Anne-babanın , annesi-babası olsaydın ona nasıl davranırdın?

Siz yanlış gördüğünüz neyi düzeltip doğru olanı yapardınız? Veya zaten doğru yapıyorlar onları mı taklit ederdiniz?

Anne-babanın , annesi-babası olsaydın ona nasıl davranırdın?
Anne-babanın , annesi-babası olsaydın ona nasıl davranırdın?
Cevapla