Düşük riski olduğu için işe gitmemem gerekiyor, eşim ise çalışamayacak olmamı kafaya takıp çocuğu aldırmamı istiyor. Ne yapacağım?

28 yaşındayım 1 senelik evliyim 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim düşük riski olduğu için doktor hamilelik sürecinde işe gitme dedi. Eşim bebeği aldır senin çalışman lazım kendi ayaklarının üstünde nasıl duracaksın diyor. Maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen bebeği aldır diyor. Hamilelik sürecinde çalışamayacak olmamı kafaya takıyor. Bebeğe kıyamıyorum nasıl aldıracağım onu ben 😟?
Düşük riski olduğu için işe gitmemem gerekiyor, eşim ise çalışamayacak olmamı kafaya takıp çocuğu aldırmamı istiyor. Ne yapacağım?
Cevapla