Soruyu cevaplamak için illa anne baba olmanız şart değil empati kurun
Eşimin ailesiyle birlikte yaşıyoruz ve gelen giden çok oluyor.. bebeğimin altının temiz ya da pis oluşu karnının aç tok oluşu, üstüne giydirdiğim kıyafete kadar herşeyine eşimin ailesi yorum yapıyor karışıyorlar. Sanki ben yapamıyorum gibi hareketler.. eşimde çok yapıyor bunu. Bugün artık isyan eder gibi oldum şu an evde hiçbir ile konuşmuyorum. Çünkü bebeğimi ihmal eden aç koyan bir anne değilim. Uyuyacak vaktim yok evdeki işleri de yapıyorum bebeğime de bakıyorum bazen saç taramak bile lüks çünkü vaktim az. Bu halim de bile yorum yapılıyor artık kalbim kırılıyor. Bebeği kimseye vermek istemiyorum siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer