Çok acil yardım istemen gerekiyor? Anneni mi ararsın babanı mı? Yoksa başka birini mi? 


Duruma göre farklılık gösterir. Ölüyorsam annemi ararım, en son onu duymak isterim. Zaman kalırsa babamı da aramak isterim. Ama daha farklı durumlar varsa, onu en iyi çözecek kişiyi ararım.
sanirim babam olurdu...
Annemi
Cevap
24Cevap
Tabii ki de annemi ararım babamla aramda çok bir bağlantı yok
Kimseyi aramam
Annem panik yapar olmaz
Babam işte olur fenalaşır olmaz
Manita uzaktayım bir şey yapamıyorum der üzülür olmaz
Arkadaşım telefonu bile açamaz anası kızar o da olmaz
Biz bize yeteriz kendim
Benim huyumdur kimseyi aramam. Araba kazası bile geçirdim aramadım. Kimseyi telaşlandırmam. Hastaneye de yatsam aramam.
Ay Allah korusun ama annem panikler, babam da kesin annemi arar, zaman kaybı olur o yüzden polis yani. 😃
Babamı ararım, annem genelde telefonunu koyduğu yeri unutan bir insan 🤣🤣🤣
Annemi ararım.. Baba zaten rahmetli.. Keyifli geceler..
Onları hiç aramayacağım kesin de kimi ararım bilmiyorum duruma bağlı.
Halamı ararım. Sülale de en aklı başında olan o
ikisini de aramam
paniklerler yaşlılar gerek yok
arkadaşlarımı ararım
İşin icinden çıktıktan sonra annemi arar anlatırım durumu.
Öncelik herzaman kendim halletmeye calısırım birde aileyi telaşlandırmaya gerek yok bence...
Babam yok annem ığdırda şu an büyük ihtimalle teyzemi ya da kuzenimi ararim
Babamı arıyorum, tuhaf :D annemle daha yakınım ama ilk aradığım hep babam
Annem üzülmesin diye annemi arayamam , arayacagim biri var ama sukurler olsun.
Onlar yok. Polisi arardım veya başımın çaresine bakardım. 😊
Bune zor bi soru ya hey allam konferans yapayım bari napim hahah
Anneme derdimi anlatana kadar ölürüm zaten. Babamı ararım.
Polisi ararım onlara bir şey söylesem kriz geçirirler
Annem bakamayabilir. Panikler. Babamı ararim
ablamı ararım. pratik zekasına güvenirim.
Annemi heralde
İkisini de aramam kendi başımın çaresine bakarım.
Başıma gelen şeyin ne olduğuna bağlı
Babam yok tek bir seçeneğim kalıyor annem
Annem tabii ki babam dış kapının dış mandalı
Anne erkek çocukları anneci kızlar babacı bence
Tabiki polisiiiiiii anne panik yapar baba üzülür
Kendi işimizi kendimiz hallediyoruz evel Allahh
Hangisi daha yardimci olacaksa onu ararim
Boyle bir sey olmustu ilk abimi aramistim
Babayı ararım.
Tek başıma hallederim onları uzmem
Kimseyi.
Babamı
Babamı
Baba
babamı ararım önce
duruma göre ya babamı ya da abimi
Babam
Ablamı ararım
Kimseyi aramam
Annemi ararım kesin
Mommy 😍
Babamı 👀
Kimse
C şıkkı hiç biri…
Kardeşim.
Annemi
Kimseye aramam
Annemi ararım
Annemi ararım
Polis
Babami
Hiçbirini
Sevdiğim kızı
Babayı
Arayacağım biri yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?