Hayır, vermem. Bana çok saçma geliyor. Padişahlık mı bu babadan oğula geçsin jxjsjsjd Bir de aile büyüklerinden birinin adını versen diğeri alınganlık yapar. Hiç uğraşamam öyle şeylerle
Sevdiğim bir büyüğüm olsa bile vermem ismini. Genelde farklı, özgün, nadir isimler tercihim. Ne benim ne müstakbel eşimin ailesinden bir isim olmaz yani🤷🏻♀️
Benim önceden belirlediğim isimler var ama... Belli olmaz, çocuk isminde sadece ben söz sahibi olmam bencilce olur. Anne ile baba ortak bir isim koymaları daha uygun.
Hayır vermem. Verecek olsam kendi ailemin ismini verirdim fakat bu sefer eşim de kendi ailesinin ismini koymak isteyebilir ve iki tarafta da gereksiz anlaşmazlık olurdu buna hiç gerek yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eğer aile büyüğünü kaybetmişsem ve seviyorsam veririm 🦋
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Eğer hoşuma gidiyorsa tabii ki olur neden olmasın ki
Ben vermezdim açıkçası. Demode geliyor.
Hayır yapmazdım.
Hayır, vermem. Bana çok saçma geliyor. Padişahlık mı bu babadan oğula geçsin jxjsjsjd
Bir de aile büyüklerinden birinin adını versen diğeri alınganlık yapar. Hiç uğraşamam öyle şeylerle
Sevdiğim bir büyüğüm olsa bile vermem ismini. Genelde farklı, özgün, nadir isimler tercihim. Ne benim ne müstakbel eşimin ailesinden bir isim olmaz yani🤷🏻♀️
Benim önceden belirlediğim isimler var ama...
Belli olmaz, çocuk isminde sadece ben söz sahibi olmam bencilce olur. Anne ile baba ortak bir isim koymaları daha uygun.
Ben kedi annesiyim ve çok çok beğenmediysem hayır koymazdım sanki başka isim mi yok en kötü ben güzel bişiler uydururum
Gereksiz buluyorum isim önemli sırf aile büyügüm diye onun ismini koymam
Evet kızımın adı osman olacak. Bizde aile çok önemlidir
bence yapılmamalı bu yüzden çıkan kavgalar ya da torun ayrımı yapıldığı oluyor gerek yok
Benim taraftan olmasın 😃 onun tarafı değerlendire bilirim.
Bence yapılmamalı asla istemem ilerde çocuğuma aile büyüklerinden birinin ismini vermeyi
Benim belli şimdiden Köklü isimler Erkek Metehan kız elif Edibe ya da zeynep
Benim Annem benim ismimi Anneannemin ismini koymamış ben niye koyayım.. Bence de gereksiz 🤔
Yanlış buluyorum çocuğuma kendi adını koyarım bir aile büyüğümüzünkini değil zaten öyle de yaptım
Yani isimin anlamı önemli benim için anlamlı ve güzelse isim sahibinin de huyu iyiyse belki :))
Vermem. Çünkü o isimle sadece bir kişinin bağdaşmasını istiyorum. İsimlerini emekli ederim.
Vermemek daha doğrusu, çağa uygun isimler verilmeli
Hayır vermem. Verecek olsam kendi ailemin ismini verirdim fakat bu sefer eşim de kendi ailesinin ismini koymak isteyebilir ve iki tarafta da gereksiz anlaşmazlık olurdu buna hiç gerek yok.
Eğer aile büyüğünü kaybetmişsem ve seviyorsam veririm 🦋
Vermem, Asel olacak ismi
Eğer guzelse olabilir
hayır saçma bana göre
Senin adını vermek gerekirse bacım çoluğu olacak
Yooo
Verirdim evet
Hayır koymazdım.
Belki
Hayır vermem
Hayır vermem
Gereksiz buluyorum
orijinal isim daha iyi
Hayır vermem
Hayır
Hayır vermem