunce bide küçük görümcem var onara gidince bana gelmiyor onlardan kucağıma alinca ağlıyor evimiz de ayrı sık görüşüyoruz ama ayni evde degiliz çok zoruma gidiyor yeni değil bu durum uzun zamandir var şimdi 1 yaş sendromuna mi ne girdi bebeğim sinirli ağlıyor herşeye onlarda kiyamam diyip her istediğini ya eline veriyorlar ya da kucağına alıyorlar ne yapmalıyım ilgilenmeyen bir anne olsam anlarım ama çok oyun oynarim kizimla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bence alışması lazım
O daha küçücük bebek senden çok onları görüyorsa gayet normal zamana bırakmak gerek büyüdükçe düzelir
İnşallah düzelir benim eşim gil çok baglilar annesiyle haftanin 3 4 günü beraberiz sabahtan aksama kadar evlerimiz de yakın her istediği yapiyorlar çok seviyorlar gitsin gitmesin değil ama beni unutuyor o zoruna gidiyor
Merak etme unutmaz sen onun annesisin öyle şey olur mu hiç böyle düşünme
aplacim hiic kiyaslama psikolojisin girme.. bu durumdan zevk al sikinti etme
Seni her zaman gördüğü için onlar biraz daha ilgisini çekiyor ilk çocuğunuz mu
Evet
Normal mi yani inşallah öyledir bende bukadar sıkıntı yapamam
Yok normal tabii ki bizde de böyle bir durum vardı yanlış anlamazsan mesaj atsam anlatsam olur mu benzer bir durum
Buradan anlatabilirsin
Ailevi bir durum olduğu için buradan yazmak istemiyorum teşekkür ederim
Ne yaptın çocuğa
Ne yapabilirim? Çok ilgileniyorum ve çok düşkünüm sadece bir annneye de bunu demeniz çok saçma konuyla ilgili bir şey bilmiyorsaniz yazmayin
Ya bırak çocuk bile seni sewiyor
2 yaşında gelir
Ayri misin bebeden
Hayır ayri değilim
Ayri ev ne
Kayinvalidemle birlikte oturmuyorz demek istedim
Yani blmiorm pilates yaptir belki degisir