Genelde dede ya da anneanne -babaanne isimleri konuluyor ve ikinci ismi de aile kendisi koyuyor. Rukiye Azra , Ahmet Berk gibi tuhaf isimler de ortaya çıkabiliyor :) Ben çocuklarıma koymadım ama koyan arkadaşlarım da oldu. Siz ısrar edilse koyar mısınız?
Doğacak çocuğunuza aile büyüklerinin ismini koyar mısınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben koymam şahsen. Genelde aile büyüklerinin ismi eski oluyor. Çocuğum hayatı boyunca bununla yaşayacak sonuçta o yüzden koymazdım.
Eğer ki aile büyüklerinin adı hoşuma giderse olur niye olmasın
Hayır koymam
ya kimseyi kırmak istemem tabii ki ama çocuğumun ismine ben ve eşim karar verebilir bu yüzden söz hakkı vermem. ısrar edilse bile koymazdım.
Benim kızımın iki ismi var birinci ismi annemin adı ikinci isimde sevdiğim ve beğendiğim bir isim çokta uyumlu oldu
Dedem eski Kıbrıs gazilerinden, seve seve koyarım.
Hayır hiçbirinin ismi güzel değil.
Hayır, farklı daha yeni bir isim koyarım
hasip nasip,
hıdır idi, yunuz idi..
Evet koyarım
Evet ad koyarım