Kendinizin annesi, babası olsanız size nasıl davranırdınız?

Kendinizin annesi, babası olsanız size nasıl davranırdınız? Bir hata yaptığınızda, iyilik ettiğinizde ne tepki verirdiniz?

#çocuk ebeveyn sorusu

Kızlar anne, erkekler baba olduğunu düşünebilir. Tek şart, dürüstlük ve düşünmek!

Ben, benim annem olsam daha meraklı ve maceraperest yaklaşırdım. Yasaklarla, emirlerle değil merakımı celbedecek sözlerle büyütürdüm. Asla değil belkilerle yaşatırdım kendimi. Yolun belli şuradan gideceksin gibi net yönlendirmeler yerine sen ölümle biten bir yola çıktın. Ve öğrenene kadar, son nefesini verene dek de o yolda seçimler yapmaya karar vereceksin derdim.

Ya siz?

Bide şey derler ya
Bide şey derler ya

Babalar, kızlarının ilk aşkıdır diye. Gerçekten doğruymuş. İnanmazdım önceden de bişi olsa ona ne yaparım bilmiyorum. Sanırım zaten en çokta o yüzden kızıyorum ona

#monplue

Kendinizin annesi, babası olsanız size nasıl davranırdınız?
Cevapla