bence 20 22 yaşlarında anne baba olmak daha iyi değil'mi gelecekte çocuk büyüdüğün'de anne babalar'da 35 40 lı yaşlarında olucak daha form'da olucak ama maalesef türkiyede anne 10 15 20 yaşlarında çocuğu olan anne babalar'ın yarısı 50 60 70 yaşlarında oluyor ve 50 60 70 yaşlarında olan anne babaların çoğu yaşlandığı için çocuğu ile çok vakit geçiremiyor maalesef, benim babam 55 yaşında sporcu olduğu için sağlıklı ama türkiye'nin yarısı spor yapmıyor kendine çok bakmıyor ve yaşlanınca da zorlanmalar yaşıyorlar ve 10 15 20 yaşlarında çocukları varsa onlarada malese ilgilenememe durumları oluyor bakamama elbet 60 yaşlarında çocuklarına bakan ilgilenen vardır'da böyle böyle rahat oyun oynayamıyorlar yaşlılık sıkıntıları yüzünden :(
ama bir de ekonomik sıkıntılar yüzünden kimse genç yaşta anne baba olmak istemiyor ekonomik sıkıntılar bir de çocuk çoğunca çocuk büyüyene kadar çocuğa bakacağı için gezememe ihtimali olduğu için çocuk yapmıyor kimse :(
keşke her anne baba 20 yaşlarında çocuk yapsa o zaman çocuk büyüyünce anne baba 40 yaşlarında olur ve daha fazla vakit geçirebilirler haksız mıyım
ama bir de ekonomik sıkıntılar yüzünden kimse genç yaşta anne baba olmak istemiyor ekonomik sıkıntılar bir de çocuk çoğunca çocuk büyüyene kadar çocuğa bakacağı için gezememe ihtimali olduğu için çocuk yapmıyor kimse :(
keşke her anne baba 20 yaşlarında çocuk yapsa o zaman çocuk büyüyünce anne baba 40 yaşlarında olur ve daha fazla vakit geçirebilirler haksız mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer