Hamileyim, kocam çocuk istemiyor. Yasal kürtaj süresi dolduktan sonra söylemeyi düşünüyorum. Doğru mu yapıyorum?

Ben bu bebeği çok istiyorum daha yeni evliyiz (6 aylık) anne olabilecek psikolojideyim. Eşimle durumumuzda gayet iyi. Bebeğe bakabiliriz. Ama o kesinlikle istemediğini söylemişti. Korunmamıza rağmen oldu. Reglim zaten düzensiz bir ay 30 diğer ay 38 ondan sonraki ay 25 günde bir oluyor. Doktora gitmiştim sorun olmadığı söylenmişti. Bende regl düzensiz diye umursamadım hamilelik aklımın ucundan geçmezdi. Eczaneden test alıp yaptım ultrasona girmedim. Gizlice girip haftamı öğreneceğim. Eşimden saklamayı düşünüyorum yasal süre dolduktan sonra cinayet işlememi isteyemez zaten. Tahminimce 6-7-8 haftalık hamileyimdir.
Hamileyim, kocam çocuk istemiyor. Yasal kürtaj süresi dolduktan sonra söylemeyi düşünüyorum. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla