Vücudum bozulmasın diye evlat edineceğim, bencillik mi bu?

Açıkçası çok çabuk kilo almaya müsait ve bozulan bir vücudum var bu yüzden çocuk doğurma fikri bana uzak anca toparladım ve bu süreçte çok spor yaptım çok aç kaldım vs vs ve bir tane annesini babasını kaybetmiş çocuk tanıyorum üniversiteden sonra onu evlatlık edineceğim annem başkasının çocuğu diyor ama ben böyle düşünmüyorum. Hem ona annelik yapmak hem de çabuk deforme olabilen vücudumdan dolayı bu kararı aldım. Bu sizce bencillik mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne güzel yargılıyorsunuz arkadaşlar teşekkür ederim 🥰🥰
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar fiziğim için yapmıyorum bunu yaklaşık 1 yıldır onu öz evladım gibi seviyorum o benim için çok kıymetli çok masum ve özel bir çocuk. Bu yüzden evlat edineceğim zaten biyolojik olarak annesi olmasam da en azından içimdeki sevgi ona karşı çok büyük 🙏🤗 benim için çok değerli bana anneliği ilk hissettiren kişi o bu yüzden değerli. Fiziğim ile alakası yok böyle yazmanız biraz kırıcı ama güzel yorumlar için teşekkürler
Vücudum bozulmasın diye evlat edineceğim, bencillik mi bu?
Cevapla