Annemin
Babamın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç o duruma düşmedim ancak herhalde babama cevap verirdim çünkü onun ki önemlidir.
İkisinde cevap vermem.
Teşekkürler
Cevap
10Cevap
Tabi ki anne olacak erkek için , kız için baba olacak çoğu kez doğru cevap.
Bu soru anneni mi , yoksa babanı mi daha çok seviyorsun gibi bence saçma bir soru gibi olmaya çalışmış.
Saniyelik kim önce aradıysa o açılır, diğerinde zaten mesgul çalacaktır sonra ona dönüş yapılır😅 sevmiyorum anne baba seçmeli soruları hep bir taraf zorunluluğu😒😂
Her ikisine de cevap verirdim ama önce babamı açar annemi de o konuşmaya dahil ederdim ancak işte hem öksüz hem yetim olunca olmuyor :(
Annem tbik. Bn her arardgmda babam acmadg icn bu seferde bn onunkini acmam
İlk önce babamın telefonunu açarım çünkü babam acil bir şey olmasa aramaz genellikle. Anne ve babalarımızın kıymetini bilmeliyiz hala hayataysa onlar siz çok şanslısınızdır.
Babam çünkü annemin bende yeri yok
Genelde ikisini de meşgule aliyorum
Konferansa alırım (((:
Babam çünkü kızar bdjkd
Annemin aramasını açarım.
Arayamaz :)
anneme
Annemin.
Annem olur
Babam arayamaz ki 🥺
Anneme
İkisi de olur
Babama cevap veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?