Ben çocuğumuz olsun istemiyorum bunu evlenmeden önce eşime söyledim o da kabul etti şimdi çocuk istiyor annelik duygusunu elimden almaya hakkın yok diyor ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHmm durun bi düşüneyim...
Evlenmeden önce eşiniz bu konuda anlaşmış ve tamaaammm çocuk istemiyom la hadi gel evlenelim demiş. Ondan sonra bakmış herkesin çocuğu var ühü ühü benim neden bebem yok neden altını değiştirebileceğim bi çocuğum yok demiş ve anne olmak istiyom demiş.
Öhöm öhöm bu durumu çözmek için sadece aşağıdaki yollar aklıma geliyor:
1. Ya aynı değişim sizde de olacak ve tamam len ben de bebe istiyom hadi yapalım diyeceksiniz ve sonu taaa-daaa mutlu sonla bitecek.
2. Ya eşinizle oturup konuşacaksınız hani la verdiğin sözler diyeceksiniz. O da haklısın bi an saçmaladım özür dilerim bebe istemiyom benim bebem sensin aşko diyecek ve sarılacak ve taaa-daaa yine mutlu bir son!
3. Eşinizle oturup konuşacaksınız ama hiçbir faydası olmayacak o bebe istiyom diyecek siz hayır diyeceksiniz anlaşamayıp yollarınızı ayıracaksınız ve o bebe sahibi olmayı seven başka bir koca bulacak ve siz de başta söz verip sonra sözünü tutmaya devam eden birilerini bulacaksınız ve taaa-daaa bu da başka bi mutlu son ama başkasıyla tabi 🥲10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılÇok ciddi bir konu. Neden derseniz, bir taraf çocuk istiyor, diğer taraf istemiyorsa, bunun orta yolu yok. Biri kararından vazgeçmek zorunda.
Annelik duygusunu eşinizin elinden alma hakkınız yok, evet. Ama bunu evlenmeden önce konuştuk diyorsunuz. Bu durumda siz lafınızdan dönmüş olmuyorsunuz, eşiniz baştan beri bildiği birşeye şimdi itiraz ediyor. Ve bu durumda o haksız. Evlenince fikrinizin değişeceğini mi düşündü acaba? 👀 Öyle olsa bile, sıkıntı. Peki siz, neden çocuk istemiyorsunuz? Hiç oluru yok mu?01 Yorumla
Soran+1 yılSevmiyorum çocuk
Evlenmeden önce yaptığınız pazarlığın hiçbir hükmü kalmaz mesele güdüler olduğu zaman. Biraz komik bir örnek ama aklıma geldiği için vereceğim;) Şeytan ile karşılaştınız dile benden ne dilersen dedi ama tek bir şey isteyeceksin dedi. Sizde çok büyük servetim olsun dediniz. Size bunu o an verdi her şey yolunda. Derken sevdiklerinizi bir bir kaybetmeye başladınız. Bu seferde Allahım kurtar beni bu illetten demezmisiniz. Buda ona benziyor işte. Annelik güdüsünün olmadığı bir dönemde verilen karar o dönemin başladığı zamanki karara hükmedemez. Bunu kendiniz için siz düşünün bence o değil.
00 Yorumla
Çocuk & Ebeveyn konusunda 448 cevap paylaştı. Evlilik nedir? Sevdiğin insanın bir ömür boyu yanında olmasını istemektir. Madem sevdiğin insan, neden bir aile olup bebek yapıp daha geniş aile olma fırsatını yaratmayasiniz? Sevdiğin kisiden bir çocuk yapmaktan daha güzel nd olabilir? O zaman ayrı yaşasaydınız. Buraya kadar olan ideal bir evlilikte olması gereken...
Senin tercihin çocuk istememek olabilir. Eşin ya evlendikten sonra bir yolunu bulur ikna ederim demiştir ya da sevdiği için vaz geçememiştir. Seviyorsaniz biriniz kabul gösterecek, yoksa ayrılın. Ilerde her tartışmada bu konuyu açıp birbirinizi saçlarsinız.01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
92
Cevap
58Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılSelam gadası. 🙃 Bu durumda eşin oldukça haklıdır. Çünkü bir kadın evlendiği zaman annelik duygusunu yaşamak ister. Emin ol ki bu sorunu evlilik öncesi eşinle paylaşmış olsan her şey çok daha farklı olurdu. Anne olmayı çok isteyen bir kadının elinden bu hakkı almak olmaz.
06 Yorumla- +1 yıl
Paylaşmış zaten istemediğini söylemiş fakat neden istemediğine dair bir fikri yok sanırım
- +1 yıl
@Vaveylaa49 aynen
- +1 yıl
Çocuk istemeyen birine çocuk bahşetmek en aptalca fikir zanımca
- +1 yıl
@Vaveylaa49 bu işler karman çorman işler esasen
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
+1 yılBende çocuk sahibi olmak istemediğimi eşime söyledim.
Başta kabul etti. Ancak evlilik birliği kurulunca iş ne yazık ki öyle olmuyor.
Ağır söz söylemedi daha ama çocuk muhabbeti gündemimizi meşgul ediyor.
Çocuk yapmakla iş bitmiyor ona iyi bir ebevyn olmak güzel yetiştirmek ve gelecekte sağlamak gerekiyor.
Ben kendi çocuğumun travması olmak istemem.
Bence eşinizi alıp karşınıza sakince düşüncelerinizi dile getirin. Anne olmak en doğal hakkı ama siz evlenmeden fikrinizi söylemişsiniz oda kabul etmiş bu kadar ağır konuşması üzücü32 Yorumla- +1 yıl
İşte bu mantık bir
- +1 yıl
?
Eşiniz haklı diyemem ama annelik içgüdüsü ağır basıyor olabilir. İlk başta kabul etmiş olması belki sadece geçiştirmek içindi, oturup bu konuyu güzelce konuşmanızı öneririm.
Bu tarz anlaşmazlıkların sonucu hüsran oluyor, iyi düşünün ve güzelce anlaşın.71 Yorumla- +1 yıl
Annelik çok kutsal bir içgüdü o isteğe icguduye sahip olan bir kadın kolay kolay vazgecemez , karşı tarafın hiçbir durumda sevgisinin bu icgudunun onune geçebilecegini düşünmüyorum ben, baba olmayı kabul etmemesi demek eşinin başka biriyle mutluluk tablosuna katlanması demek bence en gerçek çerçeveden bakmak lazım bazen
+1 yılKadin sonuna kadar hakli beyinsiz beyinsiz triplere girmeyin ya evliligin amaclarindan biri bu zaten yuva kurmak iki kisilik yuva mi olur tatsiz yemek gibi hadi onu gectim biyolojik olarak bile boyle olayi hemen cinsellige filan cekmeyin simdi eger saglik durumunda herhangi bir aksi durum soz konusu degilse sacma sapan bir dusunce ilerde pisman olursun zaten boyle devam ederse esin bosanmak ister hakli olarak bu zaten dogrudan bosanma sebebi her onceden soyledigimiz anlastigimiz sey olmuyor bazen hayatta ilerleyen zamanlarda lan bir de sanki sen tasiyacaksin ne mal mal erkekler var ya su dunyada
38 Yorumla- +1 yıl
Bu yorum neden bu kadar iyi ya :D Ben de istememesine hiç bir anlam veremedim. Kadının başat kabul edip sonra istemesi de oldukça normal. Burada çocuk sahibi olmaktan bahsediyoruz. Evlilik hayatı düzgün olan hangi insan istemez anlamıyorum.
Soran+1 yılMal mal mı beyinsiz beyinsiz mi lan bana ne kabul etmeseydi evlenirken herşeye evet aşkım tamam aşkım derse sonucu bu
Soran+1 yıl@ortasekerlimon istemiyorum kabul etmeseydi en başından. Ayrıca kadının önce kabul etmesi sonra istiyorum demesi hiçte normal değil
- +1 yıl
Tamam o zaman simdi de bosanicam askim cocuksuz olmaz askim ben gidiyorum askim gibi seyler duymaya hazir ol
Soran+1 yılBöyle yapacaksa niye en başından beri beni kandırdı
- +1 yıl
Hep siz mi kandirik atcaniz biraz da kadinlar yapsin nolcak belki ozelestiri yaparsiniz kanmayaydin akilli olaydin
Soran+1 yılBen ne zaman birini kandırdım 🙂
Bi çocuk için canını verecek kadın ya.- +1 yıl
Senin gibiler anlamaz kardesim ne desek bos seyler yazacaksin kendi anneni dusun dunyalari yakarsin o duyguyu biz tahmin edebiliriz anca anlayamasak da cok sig dusuncelisin kadinin hayatini da zehir etme yazik sana
+1 yılÇocuk istemediğini bilip evlenip üzerine kararını değiştirip ağır ithamlarda bulunup "annelik duygumu elimden almaya hakkım yok" demesi başta kabul etmesi durumunu haklı olsada haksız hale getirmiş. Çocuk istemeyen biri ile çocuk yapılsa da nasıl babalık yapacağına dair en küçük bir fikrim yok bir şekilde kabul etsen de dünyaya gelecek olan bebeğe yazık olur istenmeyen bir evlat ne kadar sağlıklı bir psikoloji ile yaşamına devam edebilir ki anne karnından itibaren istenmediğini kesinlikle anlayacaktır hissedecektir bence eşine bunu anlatmalısın ona göre yön almalısınız çocuk istemeyen onu benimsemeyen birinden çocuk yapılmaz benim görüşüm bu yanda dünya ya getirmek oldukça kolay olsa da hayatına yön vermek hiç kolay değil...
30 YorumlaYa bu evlenince değişir kafasına küfretmek istiyorum gerçekten kadınlarda bu çok var. Nasıl olsa evlendikten sonra çocuk ister, çok işkolik ama evlenince değişir v. s. valla deliricem ya. Sırf annelik duygusu yaşamak için travma dolu bir çocuk yetiştirmek nasıl bi bencillik. Çocuk istememenin sebebi ne bilmiyorum o da önemli bi konu ama yine de burada eşini haksız buluyorum. Yerinde olsaydım ya çocuk yapmamam için sebepleri enine boyuna düşünürdüm ve kendi içimde halledemeyeceğim meselelerse (belki bunun altında psikolojik bir neden yatıyor olabilir bir terapistle görüşmek manıtklı bir seçenek) eşim de çocuk diye diretiyorsa boşanırdım.
20 Yorumlasonuç olarak kaypaklık yapmış bu durumda. ama bir şekilde anlaşmanız lazım. 2 secenek var ya o geri adım atacak. ya sen. 3. olarak da ayrılık. aslında 3 secenek var. dostum işin zor. yani bu iki kişinin vereceği karar. annelik duygusunu elinden almak vs işi değil. senin baba olmama arzunu elinden almak olucak bu sefer cunkü. 4. bi secenek var mı sana akıl vereceğim onu düşünüyorum da. aklıma gelmiyor:D evlilik danısmanı vs vardır devletin o işlere bi gir bakalım. belki hatun sogur. danısmanı kendi tarafına cekersen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir anne olarak eşine hak veriyorum her kadın anne olmak ister bu da en doğal hakkı iyi ki benim eşim sizin gibi değil çok şükür biz 3,5 senedir evliyiz çocuğumuz olması için çok uğraştık oldu da Allah'a şükürler olsun ki evimiz huzur doldu ses geldi evde çocuk olması her zaman iyidir çocuk bereketiyle gelir dünyalar tatlısı kızım var onun bir gözyaşına dünyayı yakarım annelik böyle bir şey ama herkes anlayamaz işte sana şunu söyleyebilirim seninle bir ömür geçmez umarım eşim senden boşanır ve senden daha iyi bir insanla evlenir annelik duygusunu da yaşar sende madem bir çocuğun olmasını istemiyorsan kısır bir kadınla evleneceksin
03 Yorumla- +1 yıl
ne saçmalıyorsunuz adam en başta evlenmeden önce kadına söylemiş zaten çocuk istemiyorum diye
Soran+1 yıl@elviraduruu aynen
Soran+1 yılKabul etmeseydi yıllarımı çaldı bu yalanla ya
+1 yılçocuk sahibi olmak çok büyük sorumluluk ve benimde hayatta en çok korktuğum ve altından kalkamayacağımı düşündüğüm bir konu.. böyle bir dünyanın içine kimse çocuk getirmek istemez ama ülke nüfusunu ve arapların ülkemizde böcek gibi üremesine karşılık ben artık çocuk sahibi olmanın tamamen vatani görev olduğu kanaatindeyim.
20 Yorumla
+1 yılBir aile çocuk sahibi olduktan sonra tamamlanıyor ne yazık ki. şu anki düşünceleriniz, kaygılarınız gayet yerinde ve haklı ancak; çok ileride iş işten geçtikten sonra fikirleriniz değişebilir ve biz neden bir çocuk yapmadık sorusuyla kalakalabilirsiniz. evliliğinize çocuksuz devam etseniz bile eşinizin içindeki anne olma isteği ileride büyük bir pişmanlığa dönüşecektir. hatta size kızgınlığa bile evrilebilir. gerçekten zor bir durum.
10 Yorumla
+1 yılİlerisi için bende beyfendinin düşündüğü şekilde düşünüyorum. En başından eşinize söylemişseniz ki söylemişsiniz sonuna kadar HAKLISINIZ.
Bence ayrılmayı düşünün.
O ne öyle Annelik duygumu elimden almaya hakkın yok falan?
En başta bilerek evlenildiyse döneklik yapılmasın bi' zahmet15 Yorumla- +1 yıl
Sen sağlıklı bir bayan olarak söylüyorum hayatım boyunca ilişkiye gitmicem diye bir söz versen bunu gerçekten yapabileceğine inanirmisin şahsen ben hergun yemin de etsem helalim olduğu sürece kimse su sözü verdin diye karşıma çıkamaz bu bir fitrattir
- +1 yıl
Cinsel ilişki yaşamak ayrı Biyolojik çocuk sahibi olmak ayrı.
- +1 yıl
Annelik duygumuz biyolojik olarak var zaten biz de. Lise tenefüsünde annelik hakkında yorum yapma sen çocuğum okuluna bak hadi
- +1 yıl
Buda fıtratı bir boşluktur unutmayın kadınların birbirlerine dahi sevecen tavırları aşkımlar canımla dahi hormonell bir duruken annelik hissiyatini ve arzusunu silemessiiz bir kız çocuğu daha kendisi dahi bebek iken bebeklerle oynaması bunun işareti degilmi
- +1 yıl
Gerçekten ne mal Avratlar var ya
Herkesi kendileri gibi olmak zorunda olduğunu düşünüyorlar
+1 yılÇocuk sahibi olduğunda şu anki rahatının olmayacağını hatırlatacak şeyleri sırala. (ekonomik-sosyal-ruhsal)
"Tüm ilgini sadece ona vermek istediğini, onun da tüm ilgisinin sadece sende olmasını" istediğini söyle.
Ayrıca verdiği sözü de hatırlat. Yapacak bir şey yok yani. Beş yıl da az değil. Bunun öncesi de vardır.10 Yorumla
+1 yılEn basta size soz vermis ancak annelik duygusu kadinin icine konulmus bir duygu, isteyerek de olusmuyor, tuhaf bir his bir erkek olarak bunu anlayamiyor olmaniz normal. Neden istemediginiz konusunu konusup birbirinizi anlamaya calisabilirsiniz. Bir sure bu kararinizi erteleyebilirsiniz. Gerekirse destek alabilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılla olm madem çocuk istemiyosun niye evleniyosun hadi onu geç. e boşan o zamanda kadıncağız çocuk isteyen biriyle hayat kursun sende artık çocuk istemeyen birini mi bulursun kısır birini mi bulursun ne istiyosan onu yaparsın belli ki uyumsuz insanlarsınız
00 YorumlaEğer çocuğun bütün masraflarını sen karşılayacaksan, beslenmesiydi, eğitimiydi, her tür harcamasıydı senin sırtına binecekse ve sen ekstra çalışıp kendini yıpratacaksan o zaman kısaca senin de "beni katır gibi çalıştırmaya hakkın yok" deme hakkın var.
