Hamileyim çalışmak istiyorum ama patronum çalışmamı istemiyor moralim çok bozuk, ne yapacağım?

4 ay kesintisiz çalıştım çok rahat bir hamilelik geçiriyorum bir gün bir an için tansiyonum düştü bayıldım sonra bana dinlenmemi söyledi 1 hafta kadar kendini toparla dön dedi 1 hafta sonra geri döndüm ve bana yoğunluk yok bence sen bir müddet daha kal gelme dedi çok moralim bozuldu zaten 5 aylık oluyorum ne zaman gideceğim daha sonra benim paraya ihtiyacım var yok hiç umrunda değil çocuk olunca zaten çalışamayacağım

Hamileyim çalışmak istiyorum ama patronum çalışmamı istemiyor moralim çok bozuk, ne yapacağım?
Cevapla