28 yaşındayım 1 senelik evliyim 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim düşük riski olduğu için doktor hamilelik sürecinde işe gitme dedi. Eşim bebeği aldır senin çalışman lazım kendi ayaklarının üstünde nasıl duracaksın diyor. Maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen bebeği aldır diyor. Hamilelik sürecinde çalışamayacak olmamı kafaya takıyor. Bebeğe kıyamıyorum nasıl aldıracağım onu ben 😟?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
bu bebeği aldıramam , ben bunun hesabını Allaha veremem diyeceksin.. bunun yanında, o bebeği yalnız başıma yapmadım , madem bebeği istemiyordun, korunacaktın diyeceksin. yarın bebeğimiz olduğunda lohusa yatağından kaldırıp işe mi göndereceksin de de ona açıkça... ben bu bebeği doğuracağım. ve doktorların dediğini yapacağım. içimde bir can taşıyorum diyeceksin. bu kadar.. sen korunma, hamile bırak karını.. sonra da neymiş aldır.. yok öyle yağma..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
En az asgari ücret kadar alsan 1 yılda 40 bin küsür yapar, eşinin bazı planları var demek ki ev araba vs almak için, çocuk olursa çalışamazsın emzirme süresiyle birlikte 2-3 yıl çocuğa bakmak durumunda kalacaksın bunu hesaplayıp konuşuyor, planları erteleniyor diye böyle yapıyor, iyi de kazanıyormuş aslında bunu yapması çok gereksiz
00 Yorumla
Bebeğinizi şimdi aldırmayıp ona doğumdan sonra zorluklarla geçecek hayat verebilirsiniz. Ki hamilelik sırasında hem sizin hem de bebeğin hayatı tehlikeye girebilir. Doktorunuza danışın gerekirse başka doktorlardan da görüş alış karar verin
00 Yorumla
+1 yılMaddi durumunuz iyi olduğu halde böyke diyorsa çocuğunu istemiyor demektir. Kendi ayakkarının üzerinde durmakla bu durumun hiç ilgisi yok. Çocuk olduktan bir mğddet sonra çalışmaya devam edersin. Bence sen doğru adamka mı evlendin acaba? O kısmı düşün.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
38Cevap
+1 yılnerden buluyorsunuz böyle dangalakları anlamıyorum hiçmi akıllı davranmasınız cahillik diz boyu böyle cahilleri nerden buluyorsunuz çarşı pazardanmı alıyorsunuz bilerek mi seçiyorsunyz şakamı bu... ya valla ben gerildim sinirlendim ya da troll sorumu espri mi yapıyorsun aklınca cidden allahın verdiği can bu ya. düşüncesi bike rezil berbat kötü Allah akıl fikir versin size
120 Yorumla
Soran+1 yılKeşke troll olsa maalesef gerçek 😔adam kendi çocuğunu istemiyor öldür diyor resmen
- +1 yıl
gerçekten aklım almıyor
- +1 yıl
kusurbakma sende hata nerden buluyorsunuz böyle dangalakları
- +1 yıl
ama serserilere aşık olursunuz ne varsa bunlarda tılsımmı anasını satayım efendi kibar dürüst bir insan oldumu kabul etmezsiniz ama gerçek bu
Soran+1 yılAnnemi aradım ağladım annem gerekirse boşan ama çocuğu doğur biz torunumuza sahip çıkarız dedi şu an valizi dolduruyorum annemin evine gideceğim ben bu bebeği aldıramam😔
- +1 yıl
biz dürüst oldukta noldu kabul etmedilett reddedildim istemiyorum artık ne evlenmek neden sevgili olmak istiyorum
- +1 yıl
ne işinde. çalışıyorsun
Soran+1 yılPratisyen hekimim sen nerelisin? Memleket neresi
- +1 yıl
ben herzaman iki düşünür sonra konuşurum doğruyu bulurum her zaman dediğim gibi cahillik çok kötü bir şey öfkene hakim olamama evlenmekte boş bu devirde ben çocukları çok severim evlenmek bende isterim ama dürüstüz üçkağıtçılık sahtekarlık kötü alışkanlıklarım yok kızların kimyasına tersiz onalr tam tersine aşık olurlar. artı bu şahsiyetin nasıl bir zihniyet var Allah hidayet versin
- +1 yıl
burdan konuşulacaj konuları değil bunlar
- +1 yıl
ben kızların haline bakıyorum vallahi. üzülüyorum cidden
- +1 yıl
yazmak istersen yazabilirsin siz bilirsiniz tabi zorlamıyorum kimseyi
- +1 yıl
eşinde Allah korkusu çarpılmamış daha sanırım
Soran+1 yılAllah korkusu yok onda sigara içer anca o evi kokutur
- +1 yıl
eşim ne iş yapıyor
- +1 yıl
benim nereli olduğum önemli değil burdan yazamam herşryi kusurbakma lütfen
- +1 yıl
önemli olan çocuk sakın böyle bir şey yapma ona cahile uyup
- +1 yıl
vebali çokmi büyük cidden
- +1 yıl
ordamısın
- +1 yıl
?
