AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
O çocuğun suçu ne? Yarın anne veya babam nerede diye soracak. Psikolojisi bozulur, asla yapmam.
Bir aile olamadıktan, dünyaya gelen çocuğa sahip çıkıp güzel bir gelecek inşaa etmek için birlikte mücadele edemedikten sonra evlenip çocuk sahibi olup ardından da boşanmanın anlamı var mı?
Aslında çok normal bir düşünce. Benim aile hayatım ve ailem buna müsait etse bende böyle yaparım tabiiki. Sevmedigim biriyle sırf çocuk için evli kalamam ki. Evlenmedende çocuk yapmak istemem çocugumun gelecegi için
Çocuk olduktan sonra boşansin bakalım dünya kaç bucakmış..
Arkadaşın gay olabilir mi
Eşinden boşandıkan sonra belkide bir erkekle birlikte olucak.
Sperm bankasından çocuk sahibi olsun niye insanların hayatını mahvediyor
sence ailesi bunu nasıl karşılar hiç aklına geldi mi
Çocuk yapmak için başkasının hayatını mahvetmekten iyidir bence
Ya da evlat edinsin
kendi kanından olmadıktan sonra ne mantığı var
zaten baştan konuşur bu konuyu herkes evlenerek hayatını mahvetmeye meraklı değil
Çocuk için yine de yapılmamalı bence. Tamamen bencil bir düşünce. Çocuğu düşünmüyor
valla beni de düşünmemişlerdi ama pek fark etmedi demek ki sıkıntı yok
Benim düşüncem bu millet beni ilgilendirmez
milletin çocuğunun yaşantısıda seni ilgilendirmez
Dünyaya gelen her yavrunun güzel bir yaşantısı olmasını isterim sadece. Yoksa kimin ne yapacağına karışacak değilim. Herkesin kendi sorunu
bunla yatsın evlenmesine gerek kalmaz
Niye evleniyolar o zaman başkasinin altında yatsınlar 2dk cocuk sahaibi olurlar
Saçma sapan bir fikir çocuk için değil sevdiği adamdan güzel bir meyve almak için evlensin ve mutlu olsun.
Neden kendi gibi evlilik istemeyen birinden çocuk yapmıyor. Başkalarının hayatını mahvetmeye çok meraklı galiba. Allah akıl fikir versin
Bende düşünüyordum böyle evlilik gerçekten zor bu düşüncelere itiyor bazen hayat bizi
Bunlar bide anne olucak ): zort umarım bu zihniyetle yola çıkarsa mahkeme çocuğu babaya verirse çok güzel g@t olur
Bunu isteyen erkekmiş knks
Öyleyse annesiz babasız bir çocuk sahiplenmesi daha insani
evlat edinsinnn cocuk sahibi olmak cok umrumda degil yapmazdim
Bende bazen aynisini diyorum🥲 anne olmak istiyorum bazen ama evlenmek istemiyorum
aklı olan yapmaz bende de olduğuna göre asla sjsjsjs
Çocuğun velayetini anneye de verebilirler yalnız :d
Hayır tabikide öyle bir şey yapcağına gerçekten evlilik yapsın ya da hiç evlenmesin saçmalık
Tabiki hayır. O çocuğun psikolojisini düşünmüyor mu acaba
Aklıma "dünyanın en güzel kokusu" geldi gayet güzel bi filmdi
İtinayla bayanların kucağına kız erkek evlat sahiplendirilir 🤗
Nafakayı göze alıyor yani 😄
Öyle bişey yapmam tabiki de
Böyle canım olduğu sürece dunyadaki insanlar bozuluyor onları örnek alarak
Hayır çok kötü bir şey bir çocuğu bir şeyden eksik büyütmek nedir Allah aşkına kul hakkı resmen bu
Soyumu devam ettırmek için yapardım evın tek ogluyum
Çocuğun psikolojisi bozulur herhalde annesiz ve anne sütü almadan dayanibilir mi bilmiyorum
Arkadaşın da küçük bir çatlaklik var sanırım
Şrfzlk bu ya
@siteyenaletgirsin evet öyle
Arkadaşın yaş kaç 14 falan mı
Kafayı mı yemiş? Yapmam
bende aynını düşünüyordum xd
Ozmn hemen işe koyulalim 😁
Öyle bi planım var benim de
evlatlık alsın bari karşıdakine de yazık
Evlilik oyuncak değil sorumluluk istiyo
Siz evlilik için genç görünüyorsunuz
23 yaşındayım
O zaman evlilik çağındasın ☺️🤗
Hayır yapmazdım. Onun yerine evlat edinmem daha mantıklı artı sevap olurdu diye düşünüyorum.
Evleniyor iyi hoşta niye boşanıyor:Dd
Çok saçma buldum. Yazik toplum baskılarına ya
Bence de senin gibi profil fotoğrafı koyanlara da ayrı yazık
Sebep neymiş aşırı merak ettim
Fazla merak iyi değilmiş
Toplum içinde insanların yüzüne söyleyemediklerini sanalda söylemek de öyleymiş
Farketmez yüzüne de söylerim ben gocunmam herkes sanma beni istersen dene.
Bunu bir haltmis gibi söylemene ne demeli. Değersiz görüşünü sordum mu?
Boş yorum yapma konuyu saptırma, çoluk çocuk ile uğrşacak vaktim yok.
Boş yorum sahibi konuştu
Tamam, susabilirsin.
Dünya dönmeyi durdurabilirsin. Çünkü ben durmani söyleyince duracağını sanan bir aptalım
Ne zaman susmayı düşünüyorsun?
Aciz misin engelle gitsin madem?
Üşeniyorum sen engelle madem?
Şaşırmadım
Neye şaşırmadın?
boş ver. Anlamasan da okey
Anladım zaten öylesine sordum.
He :)
Evet 😬
Noldu çatır çatır yazıyodun
Saçmalık. Sperm bankasından alıp yapsın o zaman.
O cocugun ruh sagligi ne olacak
Arkadaşın baya şerefsizmiş
Ulan bunu hangi kadın kabul eder
Çocuk esirgemeye yardım yapsın daha faydalı olur
Bunun için evlenmesine gerek yok ki.
Ya annesine verilirse 😉
Saçmalık ciddi değildir bence
Bence saçmalık çocuğun ne olacak sonra
Böyle bir canım yapmam
Hay onun kafasına ben.
Çocuk travma geçirir söyliyeyim
Hyr evlenmeden cocuk yaparim
olur bence yapmak isteyen dm!
ay utandım şu an senin sayende böyle mi yazılır
Rez 😁😁
Arkadaşın kız mı erkek mi
Evliligide oyuncak ettiniz
Bence çok mantıksız bir karar olur
Evlat edinse?
Saçmalık
Bu benim de aklımda var 😂😂
Evlat edinsin daha fazla sevaba girer
Bi sen biliyon a
hee
Farklı kadınlarla beraber olma amaçlı söylemiş
Bende o fikirdeyim sjskdms
Herkes sen ve arkadaşın gibi değil bildiğin şrfzlk
Bunu kabul edecek bir kadın bulursa yapabilir.