Doğacak çocuğunuza aile büyüklerinin ismini koyar mısınız?

Genelde dede ya da anneanne -babaanne isimleri konuluyor ve ikinci ismi de aile kendisi koyuyor. Rukiye Azra , Ahmet Berk gibi tuhaf isimler de ortaya çıkabiliyor :) Ben çocuklarıma koymadım ama koyan arkadaşlarım da oldu. Siz ısrar edilse koyar mısınız?
Doğacak çocuğunuza aile büyüklerinin ismini koyar mısınız?
Doğacak çocuğunuza aile büyüklerinin ismini koyar mısınız?
Cevapla