Genç yaşta anne baba olmak daha iyi değil'mi avantaj ve dezavantajları neler?

bence 20 22 yaşlarında anne baba olmak daha iyi değil'mi gelecekte çocuk büyüdüğün'de anne babalar'da 35 40 lı yaşlarında olucak daha form'da olucak ama maalesef türkiyede anne 10 15 20 yaşlarında çocuğu olan anne babalar'ın yarısı 50 60 70 yaşlarında oluyor ve 50 60 70 yaşlarında olan anne babaların çoğu yaşlandığı için çocuğu ile çok vakit geçiremiyor maalesef, benim babam 55 yaşında sporcu olduğu için sağlıklı ama türkiye'nin yarısı spor yapmıyor kendine çok bakmıyor ve yaşlanınca da zorlanmalar yaşıyorlar ve 10 15 20 yaşlarında çocukları varsa onlarada malese ilgilenememe durumları oluyor bakamama elbet 60 yaşlarında çocuklarına bakan ilgilenen vardır'da böyle böyle rahat oyun oynayamıyorlar yaşlılık sıkıntıları yüzünden :(
ama bir de ekonomik sıkıntılar yüzünden kimse genç yaşta anne baba olmak istemiyor ekonomik sıkıntılar bir de çocuk çoğunca çocuk büyüyene kadar çocuğa bakacağı için gezememe ihtimali olduğu için çocuk yapmıyor kimse :(
keşke her anne baba 20 yaşlarında çocuk yapsa o zaman çocuk büyüyünce anne baba 40 yaşlarında olur ve daha fazla vakit geçirebilirler haksız mıyım
Genç yaşta anne baba olmak daha iyi değil'mi avantaj ve dezavantajları neler?
Cevapla