+1 yılEşinizin sizi gerçekten sevdiğine nasıl emin olarak evlendiniz? Size eşten çok iş ortağı gibi bakan birini görüyorum da ben buradan kusuruma bakmayın lütfen. Diyeceğim tek şey bebeğinizi aldırmayı sakın düşünmeyin ama eşiniz olan insanla acaba bir ömür geçer mi diye bir kez daha düşünün derim.
10 Yorumla
+1 yılAldırmak, bebeği öldürmek demektir. O da bir can, evlat hayırdır, iyilik getirir (iyi büyütebildiğiniz sürece). Eşinizle konuşun orta yol bulamaya çalışın. Kendi canından olan birini doğurmak istemenize kızar size küserse kendisi bilir. Onun içi rahat olsun diye kendi içinizi boşa saymamalısınız. Bir insana bakmak büyütmek büyük bir sorumluluktur elbette, bu zaman da hatta daha zordur büyütmesi ancak olduysa da aldırmayı düşünmeyin derim.
00 Yorumla
+1 yılNe diyor ne diyor madfi durumunuz iyi oldugu halde calisman lazim yoksa kendi ayaklarinin ustunde nasil duracaksinmi diyor senin hamilelik surecinde sana bakamiyormuymus bence esin seni veya nasil ayakta duracagini dusunmuyor kendini dusunup cocuk istemiyor cunku cok mantiksiz bir yaklasim.
00 Yorumla
+1 yılne demekmiş canım. Sana destek olmalı köstek değil. Sen ne istiyorsan lütfen onu yap. Sonradan pişman olma vicdan azabı çekme. Kalbini dinle sana düşünceleriyle baskı yapmasına izin verme. Beğenirse ne ala beğenmezse sg yani kusura bakma. Boşanmayı düşün bence.
00 Yorumla
+1 yılBazı kadınlar sıkıntılı konuşuyoruz ama gerçekten bazı bizim cinslerde sıkıntılı. Pes dedim yani. Bende kadının çalışması gerektiğini düşünüyorum ama bukadar değil. Bir hamileliktede eşine bakamıyacaksa erkek etek giysin bence
10 YorumlaBacım durumumuz iyi değil 8 haftalık hamileyim eşim özel hastaneye gidelim dedi 12.500 TL verdi işten eve gelince evi temizliyor yemeği dışardan yiyor bana meyve tabağı hazırlıyor ve naneyi yedik maddi olarak biraz o kocan kendine çeki düzen versin püüüüü ona
10 Yorumla
+1 yılMaddi durumunuz iyi ve çalışmanı isteyip senden bebeği aldırmanı mı istiyor? Bu çok duygusuzca bir şey. Madem kendi ayaklarının üzerinde duracaksın işe gitmeye mecbursun o zaman ayrılıp çocuğu da tek büyüt. Acayip saçma bir şey bu çünkü.
00 YorumlaMaddi durumunuz çok iyiyse kocan sana niye ayaklarının üzerinde durman lazım desin ki? Ya durumunuz iyi değil ya da kocan kendisine maddi açıdan yük olmanı istemiyordur.
03 Yorumla
Soran+1 yılMaddi durumumuz iyi eşimin üzerinde tarla ev mal mülk dolu maaşı da çok iyi eşim doktor
Soran+1 yılMantıklı annesine anlatayım
o eşin olacak adama söyle madem bebek istemiyordu düzgün bir şekilde korunsaydı. hem bebek yapacak hem de doğmadan öldürtecek. iyi valla adamdaki keyfe bak
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmamıza rağmen kaldım hamile
- +1 yıl
Ya hu adamin da cocugu olacak ve istemiyor cocuk. korunmus da. aldirin baba olmak istemeyen birini zorla baba mi yapacaksiniz? Aldirirdim ben olsam ve bosanirdim da aciklamasi calisamayacaksin olsaydi.
Once bir konusun uzunca neden calisamayacak olmandan rahatsiz. eger makul gelmezse sana lutfen dogurmayin ve o adamla devam etmeyin
Eşin kafayı mı yemiş? Sen elbet er veya geç çocuk sahibi olacaksın Adam ne diye seninle evlenmiş öyleyse?
13 Yorumla
Soran+1 yılHamileliğin 5-6 ayında çalışırsın dedi ben düşük riski var doktor çalışma dedi dedim köpürdü kızdı bağırdı çağırdı
Soran+1 yılEvet saçma bir durum eninde sonunda zaten çocuk olacaktı
o adam tam biirrr orrrrruuussss ç.. apla ister bana geri kafalı deyin ister başka bişey deyin eğer sırf bu sebepten ötürü aldır diyorsa boşan o adamdan..
00 YorumlaYok daha neler. Eşin saçmalamış. Maddi durumunuz iyiymiş işte. Tut ki kötü olsun. Düşük riskin varsa çalışmaman gerekiyor. Eşini değil, doktorunu dinle.
00 Yorumla
+1 yılMaddi durumunuz iyiyse neden işten ayrılmıyorsun ki. Eşin sadece kendini düşünerek söylemiş bir bebek dünyaya gelecek bu sizden olan ortak bir parça fedakarlık gerekiyor o yüzden.
00 YorumlaBir erkeğin görevi karısına sahip çıkmaktır onun bütün ihtiyaçlarını karşılamaktır ne demek kendi ayaklarının üstünde dur niye evlenmiş o zaman erkeğim diye gezmesin sokaklarda
00 YorumlaMillet neyin kafasını yaşıyo kendi bebegine bile acımıyor o adamdan bir bok olmaz bacım bebekten degil ondan kurtul bence
10 Yorumla
+1 yılO bebeği aldırır ondan da boşanırım ya da aldırmam bunu söylediğini ispatlar dava açar boşarım tazminat alır o bebeğe de kendime de baktırırım.
10 Yorumlakarı parası yemek de şimdiki irkekler arasında da baya moda olmuş. erkek demek fazla gelir irkek diyorum o yüzden
00 Yorumla
+1 yılyaşın küçük de değil bu yaşda doğurmassan kromozovların bitecek tüp bebekle yapacaksın son şansın eşini dinleme havlasın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi ayaklarının üzerinde nasıl duracaksın mı diyor? Çocuğun düşme riski olmasa da 4 ay işe gitmeyeceksin zaten bu ayak üstünde durmama mı sayılıyor eşinin gözünde?
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyleymiş
+1 yılÖyle kocam olur mu hatta öyle baba da olmaz dogurmasan mi acaba
10 Yorumla
+1 yılEvlilikten soğudum. Yok kadın şöyle olmalı, yok kadın böyle olmalı. Ne biçim adamlar var. Karın sana yük olacaksa evlenmeseydin. Bu tip adamla evlilik yürümez. Boşan, çocuğunu doğur.
10 Yorumla
+1 yılÇalışmak zorunda değilsin yapmasay dı ozaman basit mi aldırmak
00 Yorumla
+1 yılKatil olacaksan aldır kısaca ve öz söyleyeceğim kelime sana
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen hala ona kocanmı diyorsun sana özen göstermesi gerekirken senin çalışmanı istiyor adamda sana karşı sevgi yok senin onun için çalışıp para getirmesi gereken birisin sadece
00 Yorumla
+1 yılEşinin bir beyin ve kalp nakline ihtiyacı var gibi görünüyor
00 Yorumla
+1 yılO adamdan çocuk yapmakla hata etmişsin canım çocuk olunca ne dicek başkası baksın sen çalışmı dicek
00 Yorumla
+1 yılEşinin numarasını ver de ana bacı sövüp içimizin yağlarını eritelim
01 YorumlaAy aldırma eğer sen istiyorsan yazık oda bi can sonuçta ve bidaha çocuğunuz olmayabilir benim kuzenimin olmuyordu 6 senelik evliler yeni hamile kaldı inanın artık olmuyor çoğu insanın çocuğu bence aldırmakla hata edersiniz:(
00 YorumlaAldirma sakin 32 haftalik hamileyim bende 8 ay.
Hic calismadim bu zamana kadar eşimde iyi
Senin esin anormal ne olursa olsun cocugunu dogur isterse yırtsin bi taraflarini o sen bebeginle ilgilen00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNasil adam bu. İnsanin cocugu olunca sevinir. Hatta kendi demeli calisma diye. Bu senin ki sacmalamis. Bir de ondan baba olacak nasıl olacaksa
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılZaten belli ki iyi bir mevkin var sonradan işte bulursun ayrıca. Cinayet işlemeyin.
