Bebeğim olmuyor ama tedavi olmaktansa hayırlısı böyleymiş diyorum. Düşüncem yanlış mı? (Sayfa 2)

Bebeğim olmuyor ama tedavi olmaktansa hayırlısı böyleymiş diyorum. Düşüncem yanlış mı?
Cevapla