Yas tutulmasına ayak uyduramıyor olmam beni biri bencil mi yapar?

yapım karakterim bu. Sevdiklerini kaybetmiş biri olarak söyıüyorum. Annemi babamı kaybetdiğimdede kafa dağıtmaya gülüp eğlenmeye unutmaya çalışıyordum. Daha 2 hafta önce babannemi kaybetdim.2 gün sadece 2 gün yasını tutdum. Ardından normal hayatıma devam etdim. Sonuç olarak ölümlü dünya, hepimiz bir gün öleceğiz. Onlar için bitmiş ola bilir, ama benim için hayat hala devam ediyor. Üzülmemek için kafa dağıtmaya çalışıyorum ama yinede Her namazda dua etmeyi, Annem babam babannem için hediye namazı kılmayı aslla unutmuyorum. şu an Türkiyede yaşamıyorum. Türkde değilim ama yinede , Türkiyede olanlardan dolayı gerçekten çok üzülüyorum. Kalanlara Allah sabır versin, Gidenlerinde mekanı cennet olur inşAllah.
Benim şu an Eğlenip vakit geçirmeye, olanları unutmaya hiç yaşanmamış gibi davranmaya çalışıyor olmam beni bencilmi yapar?
Güncellemeler
+1 yıl
dipnot:Yardım etmek isterdim. Ama kendine bile zar zor yeten bi öğrenci olarak Dualarım hep sizinle.
Yas tutulmasına ayak uyduramıyor olmam beni biri bencil mi yapar?
Cevapla