Yok eğer ortak çalışıyorsanız o zaman üzerine daha çok konuşulur, orta yol bulunur.00 YorumlaKöprüyo geçene kadar tamam deme durumu olmuş ozaman eşinizi haklı bulmuyorum sonuçta siz evlenmeden önce net fikrinizi dile getirmişsiniz o halde sizinle hiç evlenmemeliydi bence bu mevzu sizin baba olmayi kesinlikle kabul etmediğiniz bir durumda eşiniz açısından boşanmak isteğine kadar gidebilir sonucu
01 Yorumla- +1 yıl
Onu gerçek anlamda seviyosaniz da başka biriyle yuva kurup anne olduğunu görmeniz size çok kötü hissettircektir , anne olma konusunda kararliysa ki öyle gorunuyor kararlı olduğu için sizin lehinize hiçbir sekilde sonuclanmayacaktir bence bu durum çünkü anne olmayi istiyorken sizin için bu isteğinden komple vazgeçebilir mi bilemiyorum dolayısıyla ya baba olmayı kabul etmenizle ya da bosanmanizla sonuçlanacak gibi görünüyor durum
Ben de istemiyorum çocuk, özellikle bu ülkede istemiyorum. Sürekli geleceği için kaygılanmaktan ölürüm herhalde. Kadınların bu huyuna anlam veremiyorum gerçekten, ‘evlendikten sonra ikna ederim’ kafasına neden giriyorlar, anlayamıyorum. Evlilik öncesi konuşmuşsunuz, gördüğümüz kadarıyla ortada yenen bir ‘annelik’ hakkı yok.
Halbuki tek ihtiyacımız olan şey ilişki sevgililik safhasındayken şeffaf olup, bu konularda uzun uzadıya konuşmak ve bir anlaşmaya varmak.00 Yorumla
+1 yılÖnceden konuşulmuş bazı şeyler sonra tekrar gün yüzüne gelmesi ve ardından eşlerin fikrini değiştirmesi bana çok saçma geliyor ve mantıksız geliyor artık bence ne yaparsa yapsın bu onu haklı çıkarmaz çünkü zaten önceden konuşmuşsunuz anlaşmışsınız şimdi ne diye başka bir şey atıyor ki ortaya bu kadar anne olmayı hevesi varsa önceden neden kabul etmiş.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa fikri değişti yani anne olmak istedi, ya da "kocamı ikna ederim" düşüncesiyle sizi o anlık geçiştirdi. Bunu yani gerçeği öğrenmeniz gerekir. Belki siz de çocuğunuz olunca onu seveceksiniz yani istemediğinize pişman olacaksınız ama umarım ki eşiniz size doğruyu söylüyordur yani umarım sizi zamanında geçiştirmemiştir.
04 Yorumla
Soran+1 yılYani artık bilemicem seveceğimide sanmıyorum
Cevap sahibi+1 yılYaşlarınız kaç ki?
Soran+1 yılBen 38 eşim 36
Cevap sahibi+1 yılYani gençsiniz ama eşiniz birkaç yıl sonra menopoza girebilir ve çocuk sahibi olamazsa bu sefer de ilişkinizi olumsuz etkileyecektir. Onun içinde ukde kalacak ve ya size kötü davranıp hayatı size zindan edecek, ya da sizden boşanacak. Eşiniz bu kararınıza saygı göstermeli ama siz de onun kararına saygı göstermelisiniz. Zor bir durum ama tatlı dille, sakin bir şekilde kararınızı vermemiz gerekiyor ve olası durumları da düşünmelisiniz.
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 756 cevap paylaştı.
+1 yılÇok zor bir durum. O zamanlar kabul ettiyse büyük ihtimalle evlenince değişir diye düşünmüştür
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğişmedim ama
Gizli Üye(18-24)+1 yılsen de haklısın ama eşin de haklı. akıl vermek gibi olmasın ama çocuk sevmiyorum demişsin 10 tane çocuk yapmicaksınız ya 1 tane yapsanız yeter etraflıca düşün annelik de babalık da çok güzel şeyler bence.1 çocuğunuz olsun inan nasıl büyüdüğünü anlamazsın seversin gün geçtikçe
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmeseydin o zaman. Sen katı olabilirsin ama çocuk konusunda kadın hormonları gereği duygularinda değişim yaşayabilir bu herkesce bilinen bi gerçek olmalı. Ama belli ki sen bilememissin.
Ben iliskimde bu tarz bir şeyi tesettür konusunda yaşadım ve o beni, ben onu ikna edemedigimiz icin ayrıldık nişan arifesinde. Siz evlisiniz, cok gec kalmissiniz.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet, annelik belki de tüm güzel duyguların bir arada yaşandığı çok özel bir süreç ve çoğu kadının da hayali fakat eşiniz bunları göze alarak sizinle bir yola baş koymuş. Bu gibi duygusal kelimelerle sizi manipüle etmeye çalışması, ısrarcı davranması hiç hoş değil. Neticede düşüncelerinizi vaktinde dile getirmişsiniz ve onaylamış. Bence eşinizi karşınıza alıp tüm düşüncelerinizi son kez netlikle ifade edin. Hâlâ ısrar etmeye devam ediyorsa bir seçim yapmak zorunda kalacaksınız maalesef..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer 28 yaşını geçmişse ve 28 yaşından sonra evlenmiş ise şayet seninle.
HİÇ BİR HAKKI YOK. TÜM KARAR HAKKI ERKEKTEDİR. Çouk için en uygun yaş aralığı 19-28 yaş aralığı. Bu yaşta evlnememiş çocuk yapmamış ise erkeğe kalıp istiyom da istiyom diyemez. Herşeyin bir yaşı vardır.07 Yorumla- +1 yıl
Abart istersen.. Hatta 30 yaşında nene olmuştur vs
Cevap sahibi+1 yılÇocuk isteyen kadın eğer hedefi gerçekten çocuk ise dümenden yapmak değil ise bu yaş aralığında yapar... Diğerleri yanlızca keyif amaçlı çocuk üretimi bencillikten yapıyor. Gerçekten sağlıklı ve anne-çocuk ilişkisi için bu yaş aralığı max.
Gidin de 1-2 okuma yazma öğrenin sizin dediklerinizi diyen olmadı burada. Siz gotunuzdan uyduruyonuz 🥴- +1 yıl
Böyle bir yaş haddi yok.. Her insanın mental ve fiziksel yapısı farklıdır.. Bu bir sınır değil ancak istatistik sonucu olabilir..
Cevap sahibi+1 yıl28 yaşından sonra evlenip çocuk yapmak isteyen bir kadının 3 hedefi vardır.
1. Erkeğini aileye bağlı kılabilmek amaçlı çocuk materyalini getirmek.(28 yaş üstü için bir amaç değil bir alettir çocuk)
2. Evliliğin boşanma durumuna gelmesi durumunda nafaka ve duygusal manipülasyon amaçlı kullanılabilirlik avantajı.
3. Ve son nedeni biyolojik görev tamamlama duygusunu susuturup vajinasından pırtlatıp rahata ermişlik duygusu.
28 yaşından sonra çocuk-aile ile ilgili her hareket bencillik ve benlik duygusuna yönelik seçimlerdir. Tek amaçlanan erkeği fiziksel ve duygusal olarak tasmalama işlemi için gerekli olan etkinlikler dizisidir.
Cevap sahibi+1 yıl@Tutku97 28 yaş üstü kadın bunu yapar... Çünkü çirkinleştiğinin, yaşlandığının, çöktüğünün farkına vardığığ zamanlardır. Bunları yaparak parası olan huzura ermiş evi arabası işi olan yetişkin bir provider erkeği elinde tutma mekanizmaları olarak yapmaya çabalar.
Kısacası para kaynağı erkeği kendinde yanlızca kendinde tutabilmek amaçlı yapılır. ÇOğu çocuğu anne annesine-babanesine bakıcıya vs. bırakır sonrasında. Halam bir bakıcı ve bunu gözleriyle görüyor her gün.- +1 yıl
Çok art niyetlisiniz
+1 yılTavukları örnek al
bir horozun babalık yaptığını hiç gördün mü?
birak eşin anne olsun
çocuk senin diye babalık yapmak zorunda değilsinki
eşinin çocuğu olur sende çocuksuz olursun bu kadar basit06 Yorumla- +1 yıl
çok saçma bir görüş. insanalr tavuk mu:D onun yerine ortak paydaya varmalılar çünkü kimsenin doğacak çocuğu babasız ya da annesiz hatta daha kötüsü olup da olmayan bir ebeveynsiz bırakmaya hakkı yok. kadın uyumayıp çocuğa bakarken eşi gidip televizyon mu izleyecek? hadi çocuğu istemiyorsun da bunu yapabilmen için karını da hiçbiri sevmemen gerek.. saçmalamayın o yüzden
- +1 yıl
Tavuklar ile insanlar ayni degil canim asiri sacma dusunce o cocugun sorumluluğunu sadece anne mi alacak oyle bir sey olmamali
- +1 yıl
🤣🤣🤣 burdaki insanlarin IQ seviyesi beni öldürüyo ya
ironi nedir bi araştırın gözünüzü seveyim 🤣🤣
- +1 yıl
Aynen ironi MXNAJXNJANXJ babalik yapmak zorunda değilsin diyen kisi ironi nedir de biliyormuymus oy oy 😻
- +1 yıl
@eliiiffffxxxxx işte herkes bilir ki böyle bi yorum yapilmaz tavukdan örnek vermemde o yüzdendi ama neyse böyle gülen birisini ciddiye alamam zaten
Soran+1 yılBence @selambengeldim555 doğru söylüyor 🙂
+1 yılEvlenmeden önce sorun yok diyip kabul ettiyse ikna ederim ayağına girmiştir. Kadınlar hep böyle. Başta söylemişsin. Sakın şeytana uymayın bir anlık heves. Aşırı ısrarcı olursa ayrılmanızı tavsiye ederim.
00 Yorumla
+1 yılNe zmaan isticen ki zmaan geçiyor en güzeli şmdiden ebeveyn olmak. Babalık farklı bir şey cocuk doğana kadar istemezsin ama ona dokunsan o zaman iyi ki dersin bence izin vermelisin
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır seveceğimi sanmıyorum
- +1 yıl
Bunu bilemezsin bende cocuk istemiyordum evlliğimin 4. Ayında sürpriz oldu hiç istemedim ölsün diye dualar ettim taki o bana sokunana kadar. Cok farklı bir duygu yaşamayan bilemez gercekten ona ızın vermelisin
Soran+1 yılİzin vermek zorunda olduğumu sanmıyorum
- +1 yıl
Tavsiyem sadece , zorundasınız demedim. Tekrar bi okuyun isterseniz
+1 yılBurdan bakınca sende kendince haklısın onunda anne olmak istemesi gayet normal ama başta evet dememeliydi eminim ki kaybetmemek için seni öyle söyledi.
02 Yorumla
Soran+1 yılBeni ilgilendirmez kabul etmeseydi
- +1 yıl
Buda beni ilgilendirmez sizin sorununuz çözün aranızda 😂
Evlilik çocuk yapmayacaksan anlamsız bir beraberlik zaten. Artı olarak çocuk sahibi olmak zorunda değil kimse dayatamaz ama sırf patlamış mısır çay eşliğinde aman çevre ne der diye aynı evi paylaşalım diye evlendiyseniz çekilecek çile değil:)
00 Yorumla
+1 yılSen çocuk istemiyorum deyince alttan almış, aranız açılmasın diye susmuştur. Anne olmak da her kadının hakkı. Madem sorumluluk istemiyorsun, evlenmeyecektin. Onu oyalamaya hakkın yok.
044 Yorumla- +1 yıl
Alaksi yok. Evlilik demek karşılıklı anlayış demek. Evlilikte anlaşma mi olur bu ne resmiyet.
- +1 yıl
Ah öyle mi? Evlenmeden önce bazı seks pozisyonları da konuşuluyor. Kadın anal seks istemiyor erkek buna okey diyor ama evlenince gözünü oraya da dikiyor. Buna ne diyeceksin? Sonuçta evlenmeden önce anlaşmışlar?
- +1 yıl
Maksi
- +1 yıl
Max zeka
- +1 yıl
Anlatmak istediğim şu. Madem evlenmeden önce her şey anlaşılıyorsa erkekler için bazı şeyler esnetiliyorsa kadınlar için de esnetilmeli. Onu anlatmaya çalışıyorum
- +1 yıl
Yine de saçma
- +1 yıl
Bir insan ne için evlenir? Hayatını birleştirmek için, yuva kurmak için, çocuk yapmak ebeveyn olmak için. Eğer bir adam çocuk istemiyorsa sadece seks için evlenmiş demektir. Bu adam da boyle
- +1 yıl
Sonunda :))
- +1 yıl
Güzel
Soran+1 yılAsıl o beni kandırdı kabul etti önce sonra istiyorum dedi
- +1 yıl
Sen harbi canım. Evlilik düşünen bir kadının çocuk istememe gibi bir durumu olabilir mi? Senin elinde mi sanıyorsun. Korunmayı keserse zaten hamile kalır ama o senin düşüncelerini önemsiyor belli ki.
Soran+1 yılO canım kelimesinde be yazıyor biliyorum o yüzden laflarına dikkat et lütfen
Ayrıca korunan benim o değil 🙂- +1 yıl
Yaaa öyle mi? Djxnxjxk sen öyle san. O Abdurrezzak han dünyaya gelecek. Yengeye selam söyle. O ne yapacağını biliyor
Soran+1 yılNe yapacakmış çok merak ediyorum?
Soran+1 yılBen istemiyorsam geleceğini sanmıyorum
- +1 yıl
Sen yapmazsan başkasından yapar dünya üzerindeki tek erkek sen misin a q?
Soran+1 yılO zaman boşar tazminat alırım bende
- +1 yıl
Seni boşar başkası ile evlenir öyle yapar. Sende dul kalırsın
Soran+1 yılTatlım bendeki bu b*k gibi parayla bütün kadınlar sırada şu an
- +1 yıl
Bok gibi parası olan insanın bu sitede ne işi var a q?
Soran+1 yılNiye bu siteyi kullanamaz mı?
- +1 yıl
Fake sorundan gına geldi bi sal
Soran+1 yılYa madem sabahtan beri sana fake geliyor niye yazıp beni yoruyorsun?
- +1 yıl
Toksik insanları sinir etmeye bayılıyorum ehehhhehee bu arada sorunun fake olduğunu kabul ettin LOSERRRRR
Soran+1 yılSorunun fake olduğunu nerde yazmışım
- +1 yıl
Buralarda takılacağına çocuk çalışmalarına başla. Karın bekliyor yaylan haydeeeee bebekler insan yemez evin neşesidir, bereketidir.
Soran+1 yılYa bak doğru konuş yaylan maylan baban yaşındayım ben
- +1 yıl
Sen dedin baban yaşındayım diye baba olma vaktin gelmiş karta kaçıyorsun hala neyin derdindesin
- +1 yıl
Sen iyi evlenmişsin bu yaşta. Seni kim aldı ya?
Soran+1 yılBundan önce iki evlilik yaptığımı söylemiş miydim
Soran+1 yılSenin gibi çocuğum olacağına hiç olmasın
- +1 yıl
Sus a q
Önceden konuşmuşsunuz aslında, ikinizin de kendine göre sebepleriniz vardır ama eşiniz fikrini değiştirdiği için sıkıntı olacaktır. Belki de istiyordur başından beri ama sizi ikna edemeyeceğini tahmin edememiştir.
00 YorumlaSaçmalamış bence sizi suçlu hissettirmeye çalışıyor eğer çocuğunuz olursa ve bununla mutlu olmayacağınızı düşünüyorsanız kesinlike görüşünüzü değiştirmeyin çünkü hem kendinize hem de doğacak çocuğa yazık olur oturup konuşun ve evliliğin çocuk üzerine değil aşk üzerine kurulu olduğunu anlatın eğer anlamazsa da bence siz bi daha düşünün.
10 Yorumla
+1 yılSorumluluk almak istemeyen birinden neden çocuk yapacağım diye ısrar ediyor eşiniz anlamış değilim. Ben çocuk istemiyorum diyen birinden asla çocuk yapmazdım. İki tarafında istemesi lazım baştan söylediyseniz suç tabiki sizin değil eşinizin kabul etmemesi gerekiyordu
10 Yorumla
+1 yılKadının elinden bunu almaya hakkın yok. Baştan konuştuk diye katı olmak zorunda değilsin evlilik bu, ne kadar katı bir düşünce baştan konuştuk.. Demek ki fikri değişmiş olabilir hakkıdır
112 Yorumla- +1 yıl
Baştan konuşunca öyle olması gerekir?
