Bebeğim olmuyor ama tedavi olmaktansa hayırlısı böyleymiş diyorum. Düşüncem yanlış mı?

Doktora gidip zorla tedaviyle hamile kalmakta istemiyorum. Belki olmuyorsa vardır Allahın bir bildiği diyorum. Hayırlısı neyse o olsun sizce böylemi düşünmeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence Allah istemiyor bebeğimin olmasını çünkü 1seneden beri deniyoruz olmuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar mesela bir çiftin çocukları olmuyor tedaviye gidiyorlar. Tedaviyle yinede olmuyor. Sonra bunlar evlatlık alıyorlar buyutuyorlar çocuğu. Bu çift maddi durumu bayada iyi oluyor zamanla. Çocuk büyüdükten sonra bütün evi yeri arabaları satıyor yiyor ortadan kayboluyor. Hayırsız evlat oluyor. O yüzden diyorum olmuyorsa zorlamamak gerek diye düşünüyorum
Bebeğim olmuyor ama tedavi olmaktansa hayırlısı böyleymiş diyorum. Düşüncem yanlış mı?
Cevapla