06 Yorumla
Soran+1 yılPratisyen hekimin anne babamın maddi durumu iyi boşansam bebeği rahat rahat doğururum
Cevap sahibi+1 yılİşte gerek yok aldırmaya falan eşiniz para vermek istemiyor gibi bence size. Biraz cimrilik var gibi geldi. Yapmayın bebeğe yazıktır.
Soran+1 yılAnnemle konuştum telefonda boşan çocuğu doğur diyor biz torunumuza babanla sahip çıkarız diyor
Cevap sahibi+1 yılYani eşinizle aranız nasıl bilmiyorum ama boşanmadan ikna edin bence.
Soran+1 yılİkna olmadı ne yaparsam yapayım aldır diyor
Cevap sahibi+1 yılO zaman boşanmaya gidin.
+1 yılaldırmayacaksın..
eşin sana bakamıyorsa böyle bir süreçte bile, evlenmeyecekti..00 YorumlaAllah korkusu her şeyin önünde olması lazım bir canlıyı canlı iken aldırmak cinayettir ha gidip birini vurmuşsun ha cocuk aldırmışsın işlemek istiyorsan cinayeti aldır gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO adamdan ne koca olur ne baba zaten. Allah akıl fikir versin
00 Yorumla
+1 yılKatil olmak istiyorsan aldır bebek aldırmaları yasaklamaları gerekli cinayetten ne farkı var ben anlamıyorum
00 Yorumla
+1 yılSeni çalıştırıyorsa üstüne bide hamilelikte bunu yapıyorsa sana değer vermiyor sevmiyor demektir. Aslında bu sorunu aşman çok kolay
00 YorumlaSacmalık bu karşı çıkman gerekiyor bu duruma çanınızdan vi can o nasıl zarar vere bilirsiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılPratisyen hekimim gerekirse boşanıp bebeğe kendim bakacağım
Soran+1 yılAnnem torununa bakar zaten ben de işe gidip ihtiyaçlarını karşılarım
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin kocanın ta ammkk koyarım o nasıl bir eş benim eşimin düşük yapma ihtimali olcak bense aldır işe git diyeceğim ulan oda adamım diye geziyor ya böyle bir düzenin ben emi
00 YorumlaEşinde Allahh korkusu yok gözü doymamisss
10 Yorumla
+1 yılYa sacmalama öyle bir şey sakın yapma
02 Yorumla- +1 yıl
28 yaşındasın anne olabilecek yaştasın da ayrıca. Sen o ahmak kocani bırak ama yavruna tutun
Soran+1 yılO daha bebek ne suçu günahı var eşimin madd durumu çok iyi 9 ay çalışmasam ne olur ki onun gözüne çok görünüyor
İstemiyorsan aldırma.
00 Yorumla
+1 yılEşin aşırı saçmalamış.
00 Yorumla
+1 yılLütfen şaka olduğunu söyle.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 428 cevap paylaştı. Eşini aldır sen eşini
00 Yorumla
+1 yılYuh yaa şaka mı bu nasıl bi insan bu
00 Yorumla
+1 yılAldırmayın çok büyük günahtır
00 Yorumla
+1 yılPardon da o adam ne işe yariyor
01 Yorumla- +1 yıl
valla ya herife bak
Aldir ve o adami boşa.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence direkt adamı aldır bebeğede yazık sanada yazık abla
00 YorumlaEşini bir kliniğe yatırmanı tavsiye ediyorum :)
00 Yorumla
+1 yılaldırma kanka. net yazıyorum. çok pişman olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen desene adanm paragöz
03 Yorumla
Soran+1 yılSorma ya mal mülk para ev tarla dolu üstünde doktor maaşı alıyor benim 9-10 ay almayacağım maaşa kafayı takıyor adam bebeğin ne suçu günahı var aldırayım
Cevap sahibi+1 yılboş ver bebek daha önemli
Soran+1 yılTabiki bebek daha önemli
Saçmalık. Elbette doğurman lazım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuğunuzu doğurmak istiyorsanız doğurun
00 Yorumla
+1 yılEşini aldır
10 Yorumla
+1 yılBence çocuğa degilde kocaya kıyılır.
00 YorumlaDoğur
00 YorumlaEşini dışarı at.
00 Yorumla
+1 yılHep aynı senaryo
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Düşük riski olduğu için işe gitmemem gerekiyor, eşim ise çalışamayacak olmamı kafaya takıp çocuğu aldırmamı istiyor. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer