Çocuğum olmayacağını kabul mu etmeliyim, tüp bebek tedavisi mi olmalıyım?

Bizim 4 senedir çocuğumuz olmuyor. Bu durumda bu durumu kabul edip yola devam mı etmeliyim yoksa tedavi tüp bebek falan mı denemeliyiz?
Çocuğum olmayacağını kabul mu etmeliyim, tüp bebek tedavisi mi olmalıyım?
Cevapla