Eşimle çocuk olmayacak diye anlaştık. Kürtaj olursam çabuk atlatır mıyım?

Eşimle çocuk istemiyoruz diye anlaştık. İstemeden hamile kaldım. Kürtaj olsam ağrım çok olur mu? Günahı Allah ile benim aramda ve doğurmayı düşünmüyorum. Gerekirse düşük yaparım yine de doğurmam.
Eşimle çocuk olmayacak diye anlaştık. Kürtaj olursam çabuk atlatır mıyım?
Cevapla