Kendinizin annesi, babası olsanız size nasıl davranırdınız? Bir hata yaptığınızda, iyilik ettiğinizde ne tepki verirdiniz?
#çocuk ebeveyn sorusu
Kızlar anne, erkekler baba olduğunu düşünebilir. Tek şart, dürüstlük ve düşünmek!
Ben, benim annem olsam daha meraklı ve maceraperest yaklaşırdım. Yasaklarla, emirlerle değil merakımı celbedecek sözlerle büyütürdüm. Asla değil belkilerle yaşatırdım kendimi. Yolun belli şuradan gideceksin gibi net yönlendirmeler yerine sen ölümle biten bir yola çıktın. Ve öğrenene kadar, son nefesini verene dek de o yolda seçimler yapmaya karar vereceksin derdim.
Ya siz?

Babalar, kızlarının ilk aşkıdır diye. Gerçekten doğruymuş. İnanmazdım önceden de bişi olsa ona ne yaparım bilmiyorum. Sanırım zaten en çokta o yüzden kızıyorum ona
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer