Çocuğa aile büyüklerinin adını koymak geri kafalılık mı?

Çocuk sahibi olunca ebeveyn olunca dünyaya gelen bebeğe aile büyüklerinin ismini vermek doğru mu?
Çocuğa aile büyüklerinin adını koymak geri kafalılık mı?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk ve ebeveyn kategorisine taşıyabilir miyiz @KızlarSoruyor
Güncellemeler
+1 yıl
Çok gereksiz ya böyle bir şey yapmam galiba yani asla demiyorum ama yapmazdım daha güzel isimler var yani en azından kendi annemin babamın adını koymasın karşı tarafı bilmiyorum ama
Çocuğa aile büyüklerinin adını koymak geri kafalılık mı?
Cevapla