Gerçekten övünmek için demiyorum ama kendim gibi bir evlada sahip olmak isterdim. Aileme o kadar değer veriyorum ki bu hayatta onlar için herşeyi yaparım
Kendimken bile fazlaca ikaz, düzenleme var ahahhaha :D Öyle bir durumda eve kapatırdım kendimi aahahaha :D Yiuh yaaah :D severdim bebiş NaaaaaK ı ahahhaha :D