Çocuklara aile büyüklerinin ismini vermek saçma mı, normal mi?

Bence saçma o isim zaten var çocuk benim çocuğum istediğimi koymak isterim.
Çocuklara aile büyüklerinin ismini vermek saçma mı, normal mi?
Çocuklara aile büyüklerinin ismini vermek saçma mı, normal mi?
Cevapla