Kaynanam yüzünden çocuk yapmıyorum?

Gizli Üye

Çok saçma ama daha hamile kalmadan loğusa sendromu yaşıyorum. Eşime diyorum ki doğum yaptığım zaman kimse gelmesin sen bana yetersin, diyor ki gelecek olan kişi zaten sana değil bana yardıma gelecek. Annem gelemez hasta ve yaşlı geriye kaynanam kalıyor. Salon amerikan mutfak. Daha önceleri evime her geldiğinde çoğu zaman yemek için benim işten gelip yapmamı bekledi ya da makarna falan yaptı. Bi sofra kurulur çay faslı gelene kadar masada bekler. Çay olayı da ayrı 1,5 saat çay içilir. Ben de hemen toplansın kafasında bir insanım. Zaten aşırı mutsuz, ağlamaya ve yanlış anlamaya müsait biri. Bir çocuğum olması en büyük hayalim ama okuyorum bu loğusalıkta yaşadıkları yüzünden sütten kesilen çok insan var. Eşimin annesi evet ama sadece onun annesi bana her fırsatta gelin olduğumu hissetirdi bu güne kadar. Oğlum sen yapma yorgunsun, canım oğlum canım oğlum dur tuvaleti yıkıyım öyle gir çamaşır suyu dökmüştüm. Akşam 16.00da nöbete gidicem sabah 8de işten çıkıcam gelince kahvaltı hazırlar mısın falan. Değerli oğlunun değerli bebeğine de yapışacağına eminim alır çocuğa bakar benden ev işi yemek bekler. Yani ya böyle delirip evimden kovucam ömür boyu ben rahat edicem eşim mutsuz olacak ya da başka bir çözüm bulucam. Görümcemle aram çok iyi ablam gibi şükürler olsun, önceki doğumunda damatlarının yüzü asık diye bağırıp çağırıp evden kalkıp gitmişler. Buna bile alınan kırılan insanlar. Damatları zorla getirmiş eve yalvar yakar tatsızlık çıkmasın diye. Görümcemin şimdiki doğumuna da gittiler kızcağız kaynanasını çağırmış sırf ilk hafta zor kendi annesi gelmesin diye. Bilmiyorum ya nasıl çözülür bu travmam doktora mı gideyim napayım?

Kaynanam yüzünden çocuk yapmıyorum?
7 Görüş