- +1 yıl
Fikri değişmiş olabilir, hassas duygusal bir konu hormonları değişiyor olabilir
- +1 yıl
Anlaşmalar karşılıklı yapılır bozulur... Ve bu çocuk oyuncağı değil bir çocuk büyütmek
- +1 yıl
Tamam bunu bırakalımda onlar düşünsün
- +1 yıl
Tabiki.. Benim adıma Boşanma sebebidir
- +1 yıl
Benim adıma da boşanma sebebidir. Bana bu kadar katı olan ve bunu istemeyen adamı ben de istemem
- +1 yıl
Katılık değil mesele.. Başta emin değilim sonra düşünelim dense sıkıntı etmem.. Ama yalan her türlü kötüdür benim için hayatımda ağzımdan bir kez küçük yaşta ve mecbur olan bir yerde çıktı yıllar geçse de vicdanım sızlar... Ben yalan söylemem söyleyeni de affetmem
- +1 yıl
Yalan değil bu kadının fikri değişmiş olabilir diyorum başta kendide istemeyip sonradan istemiş olabilir bunun nesi yalan
- +1 yıl
Tutulmayacak söz verilmez... Görüşüne saygı duyarım kendi adıma konuşuyorum sonuçta.. Sana muhalif değilim yanlış anlama... kişisel fikirler bunların belli bir kıstası yoktur
- +1 yıl
İyi akşamlar
- +1 yıl
Sizede
- +1 yıl
Duvar resminiz çok tanıdık geldi
+1 yılHaklı sen zülm ediyorsun yaptığın hiç etik değil evlenirken şunu dedim bunu dedim diye birsey yok bu. İki üç günlük bir hayat değil sen onun fıtratına mani oluyorsun
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılBaştan kabullenip sonradan kimse yan çizemez, çizerse de bedelini öder, ya didişme ile geçer bir gün biri pes eder ya da ayrılık kaçınılmaz olur. Başka çözüm yok. Baştan konuşuldugu için o haksız...
10 Yorumla
+1 yılEvlenmeseydi o zaman senle? Kendileri baştan kabul ettikleri şeyleri evlenince ne de güzel değiştiriyorlar ya.
Çocuk istemeyen bir adamdan çocuk isteyecek kadar alçalmam mesela ben00 Yorumla
+1 yılE yapıverin si de canım bir tane ne olacak? Sen yapmam diyorsan da bir donör bulun tüp bebek yöntemiyle kadın hamile kalsın birlikte bir aile olun. Senin çocuğun olmaz kadının çocuğu olur.
06 Yorumla- +1 yıl
@met96 Yoo neden erkeğin olsun ki? Kadın da gider girer bir işe çalışır. Hamile olur. Kadının ailesi kabullenmez işte bunu. Kadının ailesi kabullense kadın hamileyken yardımcı olurlar. Hastaneye falan götürürler. Lousalığını atlatır falan. Ailesi kabul etseydi olurdu. Ya da kadın boşansın ya. Bu daha kolay ben olsam boşanırım.
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılBende çocuk yapmayı düşünmüyorum.
Siz önceden konuşarak istemediğinizi belirtmişsiniz haklısınız yani ama bir kadının Anne lik iç güdüsü çok ağır bir duygudur onuda anlayın.00 YorumlaHaklılık payı var ama sen de istemiyorsan sen de kendine göre haklısın. İşte bu uzlaşmamalar için en baştan evlenmeden önce konuşulması gerekiyor her şeyin.
00 Yorumla
+1 yılDaha evlenmeden bunu kabul etmis ama belli ki annelik duygulari kabarmis. Oturup guzelce konusmaniz gerekir. En azindan biraz daha zaman istemelisin eger yeni evliyseniz.
00 YorumlaEvlenmeden önce söylemişsin zaten. O zaman hangi akla hizmet tamam demiş? Birinizden biri taviz verecek isteğinden. Bu muhtemelen sen olacaksın, yoksa boşanmaya gidecek bu iş maalesef.
00 Yorumla
+1 yılDüşüncelerde duygular gibi değişiyor. Burada hakli haksız aramaya gerek yok istiyorsa anne olur sen hala istemiyorsan boşanman daha iyi. ya da eşin yetiştirme yurtlarından bir çocuk alabilir.
00 Yorumla
+1 yılYani şahsen insanlar kafasındakiyle yaşar yanındakiyle ölür bende çocuk istemiyorum ama ben s3x için evlenmem senin gibi
10 Yorumla
+1 yılKizlarSoruyor bu soruyu neden ben de sorup milleti trollemiyorum adlı çalışma
24 Yorumla- +1 yıl
İlla trol olmasına gerek yok. Bende çok benzeri bir durumdayım mesela.
- +1 yıl
Burdski erkekler genelde trollemek için kızların sorduğu soruları soruyo ondan dedim. Ayrıca genelde erkekler böyle düşünmüyor kadın doğuruyor diye olsun deyip gecistiriyorlqr istedikleri zaman da çocuktan uzak kalabiliyorlar. O yüzden soru troll dedim erkek bişi yapmayıp sadece uzaktan sevecek olsa da yapılsın diyor
- +1 yıl
Öyle öküzlerle evlenmeyin ozman :) aman annesi baksın diye bişey yok. Çocuk iki tarafın çocuğu. her şey ortaktır.
- +1 yıl
@cheekystaff kanka ben evli değilim zaten dnjd evlenmeyi de düşünmüyorum sadece çevreden kadınların söylediklerini ve erkeğin pek bı işe bulasmadigini kadına yıktığını gördüğüm için söylüyorum
Yapmayın. Baştan anlaşmışsınız. Bende çocuk istemiyorum. Sizi kesinlikle anlıyorum.
