5 yıllık evliyim çocuğum olmuyor iki düşuk yaptım bir daha hamile kalmadım aynı sikintilari yaşayan var mı?

İki defa myom aldırdım yine oluştu bıktım usandım myomdan yine ameliyat diyorlar ne gerek var dedim doktora zaten yine olacak myom bana tüp bebek yapin dedim olumduz konuştu canım çok sıkkın ne yapacam ben?
5 yıllık evliyim çocuğum olmuyor iki düşuk yaptım bir daha hamile kalmadım aynı sikintilari yaşayan var mı?
Cevapla