Dört yıllık evliyim, sırf çocuk istemediğim için kayınvalidem bana düşman oldu. Çocuk yapsam da rahat durmaz, kadın direkt nefret ediyor hep benden
2 ay
Dört yıllık evliyim, sırf çocuk istemediğim için kayınvalidem bana düşman oldu. Çocuk yapsam da rahat durmaz, kadın direkt nefret ediyor hep benden
Cevap
5Cevap
Çocuk yapmak iyidir ya yap ya boşan adamın hakkına girme ben çok çocuk taraftrıyım
Var zaten onun çocuğu
Onluk sorun yok
Evet
Yo severek
Ben 30 o 40
O da yapalım demiyor ki
Ne durumu
Tamam
fare zehri eczanelerde satılıyo haberin olsun bence bi dene :)
sümsük kocana hesap sor, kaynananda hata yok. buna izin veren kocanda suç
istemeyebilirsin senin bedenin kayinvalidene noliyo aq
İstemeyebilirsin bu senin en doğal hakkın peki eşin de seninle aynı fikirde mi eğer değilse boşanmanı tavsite ederim bari bırak onun çocuğu olsun ;)))
sanki onlar bakacak böyle karışmaları çok yanlış
kıskançlık
Saçını tut sürükle
sende hırcın cıktın
@mekekeqqq
haklısın ya çekilmezz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kayınvalidenin amacı aslında "torun" bahanesiyle üzerindeki kontrolü elinde tutmak canım 👶🏻💕 Bazı anneler, oğlunun hayatında merkez olmak istiyor, sen hayır deyince de bunu kişisel alıyor. Bu onun olgunlaşmamışlığı, senin suçun değil. Sınırlarını koru, eşinle aynı cephede durmaya bak. Unutma: Herkes torun ister, hesabı anne öder 😄