20 Yorumlaevlilik kurumunun amacı zaten çoğalmak nesil yürütmk içindir. bence düşün. çocuk güzeldir. eve neşe getirir. cıvıl cıvıl olur
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılilerde pişman olabilirsin. çocuk sahıbı olmadan insan bunun ne olduğunu anlayamıyor.
üstelik eşiniz için vakıt geçmiş olur sonra.
eşiniz çok çok haklı. evlenırken olır demiştir yapabilirim sanmıştır ama bundan mahrum kalmak ağır gelmiştir.00 YorumlaÇocuk istememen için sebep ne olabilirki. Ve eşin haklı yani yoksa boşanmaktan başka çare yok size
014 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk sevmiyorum ayrıca haklı olan benim evlenmeden önce ona çocuk istemediğimi belirttim.
Soran+1 yılHayır ben çocuk sevmiyorum
Soran+1 yılYanlızlık güzel
Soran+1 yılEşimi seviyorum
- +1 yıl
Hayır çocuk istememesi baya doğal, dertdir çocuklar
Soran+1 yılSevmem ben çocuk
Soran+1 yılSevmemmmmm
+1 yılBu soruyu daha önce sormustunuz veya başkası sordu. Evlenmeden önce konuşmadiniz mi bu konuyu?
07 Yorumla
Soran+1 yılKonuştuk ben ona evlenmeden önce çocuk istemediğimi söyledim o da kabul etti
- +1 yıl
Evet tam da bu soru ve bu yanıttı. Boşanın öyleyse.
Soran+1 yıl5 yıl beni kandırdı ama
- +1 yıl
Nasıl?
- +1 yıl
Çocuğunuz olmadıysa kandırmış sayılmaz.
Soran+1 yılOna çocuk istemiyorum dedim tamam dedi çok konuştuk bu konuyu o zaman kabul etti niye şimdi caydı
- +1 yıl
Evet son sensin. Bu soruyu sormustun. Hala aynı şeyleri yaziyorsun.
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.
+1 yılEşin haklı.
Böyle bir anlaşma geçersiz. Üzgünüm014 Yorumla
Soran+1 yılNe demek geçersiz ya
- +1 yıl
Evliliğin temel amacına aykırı
Soran+1 yılEvliliğin temel amacı çocuk mu?
- +1 yıl
Aynen.
İnsanlar doğar, büyür, çoğalır (bunun için evlenir) ve ölür. Diğer canlılar gibi.. Fark, çoğalmak için evlilik kurumunu bulmuşlar. Ahlaki dini değer yargılarını tatmin için..
Soran+1 yılYani mutlu olan iki insan çocuk yapmazsa olmaz mı
- +1 yıl
İkisi de istemiyors bize laf düşmez. Ama bi taraf istiyorum diyorsa o haklıdır. Zira tabiatın kanunu bu. Bünye ister...
Soran+1 yılPeki isteyen taraf daha önce istemeyeceğine dair taahhüt vermişse?
- +1 yıl
Taahhüt geçersiz.
Soran+1 yılAma laf ağızdan bir kere çıkar
- +1 yıl
Doğmamış bir haktan feragat edemezsin. Geçersiz.
Soran+1 yılAma bu resmen dolandırmak madem isteyecekti niye kabul etti?
Soran+1 yılNiye 5 yılımı çaldı?
Soran+1 yılEvet?
- +1 yıl
Ay git karınla hesaplaş be yaa.. Katın haklı tartışamam şimdi
+1 yılKardeşim sen haklısın. Evlenmeden önce fikrini belirtmişsin böyle yapması doğru değil ve kararına saygısızlık.
00 Yorumlaİkinizde haklısınız ne diyim ki. Ama geçiştirmek amaçlı tamam demis. bu kabul edilebilir bir şey degil.. eşiniz biraz daha haksız bu durumda
00 Yorumlaozaman ayrilin... sen zorla baba olamazsin, o da yalniz cocuk sorumlulugunda zorlanir. Birak baba olmak isteyen biriyle guzel bir yuva kursun
00 YorumlaEvlenmeden önce konuşsaydiniz zekaniz bu kadar mı kıt
015 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmadığımızı kim söyledi? Hanımefendi durumu kabullendi, olsun aşkım çocuksuz olur dedi bana.
Soran+1 yılSevmiyorum
Soran+1 yılPara mı para kağıt parçası benim için
Soran+1 yılHerkes sever evet ama ben sevmem
Soran+1 yılBenim için kağıt parçası
Soran+1 yılÇocuk seveceğimi hiç sanmıyorum
Soran+1 yılİğrençler
Soran+1 yılEvet bende o iğrenç yoldan geçtim
Soran+1 yılOlur
+1 yılKarınız bu kararınızı kabul ederken hiç sordunuzmu, hamilelik güzeldir dersen, bebek istiyorum desen razı olmam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSanayide de
Ne dersen tamam abi, hallederiz abi derler...
Hiç duymadın mı?
Sen çocuk istemeyince de " Bakarız, Hallederiz" demiş eşin...
Bu da o hesap...10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 667 cevap paylaştı. Bu konu önemli bir uyuşmazlık. Boşanmaya makul bir neden olur
10 YorumlaPeki sen neden baba olmak istemiyorsun? Bunun sebebi nedir?
10 YorumlaEvlenmeden önce kabul ettiyse sen haklısın. Hem bu ekonomide ne çocuğu
10 Yorumla- Devamını Gör (90)
Devamını Gör(135)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuk istemiyorum, eşim annelik duygusunu elimden almaya hakkın yok diyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer